Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Bör ju vara någorlunda aktuella bilder. Är ju knappast nån som vill se dej som snorig bortskämd 9-åring.
Möjligen Ricken då...

Men om du länkar till den eller lägger upp den igen så lovar jag att bjuda på grillbuffe när du kommer hit!

:hihi

Tagen nyss, efter kvällens träning. Tillräckligt färsk? Jaja, inte mycket att titta på jag vet men det är väl tanken som räknas eller något...:rolleyes:?
bild.jpg
Inte riktigt där jag vill vara med träningen ännu, mem det börjar iallafall ta sig lite...

Får jag också grillbuffé nu?:kär

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag funderade ett tag på att följa ditt exempel, men jag ändrade mig när det dök upp nya clownbilder.

Jag har inte lagt upp några clownbilder...:hej eller ja, om man inte räknar självporträttet nyss... Vi är alla clowner eller hur var det?:hihi

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Nu sitter man här och bara väntar.
Körtider hit o dit, fan man kan väl få jobba medan man orkar.
Det är inge kul plats för vila här i Taberg. :(

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag funderade ett tag på att följa ditt exempel, men jag ändrade mig när det dök upp nya clownbilder.

Men kom igen! Om du lägger upp en bild så slipper du ju alla clownbilder, kommer alla bara citera ditt inlägg. Får du se dig själv om och om och om igen. :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Men kom igen! Om du lägger upp en bild så slipper du ju alla clownbilder, kommer alla bara citera ditt inlägg. Får du se dig själv om och om och om igen. :D

Du är klok du money!:tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Tagen nyss, efter kvällens träning. Tillräckligt färsk? Jaja, inte mycket att titta på jag vet men det är väl tanken som räknas eller något...:rolleyes:?
View attachment 377951
Inte riktigt där jag vill vara med träningen ännu, mem det börjar iallafall ta sig lite...

Men hallå, var fan har Jungle George tagit vägen? Bushman? :gråta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Men hallå, var fan har Jungle George tagit vägen? Bushman? :gråta

Syftar du på håret eller att jag brukade vara i bättre form?:gnissla håret är borta för att det är mer praktiskt med kort (trodde du gillade kort/snaggat?) och formen... Tja, har inte varit så aktiv med träningen på länge bara... Men det ska det bli ändring på ;)

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Vilken fantastisk bild. Ursprung?
Dök upp när jag slösurfade på http://memebase.cheezburger.com/

vinklad bild

Inte illa, men eftersom jag bröt nacken av mej när jag försökte se din bild så blir du utan.
Fan ungdomar nuförtiden klarar inte ens av att vinkla en digital bildjävel...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Men jag kan ju inte belöna dem när de är elaka?! Det ger ju helt fel signaler...

Du tänker helt fel, ignorera dåligt beteende, belöna positivt beteende. Men du måste först visa litet smakprov på belöningen för att den ska vara åtråvärd. ;) Ger du en liten teaser ska du snart se att alla kan sitta fint. :hihi

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!