Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ja men vafan klart att den andres njutning är en stor del av hela grejen, för min del har det dock inte hjälpt för att det ska ha blivit nå direkt super av det hela, men men, det är väl bara jag som haft otur då :glömdet

Jag har vart med om både och. Så det är inte så konstigt att ha den oturen :tungan

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det är alltså du som ska försvara landet mot Lede Fi? We be fucked! :gnissla

:tummenupp
Haha, yes indeed... :D :tummenupp

Och vafan, du ska väl inte snacka. Det är ju du som ser efter och håller pli på landets brottslingar...:skrämd :7peta :hihi

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ang. listor, fuck that shit. Funkar aldrig. Man har den där jävla listan klar för sig, och likt förbannat faller man för "fel" tjej. :va

Listor funkar visst! Har räddat mig måååånga gånger! Skitsimpelt ju, är där något som inte bli avbockat på listan så dissar man fanskapet helt enkelt! :fakta

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Listor funkar visst! Har räddat mig måååånga gånger! Skitsimpelt ju, är där något som inte bli avbockat på listan så dissar man fanskapet helt enkelt! :fakta

Good for you! :tuttar

Men inte så enkelt för mig. Hjärtat och hjärnan (den stora) är inte ihopkopplade så bra hos mig :död

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Jag var ju nära att öppna den där förbannade dörren åt en snubbe. Men hans snedsteg och jag stängde direkt och tänkte igenom allt han inte hade. Och nu är han borta. Han hör av sig men jag är inte intresserad. Inte för fem öre alls.

Listan är bra :hihi

Som Peter1980 sa - man har överseende men sen stör man sig på nåt och det tar slut. Det är sånt jag vill undvika. :vissla

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Om vi ska återgå till viktigare saker.

Jag har precis tagit fram ett koncept för bandagar/kurser för er som känner att ni vill lära er lite mer, gå en lite bättre kurs, än alla andra.

Och det blev faktiskt jättebilligt. Och bra. :tummenupp

Nån som vill boka?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Jag har precis tagit fram ett koncept för bandagar/kurser för er som känner att ni vill lära er lite mer, gå en lite bättre kurs, än alla andra.

Nån som vill boka?

När ska du vara på Knutstorp? :hihi

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!

Nån som vill boka?

PickingUpBitches101? Sign me up! :crash

Fast på bana då?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Blev de nå ligga på festen?

Va på klubb med polarna skulle agera wingman och lockfågel, gick åt helvete, den snyggaste av ofrena vägra sluta gnida sig mot mig ...blir jag singel igen ska jag fan bli student, va ju som att skjuta fisk i en tunna... Med haubitz..

hybris? Jag? Nää :tungan

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ja men vafan klart att den andres njutning är en stor del av hela grejen, för min del har det dock inte hjälpt för att det ska ha blivit nå direkt super av det hela, men men, det är väl bara jag som haft otur då :glömdet

Klart det inte räcker. Måste ju finnas lite personkemi och rejäl attraktion. Plus att det krävs att personen har lite skills också och vet vad den sysslar med, annars kan det ju inte bli bra. ;)

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
woohoo! Kom precis ur duschen, i min gamla spotifylista dyker håkan upp, känner mig som 14 igen, dansar runt mer eller mindre helnaken och sjunger otroligt falskt.:tuttar haha och ingen jävel som klagar! katching- kom precis på hur jävla nice de är att va singel igen

japp.. ville bara dela med mig av mitt lilla moment jag hade där...:banana:banana

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
woohoo! Kom precis ur duschen, i min gamla spotifylista dyker håkan upp, känner mig som 14 igen, dansar runt mer eller mindre helnaken och sjunger otroligt falskt.:tuttar haha och ingen jävel som klagar! katching- kom precis på hur jävla nice de är att va singel igen

japp.. ville bara dela med mig av mitt lilla moment jag hade där...:banana:banana

pics or it did not happen :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nu ska jag ut till tvättstugan och köra igång tvätten, diska och hoppa in i duschen o klä upp mig för att sedan städa i min lägenhet i festutstyrsel och högklackat. Så mycket roligare och så hinner håret torka tills YipYip kommer med alkohol :banana

Han den jäveln lurade ut mig. :näsblod

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Nu ska jag ut till tvättstugan och köra igång tvätten, diska och hoppa in i duschen o klä upp mig för att sedan städa i min lägenhet i festutstyrsel och högklackat. Så mycket roligare och så hinner håret torka tills YipYip kommer med alkohol :banana

Han den jäveln lurade ut mig. :näsblod
Lurade? "Inled mig icke i frestelse, jag kan gå själv." :D

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping