Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Har alla killar gift sig med tre tjejer var nu eller var tog alla tjejerna vägen?
Word got out, sen flyttade det dit en massa snubbar. ;)

Faktiskt sant, för att ragga behövs inte mer. För att däremot få någon genuint intresserad och bygga upp grunden för ett hållbart och lyckat förhållande behövs det så mycket mer...:fakta
Ja, hon måste ju vara lättflörtad också!

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Ja. Är du verkligen så elak att du ger mig -2? :7peta :gråta

Trodde du visste jag var elaCk? :brynad

Jag köper knappast tesen om hoj-/hästfolk från start ens.. Möjligtvis att jag inte vill para mig med någon av dem om det är ett för intensivt intresse (egen häst, eller tävlande på hoj), men det är mer en logistisk fråga. Jag vet EXAKT hur mkt tid både tävlande på 2 hjul och 4 ben tar.. Ingen drömpartner i en framtid med dagispassning osv

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
The Clown Signal.

Men jag blir nog utesluten eftersom jag avslöjat hemligheten. Så nu får jag dras med dej :p

Ja det kunde jag ge mig fan på. Skulle ni inte låtsas att ni uppskattade min närvaro istället? :gråta
Tur att jag har så mycket tomtar på loftet att jag aldrig känner mig ensam. :dummer

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
har mora träsk på hjärnan... haft det heeela jävla dagen.. hjälp mig någon!! jag blir tokig....:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Trodde du visste jag var elaCk? :brynad

Jag köper knappast tesen om hoj-/hästfolk från start ens.. Möjligtvis att jag inte vill para mig med någon av dem om det är ett för intensivt intresse (egen häst, eller tävlande på hoj), men det är mer en logistisk fråga. Jag vet EXAKT hur mkt tid både tävlande på 2 hjul och 4 ben tar.. Ingen drömpartner i en framtid med dagispassning osv

Jag skulle vilja säga att det finns två typer av hästfolk när det kommer till barn. Åtminstone vad jag sett i min umgängeskrets.

1. De som mer eller mindre lägger hästeriet på hyllan när de skaffar barn, för att kunna ägna så mycket tid som möjligt åt barnet och/eller inte orkar med hästen också.

2. De som tar med barnet till stallet och låter det sova i vagnen medan de håller på, i princip så fort de kommit hem från BB.

På något sätt brukar de få det att gå ihop, och personligen tänker jag snarare att en tjej med en dyr och tidskrävande hobby lär ha mer förståelse för att killen har en sån hobby också. Istället för en tjej som tycker du är mer eller mindre idiotisk som lägger så mycket tid och pengar på hojen... Jag skulle vilja påstå att DET löper större risk att orsaka problem när det dyker upp barn i bilden.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Inte visdom direkt i mitt fall. Var alltid bortskämd med massor av fina pojkar på jobbet. Inte gör att man kunde välja och vraka för det. :gnissla
Jag föll för makens ögon. De skvallrade om att han inte var någon ja-sägare. (Är akut allergisk mot ja-sägare.) Första gången jag pratade med honom var personalföreningens pubafton. Men jag hade spanat in honom innan. Vad vi pratade om? Spelade inte så stor roll. :) Jag var nöjd bara med att ha hans uppmärksamhet. :kär
Hur kvällen slutade? Åt helvete för min del. Hade lovat kompisen att tävla hennes häst dagen därpå. Så jag behövde gå hem och sova. Han följde med gänget som gick vidare. Och sen försvann han på tjänsteresa. :huvet

Sensmoral: ge inte upp bara för att det inte blir :hemgång första gången.

Där åker vi igen, "Jag föll för hans ögon:kär". Jaha? Och vad skall man göra åt det menar du?! :va :7peta

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag skulle vilja säga att det finns två typer av hästfolk när det kommer till barn. Åtminstone vad jag sett i min umgängeskrets.

1. De som mer eller mindre lägger hästeriet på hyllan när de skaffar barn, för att kunna ägna så mycket tid som möjligt åt barnet och/eller inte orkar med hästen också.

2. De som tar med barnet till stallet och låter det sova i vagnen medan de håller på, i princip så fort de kommit hem från BB.

På något sätt brukar de få det att gå ihop, och personligen tänker jag snarare att en tjej med en dyr och tidskrävande hobby lär ha mer förståelse för att killen har en sån hobby också. Istället för en tjej som tycker du är mer eller mindre idiotisk som lägger så mycket tid och pengar på hojen... Jag skulle vilja påstå att DET löper större risk att orsaka problem när det dyker upp barn i bilden.

Alltså.....du tycker att min bild är läskig, men sen pratar du om barn? :eek:
DET e väl läskigt om nåt??

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S