Singeltråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Är jag körd? En lista med krav som skall uppfyllas innan jag funderar på att försöka mjukna känslomässigt? :näsblod

Som Peter skriver så är kraven oftast bara ivägen och stjälper mer än de hjälper.
Mitt tips, fortsätt och åk pulka med Yipyip och se vart det tar vägen. ;)

Fan va man känner igen det där. Dock har jag så svårt att dra ut med restaurang folk då de just ska ut på söndagar :tungan

Lite får man lida för att ha skoj, för de roligaste att festa med är banne mig restaurangfolk och bögar... inte sällan det blev en kombo. :tummenupp
(och ja, jag vet hur öppet mål det är på det inlägget.) :D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Då skulle du haft med dig ligisten Ricken som kunde hjälpt till o boxats! Störigt när sådan situation uppstår dock...

Meh, han kan ju INTE slåss, han är bara bra på å springa (ja såg bilderna, de va iaf samma frisyr som han har...) :va

Jag märkte inget av några fisar, däremot verkade hallon ha en konstig inverkan på din(?) sperma. :rofl

Nu blir ja alldeles förvirrad vilket inte är bra för min demens... PippiT sa att "två sov, två kollade på serier"... så vilka var det som :sov eller :kollade på serier?!?! :4skrika

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Lite får man lida för att ha skoj, för de roligaste att festa med är banne mig restaurangfolk och bögar... inte sällan det blev en kombo. :tummenupp
(och ja, jag vet hur öppet mål det är på det inlägget.) :D

Jag säger inte att det aldrig har hänt. Fördelen är att krogfolk gärna ligger mitt i veckan. Nackdelen är väll att man måste ut och dricka med dem innan man ligger :näsblod

Sen ska jag väll vara ärlig och säga att jag inte har den erfarenheten att krogfolk är de roligaste att umgås med. Inte mycket vidare i sängen heller :tungan Men sen har jag som sagt inte störst erfarenhet av dem heller.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag är en sån där som gillar att ge njutning... det brukar resultera i att man får det tillbaka också. :)

Du är inte ensam om det (tack och lov! :D)! Personligen har jag stött på ytterst få som bara velat göra sitt och sen dra. Håller för övrigt med om att ett ONS kan vara riktigt jävla bra, bara man träffar rätt.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu blir ja alldeles förvirrad vilket inte är bra för min demens... PippiT sa att "två sov, två kollade på serier"... så vilka var det som :sov eller :kollade på serier?!?! :4skrika

Jag och BeyondEvil kollade på serier, slowroller snackade o grymtade i sömnen o Erica (min kompis) sov som en liten nasse. :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Sen ska jag väll vara ärlig och säga att jag inte har den erfarenheten att krogfolk är de roligaste att umgås med. Inte mycket vidare i sängen heller :tungan Men sen har jag som sagt inte störst erfarenhet av dem heller.

Vilka räknas som krogfolk? De som "alltid" är på krogen, eller de som bara är där nån gång ibland? Eller är det just när de är på krogen som de är krogfolk? Om det är det sistnämnda, blir de då bättre i sängen de dagar de inte är på krogen? :va

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Du är inte ensam om det (tack och lov! :D)! Personligen har jag stött på ytterst få som bara velat göra sitt och sen dra. Håller för övrigt med om att ett ONS kan vara riktigt jävla bra, bara man träffar rätt.

Rätt intressant.
ONS som man är mån om att det ska ha skönt blir oftast väldigt glada och överraskade av det. Därav det Carnivore säger, då tenderar det till att de gör detsamma för en själv. Iaf i 75% av fallen skulle jag säga!

Kanske låter självklart. Men jag tror det är viktigt som fan att inse att sex handlar om bådas njutning. Vare sig det är ett ONS eller en partner i ett förhållande. Jag tycker det iaf är sjukt nice när tjejen får njuta :D

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Det är bara att konstatera att Singeltråden tagits över av folk boendes på fel sida Hallandsåsen. Vad hände? :confused:

Alltså jag menar inget negativt alls. :)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Vilka räknas som krogfolk? De som "alltid" är på krogen, eller de som bara är där nån gång ibland? Eller är det just när de är på krogen som de är krogfolk? Om det är det sistnämnda, blir de då bättre i sängen de dagar de inte är på krogen? :va

Krogfolk = De som jobbar på krog.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

Se de två tidigare inläggen!

