Singeltråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jäkligt synd om dig. Både mina chips och mitt godis är slut. Jag hade tänkt köpa chips förut när jag var ut för att hämta paket. Men jag hade inte räknat med att ena paketet skulle vara en enorm kartong som man inte kan bära på nåt vettigt sätt, så det blev inget med det. :(

Men, kan ju tipsa alla som vill ha uppmärksamhet att gå ut på stan med ett enormt paket under armen, det är tydligen JÄTTESPÄNNANDE!

I en liten stad kanske... ;)

Själv gick jag nyss över till godisskålen istället. :yoparty

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jäkligt synd om dig. Både mina chips och mitt godis är slut. Jag hade tänkt köpa chips förut när jag var ut för att hämta paket. Men jag hade inte räknat med att ena paketet skulle vara en enorm kartong som man inte kan bära på nåt vettigt sätt, så det blev inget med det. :(

Men, kan ju tipsa alla som vill ha uppmärksamhet att gå ut på stan med ett enormt paket under armen, det är tydligen JÄTTESPÄNNANDE!

Ja, här finns ju en del som gillar stora paket. :)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag sa att min man inte hade förändrats...

Man ska inte räkna med att folk förändrats, en del gör det en del gör det inte. Gissa vilken del jag tillhör?

Pretty säker på att din man också förändrats under era 16år (visst var det så)... men eftersom ni left ihop och fortfarande gör det så har ni ändrats tillsammans vilket är det man förhoppningsvis eftersträvar. ;)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Där har du i alla fall tider man kan förhålla sig till... med en flygvärdinna vet du inte ens om hon kommer hem vissa veckor. :död

Själv satte jag ned foten och sa att hon får leta annat jobb och då dök det upp ett kanonjobb (befordran) vilket betyder 9-16 på Arlanda mån-tors. :)

Tider att förhålla sig efter??? Hahhaa.. Eller hur.

Tjejen skulle börja gå vid 15 på fredagar sa hon, 1 gång på ett år hände det, 45 ggr kom hon hem runt halv åtta. Varje ågng oplanerat.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Tider att förhålla sig efter??? Hahhaa.. Eller hur.

Tjejen skulle börja gå vid 15 på fredagar sa hon, 1 gång på ett år hände det, 45 ggr kom hon hem runt halv åtta. Varje ågng oplanerat.

Hon kom i alla fall hem. ;)

Med en flygvärdinna (på bolaget frugan jobbar för) så kan du absolut aldrig planera mer än 3 veckor framåt om ens det... semesterplanering eller banåkning eller vad som får alltid ske lite i sista minuten, och det gäller såväl helger som veckodagar. :död

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Hörre du du! Inget sånt snack här inte! Rallyfolk är bra folk!

Det säger jag inte emot, jag har inget emot rallyfolk. Men det är som sagt en liten stad. Med små gator och smala trottoarer. Folk kommer stå i vägen när jag ska gå någonstans och jag hatar folk som står i vägen.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Lilltjejen hämtad från slalombacken. :tummenupp
Nu ska bara verksamhetsberättelsen för ridklubben skrivas. :gnissla
Sen kudden. :)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Det säger jag inte emot, jag har inget emot rallyfolk. Men det är som sagt en liten stad. Med små gator och smala trottoarer. Folk kommer stå i vägen när jag ska gå någonstans och jag hatar folk som står i vägen.

Slinker du inte under bara? Eller för läskigt?

tommi

Guest
Dom kallas flintasteksätare dom är i allmänhet slöa i huvvet och vet inte bättre än att fortsätta äta flintastek i okunskap över att det är skitmat :fakta

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

var inte du liten och kan smita genom luckorna? :va
Stackars mig som är bredaxlad då?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S