Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Syftar du på håret eller att jag brukade vara i bättre form?:gnissla håret är borta för att det är mer praktiskt med kort (trodde du gillade kort/snaggat?) och formen... Tja, har inte varit så aktiv med träningen på länge bara... Men det ska det bli ändring på ;)

Eftersom jag aldrig sett dig naken men däremot ditt hår så ja, det var håret jag syfta på. Och med den frillan du låg inne med innan trodde jag du skulle ha lika mycket hår överallt. :hihi

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Du tänker helt fel, ignorera dåligt beteende, belöna positivt beteende. Men du måste först visa litet smakprov på belöningen för att den ska vara åtråvärd. ;) Ger du en liten teaser ska du snart se att alla kan sitta fint. :hihi

Hmm en teaser... Tåls att fundera på!

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Du tänker helt fel, ignorera dåligt beteende, belöna positivt beteende. Men du måste först visa litet smakprov på belöningen för att den ska vara åtråvärd. ;) Ger du en liten teaser ska du snart se att alla kan sitta fint. :hihi

Exakt! Lyssna på Money nu och belöna mig för mitt positiva beteende! :krama

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag får väl dra mitt strå till stacken då kanske och lägga upp något som inte är en clownbild. Eller ja.

En bild på mej helt enkelt :)

Tror inte jag gjort det tidigare i denna tråden men nångång måste ju va den första så var snälla nu! :7peta

IMG495.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Dök upp när jag slösurfade på http://memebase.cheezburger.com/Inte illa, men eftersom jag bröt nacken av mej när jag försökte se din bild så blir du utan.
Fan ungdomar nuförtiden klarar inte ens av att vinkla en digital bildjävel...

Men det var ju ett jefla tjat... Så, fixat! Nu kan farbror glo sig skelögd utan risk för nackskador ;)

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Eftersom jag aldrig sett dig naken men däremot ditt hår så ja, det var håret jag syfta på. Och med den frillan du låg inne med innan trodde jag du skulle ha lika mycket hår överallt. :hihi

Har du missat alla bilder jag lagt upp både här och i tjejtråden?:va

Nej, frippan försvann för länge sen :) på övriga kroppen är jag ovanligt hårlös, naturen la allt krut på huvet:hihi

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Hmmm....SportRape? :va
Look! It's the new thing! :D

Är det bara jag som tycker det är helfestligt att killar tipsar killar om hur man raggar brewdar, men ingen frågar cheyerna vsd som verkligen fungerar? :va :lol
Vad fick er intresserad av just den killen? Säkerligen ingen vettig orsak. Knappast check på alla punkter i listan... :lol
Både tjejer och killar vet vad de själva vill ha.. men jag tror inte någon av de kan förklara det.

De får ju faktiskt gärna svara de med, men än så länge har vi inte fått några bra svar från lag rosa. :)
Om de mot förmodan kommer med nått brukar det vara i stil med "det ska kännas rätt", "du ska inte vara för på", "det beror på tjej", "det måste vara enkelt", "du måste ha kuk större än en 50cl ölburk", och så vidare. Inga konkreta tips. :dummer
I mitt fall vet jag inte ens hur man lyckas ragga på tjejer. På allvar. :rolleyes:

My point exactly.

Haha men jo. Det funkar inte alltid för jag skrämmer bort vissa. Men hos de flesta går det ganska bra.
Det är en av de få grejer jag vet som är gemensamt med va killar och tjejer inte attraheras av. Follk som är för på.
Var på krogen igår kväll, nykter, och så var det en tjej som började snacka med mig. Skit frän brud egentligen som såg bra ut, var estetisk, gillade hojar, och hade bra humor. Men hon var så jävla på så jag vart väldigt snabbt avtänd, tyvärr.

Samma här! Jag är nog lite tvärtom mot hinken, brukar mest spela på kroppsspråk till en början, man kommer långt på det! :D
Och av ren nyfikenhet.. Hur lärde du dig det?

Det är det, helt klart. Dock kan det vara bra att följa upp med något också. Men hellre nån spontan kommentar som har med sammanhanget att göra, än en uttänkt raggningsreplik.
Ännu sämre är väll att få massa intervjufrågor?

Herreguuud! Det där kan jag inte somna till!

Godnatt på er! :crash

Du borde hänga mer på "vad säger ni killar" tråden istället :crash

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Godnatt pojkar och flickor. Wohooo jag ska bara upp om 4 timmar. Men det va det värt efter en riktigt go kväll. Tack BE. ;)

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Natti natti gott folk:hej

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt, god morgon, god morgon i kööööör. NOT so much!!! :död
Tre timmars sömn blev det :jippi
Men filmen igår va grym, jag kan rekommendera alla att se Django unchained.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Upp och jobba latmaskar!

Känner mej så jävla hurtig idag. Upp 0555. Frukost framför morgonnyheterna. Nu iväg till gymmet och hårdträna.
Exakt 0845 glider jag in på jobbet för en dryg timmes intensiv forskning. Kl 1000 dukar jag upp en rejäl :fika på gruppmötet där jag ska blända mina medarbetare med mitt intellekt och min generositet. Vetenskap och dataanalys resten av dagen. Kl 1800 börjar jag baka världens godaste pizza som jag tar med till ett knytkalas senare på kvällen. Kl 2320 går jag dyngfull upp på karaokescenen och drar av "Wicked game" från Chris Isaak med sådan intensitet och kvalitet att alla kvinnohjärtan i lokalen brister. Kl 0700 imorgon upp igen helt utan bakfylla för en produktiv dag i labbet. På kvällen kör jag 30 mil till föräldrarna för att spendera helgen. Där blir det bilreparation, skoterreparation, skidåkning och god mat. Åter söndag kväll för en ny härlig arbetsvecka.

Tills dess: :hej

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Upp och jobba latmaskar!

Känner mej så jävla hurtig idag. Upp 0555. Frukost framför morgonnyheterna. Nu iväg till gymmet och hårdträna.
Exakt 0845 glider jag in på jobbet för en dryg timmes intensiv forskning. Kl 1000 dukar jag upp en rejäl :fika på gruppmötet där jag ska blända mina medarbetare med mitt intellekt och min generositet. Vetenskap och dataanalys resten av dagen. Kl 1800 börjar jag baka världens godaste pizza som jag tar med till ett knytkalas senare på kvällen. Kl 2320 går jag dyngfull upp på karaokescenen och drar av "Wicked game" från Chris Isaak med sådan intensitet och kvalitet att alla kvinnohjärtan i lokalen brister. Kl 0700 imorgon upp igen helt utan bakfylla för en produktiv dag i labbet. På kvällen kör jag 30 mil till föräldrarna för att spendera helgen. Där blir det bilreparation, skoterreparation, skidåkning och god mat. Åter söndag kväll för en ny härlig arbetsvecka.

Tills dess: :hej

Va det där din CV för singeltråden eller? :)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!