PippiT
Professionell mobbare
Jag är en sån där som gillar att ge njutning... det brukar resultera i att man får det tillbaka också.
Jag kan informera herrn om att alla inte tänker som oss.
Jag är en sån där som gillar att ge njutning... det brukar resultera i att man får det tillbaka också.
Jag måste nog säga att ONS inte är bra då personen man är med inte lägger nåt större engagemang på nån annan än sig själv när det är just ONS. Men vad vet jag, slutade med sånt för lääääängesen så det kanske är annorlunda nu.
Jag måste nog säga att ONS inte är bra då personen man är med inte lägger nåt större engagemang på nån annan än sig själv när det är just ONS. Men vad vet jag, slutade med sånt för lääääängesen så det kanske är annorlunda nu.
Typ att lämna sitt fasta heltidsjobb som väktare för att plugga språkvetenskap i en helt annan stad?
Jag har ju redan åkt pulka med en snygging så på rätt väg är det ju
Jag kan informera herrn om att alla inte tänker som oss.
Hmm, den intällningen föranleder en undran om dina bara ville få det överstökat.
Gör DU det då?
What goes around comes around..
Jag säger som Carnivore, ger man så får man. Den regel gäller inte bara i förhållanden.
Jag gjorde...som jag sa håller jag inte på med sånt där längre.
Det är tyvärr inte så alla funkar...ibland ger o ger o ger man men får inget tillbaka. Det finns de som har egon stora som berg. Vissa tror att de är Guds gåva till mänskligheten o att folk får orgasm när de går förbi.
Haha meh! Hade jag kollat på dom själv så hade jag ändå tyckt dom va roliga Men är ju bara för att man är insatt >_<
Btw nu vet jag varför jag trodde du hade en -01a!! Det står ju för fan här på dig att du har en 01a...ändra bums!!!
Dessa är oftast killar... tjejer jobbar lite mer, eller så har jag bara fått för mig det.
Men visst, det finns tjejer som också tror att de är guds gåva till mannen och att de bara behöver ligga där och ta emot... så vansinnigt tråkigt så jag t.o.m plockat upp fjärren och satt på TVn en gång.
Må så vara, fast min personliga erfarenhet är att söndagar var den dagen som funkade bäst.
bakispökat ? det brukar vara fantastiskt med endel grogghaggor man släpat hem på lördan
Typ att lämna sitt fasta heltidsjobb som väktare för att plugga språkvetenskap i en helt annan stad?
Jag har ju redan åkt pulka med en snygging så på rätt väg är det ju
Hehe, japp. Det är ett helt nytt sätt och jag tror plåtis kan erkänna det också.
Nej, men seriöst så var det mer ett allmänt råd och inte speciellt menat bara åt Plåtis... men oftast har man sin "rutin" och letar efter partnern som passar in i sin "idealbild" och då får man oftast samma typ av person gång på gång på gång.
Mitt råd brukar alltid vara att lyft blicken så kommer du se människor runt omkring dig som du inte sett tidigare... och vem vet, kanske drömpartnern bara står där och väntar på att bli sedd.
Är jag körd? En lista med krav som skall uppfyllas innan jag funderar på att försöka mjukna känslomässigt?
ja. men äch jag förklarade ju varför den räknas så...
True story
Gör DU det då?
What goes around comes around..
Jag säger som Carnivore, ger man så får man. Den regel gäller inte bara i förhållanden.
Titta vem som kom och tittade in lite snabbt! Tjenixen på dig!JAG ÄR INGET KOLLI!!!
Snarare att det är (vad jag lärt mig) dagen då restaurangeliten går ut... mycket restaurangfolk och andra som vill slippa "bönderna" som går ut på fredag/lördag.
Det GÖR den fortfarande inte till en 01a I så fall så skulle min vara en 02a men eftersom dom har insprut så skulle det bara vara en ren lögn!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|