Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
nämen sluta nu! :rodnar :jäs

Nej! :sissy

Du kommer sitta på anstalt medan swish jobbar på en taskig krog och försöker dra in slantarna till era kids som undrar när mamma2 kommer hem igen! :cool:

1. Oljegeologer jobbar inte på en krog.
2. Jag ska inte säga att jag hatar barn, men det är inte långt ifrån.
3. Anstalten har jag inte något att säga om. ;)

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Och i situationer jag behövt rädda mig från äckliga fyllon som följer efter en är att börja pussas eller hångla med någon tjejkompis och säga att man är flata. Funkar också. :tummenupp

Nej det funkar inte alltid. Eller ja, när jag senast raggade tjej på krogen var det så jävla avtändande med alla killar som blev väldigt kåta av två tjejer som hånglade.
Det var förvisso några år sedan och jag har lite svårt att se att det skulle hända på de ställen jag går till nu... Men det verkar vara nån reptilhjärna inblandad när tjejer hånglar. Kul för dem, antar jag... :p

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nej det funkar inte alltid. Eller ja, när jag senast raggade tjej på krogen var det så jävla avtändande med alla killar som blev väldigt kåta av två tjejer som hånglade.
Det var förvisso några år sedan och jag har lite svårt att se att det skulle hända på de ställen jag går till nu... Men det verkar vara nån reptilhjärna inblandad när tjejer hånglar. Kul för dem, antar jag... :p

Jag har aldrig upplevt det där. Men tycker lite synd om dig :p

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Han den där, du vet, som körde och kraschade och sitter som ett kolli nu, han försökte ju i flera månader innan han tröttnade och helt enkelt hånglade upp mig mot en vägg när jag minst anade det. Då hade han gjort tappra försök i princip dagligen i ca 3 månader, utan någon form av respons, stackaren. :D

Jag kanske är känslig nu men jag tycker inte att det är ok att kalla någon kolli. :mattias Dessutom sitter han inte som ett kolli. :fatta!

Pånyttfödd alltså?
Var det Peter som lurade in dig? ;)

Nae det var nog alla goa på festen som lurade in mig hit igen. :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag kanske är känslig nu men jag tycker inte att det är ok att kalla någon kolli. :mattias Dessutom sitter han inte som ett kolli. :fatta!

Nae det var nog alla goa på festen som lurade in mig hit igen. :)

Jag tror inte vi pratar om samma person?

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
1. Prostitution? Det konstaterade du väl själv för typ 50 sidor sen t om?
2. Ebay.

Vad fan... Det också ja. Jag som trodde det skulle vara för mina försök att elda upp folk (i äkta Lisbeth Salander-anda) eller möjligtvis att jag skulle hamna på psyket pga mina inbillningar. Men då finns det tre möjligheter då...

Angående andra frågan är det mer att jag inte förstår varför två stycken som absolut inte vill ha barn skulle få för sig att till och med betala för att få några... ;)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Kanske inte...blev bara lite bitter av ordet kolli. Oavsett om personen är i ett vegetativt tillstånd så tycker jag personligen inte att man säger så. :bitterfitta

Du anar inte hur mycket bitterhet det ligger bakom början i mitt inlägg heller.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tror att jag kanske har kommit underfund med den här jävla tapatalkskiten lite mer nu så jag inte läser fel hela tiden. Nu ska man bara undersöka den där jävla pippifågeln, landskapet...kameran tänker jag inte leka med när jag ligger i sängen o ska sova. :/

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO