Pfft! Mutter... Mummel... Jävla Peter.
Självklart blir det besvärligt om båda två i ett förhållande tävlar. Men du kommer förmodligen lägga ner så mkt tid och pengar på RR så det är nog bra om nästa tjej står bakom dig i den satsningen. Hon bör gilla åtminstonne en hoj, din hoj. Dessutom bör hon vara nog tuff för att ha is i magen när du crashar på banan, och nog smart för en bra lön.
.
Det där är nog en rätt viktig sak faktiskt. Varenda gång jag ska köra tjatas det om att köra "försiktigt", "lova" att du inte kraschar osv..
Hur fan ska jag kunna sätta banrekord :crasch och samtidigt LOVA att inte krascha? Händer det så händer det.
Dessutom har jag lackat på attityden de gånger jag har kraschat. Typ fått skäll för att det är dyrt när saker går sönder (skit i deru´) och dessutom får mer skit än stöd när jag åkt ambulens. Ringde från sjukan i höstas och la på 4 gånger innan vi kunde avsluta diskussionen. Höll på att dumpa henne där och då.
Så nästa tjej får gärna vara nån som värderar min hälsa högre än vem som ska handla de kommande veckorna när sånt händer, åtminstone medan man fortfarande går runt med dropp.
Vilken konstigt sätt att reagera på ett samtal från en partner som ligger i en ambulans.
Skulle varit mer som min mamma. Jag har varit i backen rätt många gånger, både med cross och häst, 2 gånger med motorcykel och en gång med trampcykel (vilket var den värsta). Så hon säger ganska lugnt "Jaha, vad är det denna gången? Jag kommer in."
View attachment 377923
Nu snackar vi läskig clown!
Vilken konstigt sätt att reagera på ett samtal från en partner som ligger i en ambulans.
Skulle varit mer som min mamma. Jag har varit i backen rätt många gånger, både med cross och häst, 2 gånger med motorcykel och en gång med trampcykel (vilket var den värsta). Så hon säger ganska lugnt "Jaha, vad är det denna gången? Jag kommer in."
Eller hur..
Jag kan leva med många reaktioner, bli orolig (visst lite jobbigt om det ska va så "utifallatt" varje gång man kör, men om det väl hänt), ledsen, lugn etc.. men inte arg
Pappa delade ansvaret för mig med en annan pappa när jag körde cross när jag var liten, hade klippkort på akuten då (med) och ringde mer än en gång från sjukan eller sjukstugan och bad om hämtning. Det var liksom aldrig några problem. Det gick tydligen (enl. mor) galet fort till sjukan de dagarna (=oro) men väl på plats var det mer hålla handen och prata igenom vad som hände och leka coach för att analysera på vilket sätt jag gjort bort mig så jag krascha. Ett samtal som brukade avslutas med "så länge du inte kraschar på samma sätt 2 gånger så är det lärdom, och så ofta som vi suttit här borde du snart fullärd".
= Pedagogiskt och stöttande = bra
någon?
Det där är nog en rätt viktig sak faktiskt. Varenda gång jag ska köra tjatas det om att köra "försiktigt", "lova" att du inte kraschar osv..
Hur fan ska jag kunna sätta banrekord och samtidigt LOVA att inte krascha? Händer det så händer det.
Dessutom har jag lackat på attityden de gånger jag har kraschat. Typ fått skäll för att det är dyrt när saker går sönder (skit i deru´) och dessutom får mer skit än stöd när jag åkt ambulens. Ringde från sjukan i höstas och la på 4 gånger innan vi kunde avsluta diskussionen. Höll på att dumpa henne där och då.
Så nästa tjej får gärna vara nån som värderar min hälsa högre än vem som ska handla de kommande veckorna när sånt händer, åtminstone medan man fortfarande går runt med dropp.
Det finns bara ett svar på det.
Jag gör så gott jag kan.
Nej, det är landskamp Sverige-Argentina nu (Fotboll).
Är det dem som springer runt på gräsmattan nu?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|