Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Dom sa på efterlyst att man får önska livet ur folk. Just nu önskar jag livet ur mina grannar. ??

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Förresten, kan ju slänga ut det här....ingne som vill vara med och sponsra lite körning i Rookie600 ?? :D -hoppas hoppas- Du kan få en egen depåstol med ditt namn på!!!

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Förresten, kan ju slänga ut det här....ingne som vill vara med och sponsra lite körning i Rookie600 ?? :D -hoppas hoppas- Du kan få en egen depåstol med ditt namn på!!!

Visst, om du sponsrar mig i supermoto open så. ;)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Gå över å knakCaråm

Man vet aldrig när man har nytta av ett schysst järnrör

Jag har en väktarbatong o lite göra om i ögonen spray. Dom måste ha läst här för dom blev rysta. Nu ska jag sluta skruva innan det kommer såna där märkliga texter som betyder att jag somnade miit o skrivandets stund. Kram på er. ?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag har en väktarbatong o lite göra om i ögonen spray. Dom måste ha läst här för dom blev rysta. Nu ska jag sluta skruva innan det kommer såna där märkliga texter som betyder att jag somnade miit o skrivandets stund. Kram på er. ��

Med tanke på denna texten verkar du vara på god väg att somna. ;)

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS

Kom igen! Bättre marknadföring än så förväntar vi oss. :7peta Minimum är väl att lägga 'annonsen' som signatur. Lär av Agile (det gjorde jag :) och eveeentuellt kaaaaanske har vi köpare på Yamman)

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Jag sitter på jobb och måste slå ihjäl några timmar, vad är då bättre än SH? Era eskapader i denna tråd är för kul för att inte tjuvläsa ibland. Jag är ju ganska osingel så jag har svårt att bidraga men såg min chans i detta fall....:)

Ganska osingel? :va

Oavsett, well played sir. Well played.

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Kom igen! Bättre marknadföring än så förväntar vi oss. :7peta Minimum är väl att lägga 'annonsen' som signatur. Lär av Agile (det gjorde jag :) och eveeentuellt kaaaaanske har vi köpare på Yamman)

JAg orkar helt enkelt inte xD Jag har lärt mig att finansiera det jag har eller vill med mina egna medel eller dom jag känner. Jag gör inget mer desperat försök än så :p Det va allt

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO