Singeltråden

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Varför ens bry sig om det är ett ONS o man inte tänker ha nåt mer? Man vinner inget i sängen på att va blyg. :)

På en mindre ort än Stockholm så kanske man inte vill att halva byn ska veta vad man gillar.... :huvet :glömdet :rodnar

Edit: Kan någon lita på att ONS är diskret???? :va

Last edited:

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
På en mindre ort än Stockholm så kanske man inte vill att halva byn ska veta vad man gillar.... :huvet :glömdet :rodnar

Edit: Kan någon lita på att ONS är diskret???? :va

ONS är oftast dåliga, punGt! Är mest en tillfällig bekräftelse att någon vill ha en/kan tänka sig att gå i säng med ngn. Eller att man är ute efter att exprimentera. Jag har exprimenterat klart, ONS är oftast dåliga, flickvän är bäst, punGt!

-edit- lät spydigt, har även använt det som bekräftelse såklart

Last edited:

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Haha vadå, är väl ett gott tecken att jag testar mig iaf? :) Jag har aldrig haft några troll i trumpeten kan jag meddela :) Tvivlar på att jag har det nu heller men är ju alltid bra att testa sig :tummenupp ung som gammal...

Helt rätt! :tummenupp

ONS är oftast dåliga, punGt! Är mest en tillfällig bekräftelse att någon vill ha en/kan tänka sig att gå i säng med ngn. Eller att man är ute efter att exprimentera. Jag har exprimenterat klart, ONS är oftast dåliga, flickvän är bäst, punGt!

-edit- lät spydigt, har även använt det som bekräftelse såklart

Ja e så dålig på ONS jag gifte mig med det så då blev det ju inte något ons sen per definition...:näsblod

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
woohoo! Kom precis ur duschen, i min gamla spotifylista dyker håkan upp, känner mig som 14 igen, dansar runt mer eller mindre helnaken och sjunger otroligt falskt.:tuttar haha och ingen jävel som klagar! katching- kom precis på hur jävla nice de är att va singel igen

japp.. ville bara dela med mig av mitt lilla moment jag hade där...:banana:banana
Filma?

Men, varför skulle någon klaga på det för? :va

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Hett tips är att skippa sk självtest i framtiden. De ger inget mer än hål i plånboken...

Troll i trumpeten test finns gratis från klamydia.se och UVI sticka är inte tillförlitlig hos en i övrigt frisk man som inte är +75 år och har urinkateter.

MVH
Dr Boris

WTF?! Är det bara jag som reagerar på att Dr. Boris kliver in på sidan 539 av singeltråden och drop some motherfucking knowledge (när den dessutom behövdes)?! :dummer

Läser du ALLT eller? :va

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Stört! Men det finns killar som är så oxå. Hade en idiot som styrde upp o frågade om dejt tre ggr för att sen bara gå upp i rök o höra av sig dagen efter med en pissig ursäkt. O han hade träffat mig innan så han visste vad han gav sig in på. ;P
Det är ju fusk om man vet vad man ger sig in på! Ingen spänning alls i tillvaron. :banana

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
WTF?! Är det bara jag som reagerar på att Dr. Boris kliver in på sidan 539 av singeltråden och drop some motherfucking knowledge (när den dessutom behövdes)?! :dummer

Han har droppat some knowledge förut med! Det är nog en förståndig herre men som inte fullt förstår oss än :(

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.

Jag sitter på jobb och måste slå ihjäl några timmar, vad är då bättre än SH? Era eskapader i denna tråd är för kul för att inte tjuvläsa ibland. Jag är ju ganska osingel så jag har svårt att bidraga men såg min chans i detta fall....:)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
På tal om det, kompisen som inhyste oss andra 3 i Sthlm, har lite större fötter än vad jag har. :)

View attachment 377401

Klart han har. Dels är han en stor man o då har man stora fötter, typ 46 (förhoppningsvis finns det en koppling där... åh nu tappade jag tråden) o om man dessutom är Clown så är de skorna ännu större enl honom själv 103. :tummenupp

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO