Singeltråden

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Men alltså cheyer ger mig gråa hår.
Varför visa intresse att styra upp en dejt för att sedan bara skita i att svara öht?

Är det verkligen så jävla svårt att bara klämma ur sig "Nej, jag är inte intresserad" så man vet?

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Haha, yes indeed... :D :tummenupp

Och vafan, du ska väl inte snacka. Det är ju du som ser efter och håller pli på landets brottslingar...:skrämd :7peta :hihi

Harkel... Liten petitess bara: Clownis snubbar är typ inlåsta och har INGA vapen. De gubbs du skulle kunna stöta på är typ lösa och kan sjuuuuta på dig! :7peta

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Harkel... Liten petitess bara: Clownis snubbar är typ inlåsta och har INGA vapen. De gubbs du skulle kunna stöta på är typ lösa och kan sjuuuuta på dig! :7peta

Du :peta
Jag har gjort ett inlägg åt dig, i en annan tråd. Bara så du vet. ;)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Varför visa intresse att styra upp en dejt för att sedan bara skita i att svara öht?

Är det verkligen så jävla svårt att bara klämma ur sig "Nej, jag är inte intresserad" så man vet?

Stört! Men det finns killar som är så oxå. Hade en idiot som styrde upp o frågade om dejt tre ggr för att sen bara gå upp i rök o höra av sig dagen efter med en pissig ursäkt. O han hade träffat mig innan så han visste vad han gav sig in på. ;P

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Nu ska jag ut till tvättstugan och köra igång tvätten, diska och hoppa in i duschen o klä upp mig för att sedan städa i min lägenhet i festutstyrsel och högklackat. Så mycket roligare och så hinner håret torka tills YipYip kommer med alkohol :banana

Han den jäveln lurade ut mig. :näsblod

Världens bästa sätt att städa på! :tummenupp

Ha så roligt ikväll!

Det är inget som är unikt för tjejer direkt. Finns bra mycket killar som totalt saknar förmågan att kommunicera också, kan jag lova...

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Jag e ju oskyldig har jag sagt!!!!! :4skrika

Är det inte så killarna du bejby-sitter brukar säga?!?! :hihi

Jävligt dåligt. Men du får se det som att det är hennes förlust o garva åt henne! :yoparty

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Veckans andra extrema träningspass avklarat.

Ponnyhästen flög i luften fullkomligt ute på en äng, och jag satt rätt löst redan efter typ 3 språng. Såg framför mig hur jag skulle behöva gå hela vägen hem, och tänkte "I HELVETE heller" och klamrade mig fast för glatta livet med mina stackars lår som redan lider av träningsvärk efter exkursionen. Satt kvar trots det, och red vidare, bara för att upptäcka att vägen jag tänkt ta fortfarande var isig, så det var bara att vända tillbaks igen, samma väg. Ut på öppna ängen igen, och samma sak hände än en gång. Nu var jag iaf beredd, så jag satt aldrig löst. Stod en liten tant i mitten av ängen (detta är ingen stor äng alltså, är väl som en halv fotbollsplan typ) och pratade i telefon. Hon följde mig med blicken hela vägen både dit och hem, och såg helt förstörd ut, stackaren. Haha, där kom vi farandes som en jävla gummiboll, och jag skrek och röt på honom för att han skulle sluta, men uppenbarligen var energinivån så pass hög att den dränkte mina skrik, för han sket fullkomligt i mig. :D

Nu tvättar jag. Och lagar mat. Och pluggar. Duktig kicka!

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Veckans andra extrema träningspass avklarat.

Ponnyhästen flög i luften fullkomligt ute på en äng, och jag satt rätt löst redan efter typ 3 språng. Såg framför mig hur jag skulle behöva gå hela vägen hem, och tänkte "I HELVETE heller" och klamrade mig fast för glatta livet med mina stackars lår som redan lider av träningsvärk efter exkursionen. Satt kvar trots det, och red vidare, bara för att upptäcka att vägen jag tänkt ta fortfarande var isig, så det var bara att vända tillbaks igen, samma väg. Ut på öppna ängen igen, och samma sak hände än en gång. Nu var jag iaf beredd, så jag satt aldrig löst. Stod en liten tant i mitten av ängen (detta är ingen stor äng alltså, är väl som en halv fotbollsplan typ) och pratade i telefon. Hon följde mig med blicken hela vägen både dit och hem, och såg helt förstörd ut, stackaren. Haha, där kom vi farandes som en jävla gummiboll, och jag skrek och röt på honom för att han skulle sluta, men uppenbarligen var energinivån så pass hög att den dränkte mina skrik, för han sket fullkomligt i mig. :D

Nu tvättar jag. Och lagar mat. Och pluggar. Duktig kicka!

Med sån action på hestryggen, vad fan krävs för att få igång dig i sängen!? :crash

Ps. Du kan få komma och fortsätta här sen när du är klar :tummenupp

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Klart det inte räcker. Måste ju finnas lite personkemi och rejäl attraktion. Plus att det krävs att personen har lite skills också och vet vad den sysslar med, annars kan det ju inte bli bra. ;)

Mjo, men samtidigt, om inte någon form av personkemi och attraktion finns så hakar man ju inte på bortamatch barasådär :S Jag må helt enkelt ha träffat på ett gäng nybörjare...:3freak

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari