Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Ska man göra ett försök att recensera festen så tycker iaf jag att det var jävligt skoj!

Men ska jag lära mig nåt till nästa gång så är det att komma tidigt! De flesta där har man inte träffat på typ ett halvår (eller aldrig) så det blir sjukt svårt att hinna snacka med alla.
Gick åt en hel öl på vägen från baren till bordet bara för att man fastnade med typ 50 bekanta på de 20 metrarna.

Och "gå vidare" får man försöka planera lite tidigare än 10 minuter EFTER att stället stänger och folk redan börjat gå åt olika håll.

Well, snart säsong igen iaf, så då får man träffa alla igen när man sitter på nåt fik efter att ha blivit överraskad av ett plötsligt ösregn!

Och så kan ni ju säga till om ni ska vidare. :7peta

Min summering:
Tafsade på Swepace:s donna, skrämde nån stackars kille genom att fråga om han var "tight, oanvänd?", pratade med en massa folk och alla var skitroliga, pussade med Rasmus flickvän och med Rasmus, kass kebab och en lång dusch.

Det gör vi om närsomhelst. :tummenupp

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Och så kan ni ju säga till om ni ska vidare. :7peta

Det gör vi om närsomhelst. :tummenupp

App app! Letade efter dig, men då var du försvunnen, så försök inte sötis!

sms.jpg

Väntade utanför med flera andra från singeltrådsbordet, sen började folk gå bortåt så då hängde jag bara på "alla"..

Men håller med, det där gör vi om! :fyllisar

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
App app! Letade efter dig, men då var du försvunnen, så försök inte sötis!

View attachment 377120

Väntade utanför med flera andra från singeltrådsbordet, sen började folk gå bortåt så då hängde jag bara på "alla"..

Men håller med, det där gör vi om! :fyllisar

Det där hade jag glömt. :rodnar

Men jag hade faktiskt ingen aning vad grand central var...

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Inte jag heller :D

Så det bevisar väl iaf poängen att man borde styra upp ev. vidaregång lite tidigare :)

Eller så var det så ni gjorde och tog bara med dom ni ville ha med. ;)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag kan ju konstatera att jag sedan jag tog hojkort och sedemera i princip inte rör alkohol på sommaren mer än en bärs när man står och petar i grillen har fått en kraftigt minskad alkoholtolerans. :D Gott! Då är det billigare att gå på puben!

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag kan ju konstatera att jag sedan jag tog hojkort och sedemera i princip inte rör alkohol på sommaren mer än en bärs när man står och petar i grillen har fått en kraftigt minskad alkoholtolerans. :D Gott! Då är det billigare att gå på puben!

Jag ska nog prova det där. För det blev fan inte billigt igår. :näsblod

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Är relativt nöjd ändå att jag inte bstämde mig för att åka dit och göra av med halva sommarkassan osv. Dock hade jag velat se Le Puck aprak :D Låter som att det va ett :pusskalas iaf, får ställa mig i pusskön nästa år istället =/ :(

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!