Singeltråden

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag måste nog säga att ONS inte är bra då personen man är med inte lägger nåt större engagemang på nån annan än sig själv när det är just ONS. Men vad vet jag, slutade med sånt för lääääängesen så det kanske är annorlunda nu. :p

Hmm, den intällningen föranleder en undran om dina bara ville få det överstökat.:hihi

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag måste nog säga att ONS inte är bra då personen man är med inte lägger nåt större engagemang på nån annan än sig själv när det är just ONS. Men vad vet jag, slutade med sånt för lääääängesen så det kanske är annorlunda nu. :p

Gör DU det då?

What goes around comes around..

Jag säger som Carnivore, ger man så får man. Den regel gäller inte bara i förhållanden.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Typ att lämna sitt fasta heltidsjobb som väktare för att plugga språkvetenskap i en helt annan stad?

Jag har ju redan åkt pulka med en snygging så på rätt väg är det ju ;)

Hehe, japp. Det är ett helt nytt sätt och jag tror plåtis kan erkänna det också. :tummenupp
Nej, men seriöst så var det mer ett allmänt råd och inte speciellt menat bara åt Plåtis... men oftast har man sin "rutin" och letar efter partnern som passar in i sin "idealbild" och då får man oftast samma typ av person gång på gång på gång.
Mitt råd brukar alltid vara att lyft blicken så kommer du se människor runt omkring dig som du inte sett tidigare... och vem vet, kanske drömpartnern bara står där och väntar på att bli sedd.

Jag kan informera herrn om att alla inte tänker som oss. :D

Jag vet, men oftast är det killar som är ego och tjejer är vana att de skall tillfredställa... så för killar som faktiskt gillar sex och inte bara gör det för sin egen vinning så kan det bli rätt bra. :)

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Gör DU det då?

Jag säger som Carnivore, ger man så får man. Den regel gäller inte bara i förhållanden.

Jag gjorde...som jag sa håller jag inte på med sånt där längre. ;)
Det är tyvärr inte så alla funkar...ibland ger o ger o ger man men får inget tillbaka. Det finns de som har egon stora som berg. Vissa tror att de är Guds gåva till mänskligheten o att folk får orgasm när de går förbi. :D

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag gjorde...som jag sa håller jag inte på med sånt där längre. ;)
Det är tyvärr inte så alla funkar...ibland ger o ger o ger man men får inget tillbaka. Det finns de som har egon stora som berg. Vissa tror att de är Guds gåva till mänskligheten o att folk får orgasm när de går förbi. :D

Dessa är oftast killar... tjejer jobbar lite mer, eller så har jag bara fått för mig det.
Men visst, det finns tjejer som också tror att de är guds gåva till mannen och att de bara behöver ligga där och ta emot... så vansinnigt tråkigt så jag t.o.m plockat upp fjärren och satt på TVn en gång. :D

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Haha meh! Hade jag kollat på dom själv så hade jag ändå tyckt dom va roliga :p Men är ju bara för att man är insatt >_<

Btw nu vet jag varför jag trodde du hade en -01a!! Det står ju för fan här på dig att du har en 01a...ändra bums!!! :D :huvet

ja. men äch jag förklarade ju varför den räknas så...:huvet

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Längtar till sommaren...

578906_10150979281107253_2066667126_n.jpg

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Dessa är oftast killar... tjejer jobbar lite mer, eller så har jag bara fått för mig det.
Men visst, det finns tjejer som också tror att de är guds gåva till mannen och att de bara behöver ligga där och ta emot... så vansinnigt tråkigt så jag t.o.m plockat upp fjärren och satt på TVn en gång. :D

Känner igen mig i det där. Jag tog fram en tidning o frågade om jag kunde läsa under tiden. Jag va full o ung o dum o han va sååååå tråkig. Idioten tyckte dessutom att det va en ok idé sålänge han fick fortsätta leka kanin. Suck.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Hehe, japp. Det är ett helt nytt sätt och jag tror plåtis kan erkänna det också. :tummenupp
Nej, men seriöst så var det mer ett allmänt råd och inte speciellt menat bara åt Plåtis... men oftast har man sin "rutin" och letar efter partnern som passar in i sin "idealbild" och då får man oftast samma typ av person gång på gång på gång.
Mitt råd brukar alltid vara att lyft blicken så kommer du se människor runt omkring dig som du inte sett tidigare... och vem vet, kanske drömpartnern bara står där och väntar på att bli sedd.

Är jag körd? En lista med krav som skall uppfyllas innan jag funderar på att försöka mjukna känslomässigt? :näsblod

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Är jag körd? En lista med krav som skall uppfyllas innan jag funderar på att försöka mjukna känslomässigt? :näsblod

Det är problemet med att bli gammal. Man har alltid ett par ex i baggaget, och så har man byggt undermedvetna listor på positiva och negativa saker utifrån de erfarenheterna.

Så träffar man nån ny som verkligen är perfekt men t ex saknar EN grej på den positiva listan, eller uppfyller EN grej på den negativa, oavsett hur petitessartat det är, så kommer man störa sig på det och sen är sagan slut.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

Jag fattar din humor :D

Gör DU det då?

AMEN bro! :fakta

JAG ÄR INGET KOLLI!!! :):banana
Titta vem som kom och tittade in lite snabbt! Tjenixen på dig! :hej

Snarare att det är (vad jag lärt mig) dagen då restaurangeliten går ut... mycket restaurangfolk och andra som vill slippa "bönderna" som går ut på fredag/lördag.

Fan va man känner igen det där. Dock har jag så svårt att dra ut med restaurang folk då de just ska ut på söndagar :tungan

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO