Singeltråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Wohoo... har nu bara två dagar kvar på jobbet sen blir det fredagsmys med champagne och grejer... och sen på måndag, nytt jobb! :yoparty :yoparty

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
:banana

Jag åker förmodligen o hämtar hojen imorrn.

:banana

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Det är en av de få grejer jag vet som är gemensamt med va killar och tjejer inte attraheras av. Follk som är för på.
Var på krogen igår kväll, nykter, och så var det en tjej som började snacka med mig. Skit frän brud egentligen som såg bra ut, var estetisk, gillade hojar, och hade bra humor. Men hon var så jävla på så jag vart väldigt snabbt avtänd, tyvärr.

Du var ju nykter :fakta

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Fortsätter på träningstemat...

Nya träningstight, får sån jävla bra röv i den :hihi

cba55ad4703811e2a61a22000a9e06f0_6.jpg

Och till Wunder...
Här får du bikinibilden.

f14ee4f4c3b711e19b0622000a1e8a4f_6.jpg

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Upp och jobba latmaskar!

Känner mej så jävla hurtig idag. Upp 0555. Frukost framför morgonnyheterna. Nu iväg till gymmet och hårdträna.
Exakt 0845 glider jag in på jobbet för en dryg timmes intensiv forskning. Kl 1000 dukar jag upp en rejäl :fika på gruppmötet där jag ska blända mina medarbetare med mitt intellekt och min generositet. Vetenskap och dataanalys resten av dagen. Kl 1800 börjar jag baka världens godaste pizza som jag tar med till ett knytkalas senare på kvällen. Kl 2320 går jag dyngfull upp på karaokescenen och drar av "Wicked game" från Chris Isaak med sådan intensitet och kvalitet att alla kvinnohjärtan i lokalen brister. Kl 0700 imorgon upp igen helt utan bakfylla för en produktiv dag i labbet. På kvällen kör jag 30 mil till föräldrarna för att spendera helgen. Där blir det bilreparation, skoterreparation, skidåkning och god mat. Åter söndag kväll för en ny härlig arbetsvecka.

Tills dess: :hej

Det känns som det är norröver det händer :banana

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S