Singeltråden

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Pretty säker på att din man också förändrats under era 16år (visst var det så)... men eftersom ni left ihop och fortfarande gör det så har ni ändrats tillsammans vilket är det man förhoppningsvis eftersträvar. ;)

Förmodligen har du rätt. :rolleyes: Jag tycker att han är samma kille som jag blev ihop med. Lika oresonable och envis och allt det där. :) Men hans gamla arbetskamrater skulle nog se skillnaderna. :hihi Och den respektlöshet som han yngsta dotter har mot honom, skulle nog ingen av dem tro var möjlig.

Men det finns en massa tjafs om folk som fått sluta med hojar och annat trams. Sånt har aldrig varit aktuellt. Att hästen såldes var helt enkelt för att jag inte hade barnvakt, och ta med barnvagn i stallet funkade inte för mig. Samma sak med hojåkning. Bara en av oss kunde vara borta, och jag hade inget hojkort då. :( Inställningen har annars varit att inte förändra livet mer än nödvändigt efter att vi fick barn. Men visst, barn påverkar. Deras tjat fick oss att börja åka utför igen. :)

Och ja, vi har varit ihop i 16 år. Att åka hoj är bara ett exempel på saker vi tycker är kul att göra tillsammans.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Och pladdret fortsätter!
Över 30 jävla sidor sen sist!
Inte en chans att man orkar läsa ikapp!
Och det värsta av allt; Knappt en enda porrbild har lagts upp!
Jag ger upp. Den här tråden levererar helt enkelt inte det plågsamma närhetstörstande, erotik och passion som jag med darrande underläpp förväntar mej varje gång jag öppnar den.
Låter er spamma vidare ifred, men iallafall med en bild från Finlandsfärjan att vila ögonen på:
P1010205.jpg
Puss och gonatt.
P.S. Tack PippiT för garagebilderna. Nya fläckar på vardagsrumsmattan! D.S.
Pratar vi aktuella bilder eller räknas det om det var ett tag sen man laddade upp något lättklätt?:va Mina aktuella lättklädda bilder ligger ju i fel tråd...:rodnar
Bör ju vara någorlunda aktuella bilder. Är ju knappast nån som vill se dej som snorig bortskämd 9-åring.
Möjligen Ricken då...
Jag har inte lagt någon lättklädd bild sedan 30e oktober, är det OK om jag skriver eller måste man upprepa bilden vid varje inlägg?
Ny bild i varje inlägg!
Redan lagt upp mig i bikini. Men du får leta lite ;)
Meeeeen!
Då är vi där igen med att leta igenom 50 miljoner sidor efter nån mörk bild där det möjligen kan anas konturerna av en människa. Orkarnte vettu. Gammal å bitter å uppgiven vettu.
Men om du länkar till den eller lägger upp den igen så lovar jag att bjuda på grillbuffe när du kommer hit!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
IMG_10663.JPG

Wohoo! :p

Btw: Bild från idag innan träningen. Aktuellt nog?

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du skulle nog klara dig bra genom livet med att enbart använda textrader (från musik) när du pratar.

It's only words, and words are all i have to take your heart away...: hej

tommi

Guest
Sådärja då är Ron jeremy på väg att bli frisk igen efter operationen så alla singlar kan pusta ut igen :D

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!