Gravid?
Njea, troll-i-trumpeten-test och urinvägsinfektionstest(vet att det är ovanligt hos killar)
Gravid?
Gravid?
Nog för jag kan vara exhibitionistiskt lagd... Men nej, lite gränser får man ha
Det är därför helikoptern inte flyger..?
Nu ska jag gå och träna pungsparkar.
Ergo sum
Quod erat demonstrandum?
Träffar man verkligen rätt med skor i stl 103...?
Njea, troll-i-trumpeten-test och urinvägsinfektionstest(vet att det är ovanligt hos killar)
Haha! Fast i nyktert tillstånd brukar jag nog märka sånt, det är mest efter en viss mängd alkohol som min förmåga att märka sånt blir bortblåst.
Jag måste nog säga att ONS inte är bra då personen man är med inte lägger nåt större engagemang på nån annan än sig själv när det är just ONS. Men vad vet jag, slutade med sånt för lääääängesen så det kanske är annorlunda nu.
Jag är en sån där som gillar att ge njutning... det brukar resultera i att man får det tillbaka också.
Det är problemet med att bli gammal. Man har alltid ett par ex i baggaget, och så har man byggt undermedvetna listor på positiva och negativa saker utifrån de erfarenheterna.
Så träffar man nån ny som verkligen är perfekt men t ex saknar EN grej på den positiva listan, eller uppfyller EN grej på den negativa, oavsett hur petitessartat det är, så kommer man störa sig på det och sen är sagan slut.
Jag var ju nära att öppna den där förbannade dörren åt en snubbe. Men hans snedsteg och jag stängde direkt och tänkte igenom allt han inte hade. Och nu är han borta. Han hör av sig men jag är inte intresserad. Inte för fem öre alls.
Listan är bra
Som Peter1980 sa - man har överseende men sen stör man sig på nåt och det tar slut. Det är sånt jag vill undvika. :vissla
Någons pung lär man ju träffa i alla fall...
Pax vobiscum
Troll i trumpeten test finns gratis från klamydia.se och UVI sticka är inte tillförlitlig hos en i övrigt frisk man som inte är +75 år och har urinkateter.
Hett tips är att skippa sk självtest i framtiden. De ger inget mer än hål i plånboken...
Troll i trumpeten test finns gratis från klamydia.se och UVI sticka är inte tillförlitlig hos en i övrigt frisk man som inte är +75 år och har urinkateter.
MVH
Dr Boris
Stört! Men det finns killar som är så oxå. Hade en idiot som styrde upp o frågade om dejt tre ggr för att sen bara gå upp i rök o höra av sig dagen efter med en pissig ursäkt. O han hade träffat mig innan så han visste vad han gav sig in på. ;P
Det är inget som är unikt för tjejer direkt. Finns bra mycket killar som totalt saknar förmågan att kommunicera också, kan jag lova...
Jävligt dåligt. Men du får se det som att det är hennes förlust o garva åt henne!
99.95% säkerhet på uvi-testet och troll i trumpeten är mest skönt o kunna göra hemma och bara skicka iväg o få ett samtal då jag har kort om tid att gå o göra ett test osv.
Ääääähhh, första gången med någon så kanske det är lite känsligt att tjejen talar om att han ska göra si och så, för att få igång henne ordentligt? Sånt kanske blir liiiiile lättare med någon man lärt känna och bryr sig om?
Kanske inte världens bästa ragg-info, men va vet ja... ja e ju så gammal...
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|