Vafan, finns det singlar kvar på SH? Trodde ju tråden skulle ha lyckats fixa situationen vid det här laget
Vafan, finns det singlar kvar på SH? Trodde ju tråden skulle ha lyckats fixa situationen vid det här laget
Hah, ska det gå att lösa internt på sporthoj så får nog en majoritet av killarna på sporthoj byta lag.
Nu tycker jag att du är spydig.
Hah, ska det gå att lösa internt på sporthoj så får nog en majoritet av killarna på sporthoj byta lag.
Gör som jag.. Ja la ut en annons på blocket där jag sökte MC handledare.. 2 kvinnor har hittils svarat, båda utan körkort.. De tyckte hojen var snygg och ville lära känna mig
Haha, så fort de ser mig så flyr de.
Dessutom är jag ju inte singel längre. Hojsäsongen har ju startat!
Jag var på dejt med en italienska idag.
Jag vägrar!
Nu är du känslig! Bägge planhalvor ger ju win win alla gånger... Eller så fejkar man bara. Du - Jag är gay! Tjejorna tänker ooooo tänk om man kunde omvända han... ohhh...
Mjo....men risken finns ju att man får nobben som gay.....Då blir man nu lite sur.
Jag har sambo.. Så det hjälpte inte mig.. Och bilden jag la ut på blocket var inte det bästa, så en som svara var 48 år gammal och den andra 23, men ändå.. 48???
http://www.blocket.se/vi/39339312.htm
Du är på rätt spår där Money..Därför att de inte ska få på sig massa anmälningar om sexuellt ofredande kanske?
Neeej.. varför tror ni det?? Är världens myspingla privat. Det är bara i jobbet jag sätter dit folk o får min vilja igenom.Men de gör jag inte ju. Jag försökte ju ragga på pam men hon har bara obehagligheter för sig.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|