Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Tror att jag kanske har kommit underfund med den här jävla tapatalkskiten lite mer nu så jag inte läser fel hela tiden. Nu ska man bara undersöka den där jävla pippifågeln, landskapet...kameran tänker jag inte leka med när jag ligger i sängen o ska sova. :/
Köp en padda, tapatalk i HD!!! Det är överklass så det skriker om det. :tummenupp

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Skrev ju det! Kollat motoGP :va ....och fikat....inte :fikat utan verkligen fikat :p

Jo så mycket fatta jag också :tungan Men inte fan vet jag vem allas riktiga namn är... Var mer nyfiken om du vart på dejt och vem är denna Sarah som du har käkat bullar med? Är hon härifrån hon ju gärna träda fram! :)

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Jo så mycket fatta jag också :tungan Men inte fan vet jag vem allas riktiga namn är... Var mer nyfiken om du vart på dejt och vem är denna Sarah som du har käkat bullar med? Är hon härifrån hon ju gärna träda fram! :)

Du menar så :p hon är härifrån men hon får väl träda fram själv :tummenupp jag är en gentleman ;) hon sitter nog i bilen fortf :p

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
? ??? ? ???❤???
?????????????
?

Den som kan läsa den rebusen till jag vaknar imorgon bitti kan få ett fint pris på nästa SH fest. :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
�� ������ �� ������❤������
��������������������������
��

Den som kan läsa den rebusen till jag vaknar imorgon bitti kan få ett fint pris på nästa SH fest. :)

Pippi sover, drömmer om att hångla upp en groda (Peter). Peter blir kär och dom lyckliga två gifter sig under svartflaggsvarvet.
Röda läpp avtryck lämnas kring roten på Peters...

Peter skjuter pippin och stjäl hennes ipad med ett stort antal HD appar i som pippi köpt för många pengar.

Repetera med nästa fågel.
:banana:fyllisar

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping