Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Pippi sover, drömmer om att hångla upp en groda (Peter). Peter blir kär och dom lyckliga två gifter sig under svartflaggsvarvet.
Röda läpp avtryck lämnas kring roten på Peters...

Peter skjuter pippin och stjäl hennes ipad med ett stort antal HD appar i som pippi köpt för många pengar.

Repetera med nästa fågel.
:banana:fyllisar

Något säger mig att plåthinken kommer garva tills hon gråter :crash

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Nää... Det är för komplicerat och klockan är mycket.

Du får berätta om din knarkpolare en annan dag. För en sak har du rätt i. Klockan är mycket och intervallerna mellan mina gäspningar börjar bli kortare och kortare.

Så god natt på er gott folk! :hej

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Tack för motoGP-kvällen Sarah ^_^ även om racen va "tråkiga" :tummenupp

haha ja men vafan du hade ju sparat alla tråkiga race tills jag orkade dyka upp!.. hände ju absolut ingenting på 20 varv...(vad var dina avsikter egentligen;)

Jo så mycket fatta jag också :tungan Men inte fan vet jag vem allas riktiga namn är... Var mer nyfiken om du vart på dejt och vem är denna Sarah som du har käkat bullar med? Är hon härifrån hon ju gärna träda fram! :)

japp jag lyssnar på namnet sarah åxå.. ibland.. när jag vill.. typ... oftast har jag gjort nått dumt.. så nä..

Skrev ju det! Kollat motoGP :va ....och fikat....inte :fikat utan verkligen fikat :p

jajemensan te och mackor om någon undrar.. satt fint i kistan. tack för de foccan:) gjorde susen för humöret
filtret ligger nu i rätt bokhylla haha.. (sen förra sommaren) darligen kommer bli glad vid nästa service :banana

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Pippi sover, drömmer om att hångla upp en groda (Peter). Peter blir kär och dom lyckliga två gifter sig under svartflaggsvarvet.
Röda läpp avtryck lämnas kring roten på Peters...

Peter skjuter pippin och stjäl hennes ipad med ett stort antal HD appar i som pippi köpt för många pengar.

Repetera med nästa fågel.
:banana:fyllisar

Det enda jag förstår av dina krumelurer är att du tycker att Peter är en groda. O nej din lösning fick mig att garva men den va inte rätt. *himlar med ögonen*

Dessutom står jag inte för nåt jag plitar ner härinne i sömnen. :\

Last edited:

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Är du säker på att du vet vad du ger dig in på? Jag kan ha skolflicksuniformen på mig :rolleyes:

Nämen titta där du ju igen....blev lite orolig där ett tag :)
Ja jag är rätt säker på att jag vet vad jag ger mej in på, dessutom har nån sagt att rädda pojkar inte får kyssa vackra flickor så jag tänker minsann inte alls vara rädd, så det så......när kommer du ???

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Ja nu menade jag iofs inte att de alla är fullständigt kass, lägger man lite energi på det hela så kan det ju helt klart bli godkänt.

Dock har jag aldrig varit med som såntdär riktigt bra sex annat än i förhållanden eller typ under dejtande eller så, och någon även på tok för tidigt för att någon av oss ens skulle haft en hunch om vad den andra ville ha. Sen är det ju ärligt talat inte alltid man riktigt vet att man gillar saker heller, man lär ju testa lite nytt av o till, finns ju 1000 sätt att experimentera med varandra även om man är inne i en långvarig relation! Nu är väl mitt längsta förhållande en bit över 3 år, så där har ju du dock mer erfarenhet än jag...
Jag vet inte, kanske bara är jag, tycker bara att det blir en helt annan grej när det är nåon jag faktiskt har känslor för :)

Efter några år är det lätt att sexet blir mer slentrianmässigt och man får jobba en del med att hålla liv i lågan.
Ett ONS är verkligen inte alltid av ondo, när jag själv var ungkarl och bodde inne i city så hände det att man hade lite ONS och vissa var fantastiskt bra... t.o.m så bra att jag fortfarande kommer ihåg de. (8år med frugan nu)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Efter några år är det lätt att sexet blir mer slentrianmässigt och man får jobba en del med att hålla liv i lågan.
Ett ONS är verkligen inte alltid av ondo, när jag själv var ungkarl och bodde inne i city så hände det att man hade lite ONS och vissa var fantastiskt bra... t.o.m så bra att jag fortfarande kommer ihåg de. (8år med frugan nu)

ONSdagar är ju till för just ONS.

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
haha ja men vafan du hade ju sparat alla tråkiga race tills jag orkade dyka upp!.. hände ju absolut ingenting på 20 varv...(vad var dina avsikter egentligen;)

Haha meh! Hade jag kollat på dom själv så hade jag ändå tyckt dom va roliga :p Men är ju bara för att man är insatt >_<

Btw nu vet jag varför jag trodde du hade en -01a!! Det står ju för fan här på dig att du har en 01a...ändra bums!!! :D :huvet

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Må så vara, fast min personliga erfarenhet är att söndagar var den dagen som funkade bäst. :yoparty

Jag måste nog säga att ONS inte är bra då personen man är med inte lägger nåt större engagemang på nån annan än sig själv när det är just ONS. Men vad vet jag, slutade med sånt för lääääängesen så det kanske är annorlunda nu. :p

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag måste nog säga att ONS inte är bra då personen man är med inte lägger nåt större engagemang på nån annan än sig själv när det är just ONS. Men vad vet jag, slutade med sånt för lääääängesen så det kanske är annorlunda nu. :p

Jag är en sån där som gillar att ge njutning... det brukar resultera i att man får det tillbaka också. :)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Det som hjälper då är att hitta sin partner på något helt annat sätt... oftast har man ett mönster, bryt det. ;)

Typ att lämna sitt fasta heltidsjobb som väktare för att plugga språkvetenskap i en helt annan stad?

Jag har ju redan åkt pulka med en snygging så på rätt väg är det ju ;)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO