Singeltråden

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Trodde du visste jag var elaCk? :brynad

Jag köper knappast tesen om hoj-/hästfolk från start ens.. Möjligtvis att jag inte vill para mig med någon av dem om det är ett för intensivt intresse (egen häst, eller tävlande på hoj), men det är mer en logistisk fråga. Jag vet EXAKT hur mkt tid både tävlande på 2 hjul och 4 ben tar.. Ingen drömpartner i en framtid med dagispassning osv

Kan bara utgå från mig själv. Ett bra förhållande fick mig att omvärdera ganska mycket i mitt liv. När försra barnet föddes var det slut med bönpall för mig, och hästen fick säljas. Än sen? Olika saker är viktiga i olika faser av livet.

Självklart blir det besvärligt om båda två i ett förhållande tävlar. Men du kommer förmodligen lägga ner så mkt tid och pengar på RR så det är nog bra om nästa tjej står bakom dig i den satsningen. Hon bör gilla åtminstonne en hoj, din hoj. Dessutom bör hon vara nog tuff för att ha is i magen när du crashar på banan, och nog smart för en bra lön.
För att vara hästtjej behöver man inte ha egen häst och tävla. Det är mer att ha rätt attityd till mindre säkra aktiviteter.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Hon sågs senast springandes genom Ekshärad påväg mot norska gränsen. :hihi

Eh... Visserligen har jag dåligt lokalsinne, men det känns som en onödigt lång omväg måste jag säga... :va

Men ja, jag hatar dig. Det borde finnas regler mot att lägga upp random clownbilder i den här tråden! :4skrika

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Eh... Visserligen har jag dåligt lokalsinne, men det känns som en onödigt lång omväg måste jag säga... :va

Men ja, jag hatar dig. Det borde finnas regler mot att lägga upp random clownbilder i den här tråden! :4skrika

Man är inte helt rationell när man rusar runt skräckslagen ju. Förlåt, det ska inte upprepas. :rodnar

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Där åker vi igen, "Jag föll för hans ögon:kär". Jaha? Och vad skall man göra åt det menar du?! :va :7peta

För mig var attityden viktigare än utseendet. Inte för det är något fel på utseendet. Han ansträngde sig inte för att göra intryck på mig. Han bara var den dort som passade mig. Inga tjusiga raggningsrepliker eller annat trams.

Det var inte så märkärdigt. När han var till baka i stan, då dök han upp hemma hos mig, för vanlig fika. Vi tillbringade resten av dagen tillsammans. Det bara kändes bra. :)

Fortfarande flummigt? :va

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...