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Det är problemet med att bli gammal. Man har alltid ett par ex i baggaget, och så har man byggt undermedvetna listor på positiva och negativa saker utifrån de erfarenheterna.

Så träffar man nån ny som verkligen är perfekt men t ex saknar EN grej på den positiva listan, eller uppfyller EN grej på den negativa, oavsett hur petitessartat det är, så kommer man störa sig på det och sen är sagan slut.

Prata för dig själv. OLD MAN :7peta

Ang. listor, fuck that shit. Funkar aldrig. Man har den där jävla listan klar för sig, och likt förbannat faller man för "fel" tjej. :va

Hehe, vill du bra allt veta va :brynad

Rosa sperman var på mitt byxben, go figure... :va :D

Jag sov. Det andra har jag ingen koll på. :trötter

Japp, sov och berättade historier. Samtidigt. :D Hade jag haft minneskort i GoPron hade jag spelat in that shit. :hihi

Jag och BeyondEvil kollade på serier, slowroller snackade o grymtade i sömnen o Erica (min kompis) sov som en liten nasse. :)

Some en nasse, understatement of the year! Hon la sitt huvud på mitt bröst (ah yeah :brynad ) and PASSED THE FUCK OUT. :crash

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Idag har jag varit på antagningstester inför gmu och blivit godkänd och preliminärt antagen till gruppbefäl markstrid!:banana saknade en poäng hos psykopaten och kunde därför inte söka jägartrupp, vilket var lite synd då det var det jag helst av allt ville. Men markstrid får gå :) hade ju tyvärr lite otur i mitt val av gmu omgång, missade den senaste och vill inte vänta på nästa då jag har lite tidspress på mig om jag ska hinna in på mitt önskade officersprogram. Just denna utbildningsomgång var ovanligt fattig på alternativ som ger heltidstjänst efter avslut, så jag får gå omvägen via deltid och sen söka heltid innan jag kan söka till officer. Men på det här sättet hinner jag iallafall, så även om det väl kunde gått bättre idag så gick det helt ok. Jag är nöjd :)
Mina resultat:
Styrka 9.
Perfekt syn, färgseende och hörsel.
Kondition 7.
Teoritest 8 (9 på verbal förmåga, 9 på spatial förmåga och 8 på iq).
Befälslämplighet 6.
Psykisk funktionsförmåga, stresstålighet etc 6.
Sammanvägd tjänstbarhet A.

Helt ok :)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Idag har jag varit på antagningstester inför gmu och blivit godkänd och preliminärt antagen till gruppbefäl markstrid!:banana saknade en poäng hos psykopaten och kunde därför inte söka jägartrupp, vilket var lite synd då det var det jag helst av allt ville. Men markstrid får gå :) hade ju tyvärr lite otur i mitt val av gmu omgång, missade den senaste och vill inte vänta på nästa då jag har lite tidspress på mig om jag ska hinna in på mitt önskade officersprogram. Just denna utbildningsomgång var ovanligt fattig på alternativ som ger heltidstjänst efter avslut, så jag får gå omvägen via deltid och sen söka heltid innan jag kan söka till officer. Men på det här sättet hinner jag iallafall, så även om det väl kunde gått bättre idag så gick det helt ok. Jag är nöjd :)
Mina resultat:
Styrka 9.
Perfekt syn, färgseende och hörsel.
Kondition 7.
Teoritest 8 (9 på verbal förmåga, 9 på spatial förmåga och 8 på iq).
Befälslämplighet 6.
Psykisk funktionsförmåga, stresstålighet etc 6.
Sammanvägd tjänstbarhet A.

Helt ok :)

Det är alltså du som ska försvara landet mot Lede Fi? We be fucked! :gnissla

:tummenupp

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.

Rätt intressant.
ONS som man är mån om att det ska ha skönt blir oftast väldigt glada och överraskade av det. Därav det Carnivore säger, då tenderar det till att de gör detsamma för en själv. Iaf i 75% av fallen skulle jag säga!

Kanske låter självklart. Men jag tror det är viktigt som fan att inse att sex handlar om bådas njutning. Vare sig det är ett ONS eller en partner i ett förhållande. Jag tycker det iaf är sjukt nice när tjejen får njuta :D

Ja men vafan klart att den andres njutning är en stor del av hela grejen, för min del har det dock inte hjälpt för att det ska ha blivit nå direkt super av det hela, men men, det är väl bara jag som haft otur då :glömdet

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO