Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nog för jag kan vara exhibitionistiskt lagd... Men nej, lite gränser får man ha ;)

Om man bor i höghus behöver man inte bry sig, ingen som vet vem man är ändå. Dom ser bara nån naken brud springa omkring i en lägenhet. :p Nåt får man väl bjuda på...eller skrämmas med. ?

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Njea, troll-i-trumpeten-test och urinvägsinfektionstest(vet att det är ovanligt hos killar)

Hett tips är att skippa sk självtest i framtiden. De ger inget mer än hål i plånboken...

Troll i trumpeten test finns gratis från klamydia.se och UVI sticka är inte tillförlitlig hos en i övrigt frisk man som inte är +75 år och har urinkateter.

MVH
Dr Boris

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
NU har jag läst ikapp. :)

Haha! Fast i nyktert tillstånd brukar jag nog märka sånt, det är mest efter en viss mängd alkohol som min förmåga att märka sånt blir bortblåst. :p

Att 'inte förstå' att någon försökte ragga på mig, var min 'nice way' att inte vara intresserad. Mao var jag inte intressead så fattade jag aldrig att de försökte ragga... :D

Jag måste nog säga att ONS inte är bra då personen man är med inte lägger nåt större engagemang på nån annan än sig själv när det är just ONS. Men vad vet jag, slutade med sånt för lääääängesen så det kanske är annorlunda nu. :p

Jag är en sån där som gillar att ge njutning... det brukar resultera i att man får det tillbaka också. :)

Ääääähhh, första gången med någon så kanske det är lite känsligt att tjejen talar om att han ska göra si och så, för att få igång henne ordentligt? Sånt kanske blir liiiiile lättare med någon man lärt känna och bryr sig om? :näsblod

Det är problemet med att bli gammal. Man har alltid ett par ex i baggaget, och så har man byggt undermedvetna listor på positiva och negativa saker utifrån de erfarenheterna.

Så träffar man nån ny som verkligen är perfekt men t ex saknar EN grej på den positiva listan, eller uppfyller EN grej på den negativa, oavsett hur petitessartat det är, så kommer man störa sig på det och sen är sagan slut.

Jag var ju nära att öppna den där förbannade dörren åt en snubbe. Men hans snedsteg och jag stängde direkt och tänkte igenom allt han inte hade. Och nu är han borta. Han hör av sig men jag är inte intresserad. Inte för fem öre alls.

Listan är bra :hihi

Som Peter1980 sa - man har överseende men sen stör man sig på nåt och det tar slut. Det är sånt jag vill undvika. :vissla

Den dagen HAN kliver in i ens livet, åker alla ev. listor ut! :yoparty Murphys lag säger att han inte kommer att vara som man tänkt sig. Det spelar ingen roll. För det är ju han. Klart han inte är perfekt! Jag skulle få mindervärderskomplex med en perfekt människa. För jag är inte perfekt. :brynad Men så länge livet är bättre MED honom, än utan honom, så är valet lätt. :tummenupp :)

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Troll i trumpeten test finns gratis från klamydia.se och UVI sticka är inte tillförlitlig hos en i övrigt frisk man som inte är +75 år och har urinkateter.

Vill man ha det riktigt spännande besöker man doktorn, gärna en äldre dam som blänger på en samtidigt som hon sticker ner den ilande lilla pinnen i urinröret.

Eller för att slippa, skydda sig innan snuskande FÖR FAEN :gnissla

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Hett tips är att skippa sk självtest i framtiden. De ger inget mer än hål i plånboken...

MVH
Dr Boris

99.95% säkerhet på uvi-testet och troll i trumpeten är mest skönt o kunna göra hemma och bara skicka iväg o få ett samtal då jag har kort om tid att gå o göra ett test osv.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Stört! Men det finns killar som är så oxå. Hade en idiot som styrde upp o frågade om dejt tre ggr för att sen bara gå upp i rök o höra av sig dagen efter med en pissig ursäkt. O han hade träffat mig innan så han visste vad han gav sig in på. ;P

Det är inget som är unikt för tjejer direkt. Finns bra mycket killar som totalt saknar förmågan att kommunicera också, kan jag lova...

Jo de finns väl i båda läger.
Men det är så irriterande.
Förra veckan fick man höra att hon hade fullt upp. Men hon föreslog att vi skulle styra upp något i veckan istället.
Men inget svar på telifån, drar iväg ett sms och frågar om hon fortfarande är intresserad av att ses.
Inte ett ljud.

Ett kort "nej" hade varit fasen så mycket trevligare.

Jävligt dåligt. Men du får se det som att det är hennes förlust o garva åt henne! :yoparty

Jo så är det ju. Kommer alltid fler chanser. :)
Men ändå, känns så surt när man likCsom fått upp hoppet.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
99.95% säkerhet på uvi-testet och troll i trumpeten är mest skönt o kunna göra hemma och bara skicka iväg o få ett samtal då jag har kort om tid att gå o göra ett test osv.

Kanske inte världens bästa ragg-info, men va vet ja... ja e ju så gammal... :rodnar

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ääääähhh, första gången med någon så kanske det är lite känsligt att tjejen talar om att han ska göra si och så, för att få igång henne ordentligt? Sånt kanske blir liiiiile lättare med någon man lärt känna och bryr sig om? :näsblod

Varför ens bry sig om det är ett ONS o man inte tänker ha nåt mer? Man vinner inget i sängen på att va blyg. :)

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Kanske inte världens bästa ragg-info, men va vet ja... ja e ju så gammal... :rodnar

Haha vadå, är väl ett gott tecken att jag testar mig iaf? :) Jag har aldrig haft några troll i trumpeten kan jag meddela :) Tvivlar på att jag har det nu heller men är ju alltid bra att testa sig :tummenupp ung som gammal...

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO