Killar har två hjärnor, som fungerar växelvis, varav den ena inte särskilt intelligent.
Jag förväntar mig faktiskt inte speciellt mycket alls och absolut inte något kap, även om jag gjorde allt jag kunde för att dricka mig snygg.
Det som hände var följande: En tjej (som antagligen inte många vänt sig om efter på stan, men hon såg ändå ut att ha glimten i ögat och ett leende nära till hands) stod och pratade med en kille (som mycket väl kunnat vara fotomodell, så vi kan alltså utesluta att den här tjejen stod och pratade med mig
). Bredvid mig, där jag stod och hängde med min öl, stod tre typ fotomodellstjejer, skrattade åt och slängde ur sig nedlåtande kommentarer om den där tjejen en bit bort. Hörde en av dem säga, att den killen borde ha någon som var mer ögongodis än den där tråkiga tjejen och att hon nog skulle se till att det var hon som blev hans godis för kvällen. De andra skrattade och höll med. Så hon trippade bort där och gjorde en massa förförelsekonster och killen, som inte kunde undgå att se det, såg mer och mer besvärad ut, så till sist tog han sin tjej under armen och gick därifrån.