BlöjRäsern
Gränsfall
Du skulle nog klara dig bra genom livet med att enbart använda textrader (från musik) när du pratar.
Om man nu ska hålla på så.
...take hold of my hand for you are no longer alone...
Fast den är reserverad för någon annan
Du skulle nog klara dig bra genom livet med att enbart använda textrader (från musik) när du pratar.
Tror t.o.m. han fick hångla.
Bör ju vara någorlunda aktuella bilder. Är ju knappast nån som vill se dej som snorig bortskämd 9-åring.
Möjligen Ricken då...
Men om du länkar till den eller lägger upp den igen så lovar jag att bjuda på grillbuffe när du kommer hit!
Jag funderade ett tag på att följa ditt exempel, men jag ändrade mig när det dök upp nya clownbilder.
Vänj dig.. Vi är ju clowner allihopa i den här tråden
Jag funderade ett tag på att följa ditt exempel, men jag ändrade mig när det dök upp nya clownbilder.
Men nej, fel svar!
"Sjäääälvklart ska vi sluta lägga upp clownbilder så att du nåååån gång kan lägga upp en lättklädd bild på dig!" skulle det vara.
Men kom igen! Om du lägger upp en bild så slipper du ju alla clownbilder, kommer alla bara citera ditt inlägg. Får du se dig själv om och om och om igen.
Tagen nyss, efter kvällens träning. Tillräckligt färsk? Jaja, inte mycket att titta på jag vet men det är väl tanken som räknas eller något...?
View attachment 377951
Inte riktigt där jag vill vara med träningen ännu, mem det börjar iallafall ta sig lite...
Får jag också grillbuffé nu?
Sluta Sabba för oss andra fjunis!
Men kom igen! Om du lägger upp en bild så slipper du ju alla clownbilder, kommer alla bara citera ditt inlägg. Får du se dig själv om och om och om igen.
Men hallå, var fan har Jungle George tagit vägen? Bushman?
Men jag kan ju inte belöna dem när de är elaka?! Det ger ju helt fel signaler...
Dök upp när jag slösurfade på http://memebase.cheezburger.com/Vilken fantastisk bild. Ursprung?
Inte illa, men eftersom jag bröt nacken av mej när jag försökte se din bild så blir du utan.
Tagen nyss, efter kvällens träning. Tillräckligt färsk? Jaja, inte mycket att titta på jag vet men det är väl tanken som räknas eller något...?
vinklad bild
Inte riktigt där jag vill vara med träningen ännu, mem det börjar iallafall ta sig lite...
Får jag också grillbuffé nu?
Men jag kan ju inte belöna dem när de är elaka?! Det ger ju helt fel signaler...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|