Singeltråden

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
För din information skull så har vi tjejer lika många hjärnor som ni killar, dvs en. Sen om du tror att du får värsta kapet på Glasklart en fredagnatt så är du nog ute och cyklar. Du får åtminstone vara lite mindre dömande och ge personen en chans att visa sig i "normalt" tillstånd, dvs nykter. :D På krogen gäller bara utseende, vill du ha intelligens får du ta det dagtid och utan alkohol. :D

Killar har två hjärnor, som fungerar växelvis, varav den ena inte särskilt intelligent. :tungan Jag förväntar mig faktiskt inte speciellt mycket alls och absolut inte något kap, även om jag gjorde allt jag kunde för att dricka mig snygg. :D

Det som hände var följande: En tjej (som antagligen inte många vänt sig om efter på stan, men hon såg ändå ut att ha glimten i ögat och ett leende nära till hands) stod och pratade med en kille (som mycket väl kunnat vara fotomodell, så vi kan alltså utesluta att den här tjejen stod och pratade med mig :hihi). Bredvid mig, där jag stod och hängde med min öl, stod tre typ fotomodellstjejer, skrattade åt och slängde ur sig nedlåtande kommentarer om den där tjejen en bit bort. Hörde en av dem säga, att den killen borde ha någon som var mer ögongodis än den där tråkiga tjejen och att hon nog skulle se till att det var hon som blev hans godis för kvällen. De andra skrattade och höll med. Så hon trippade bort där och gjorde en massa förförelsekonster och killen, som inte kunde undgå att se det, såg mer och mer besvärad ut, så till sist tog han sin tjej under armen och gick därifrån.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vad hade det med hjärna att göra? Som sagt, på nattklubbar gäller bara utseende. Hade det handlat om något mer än det så hade inte de brudarna snackat så.

Killar har två hjärnor, som fungerar växelvis, varav den ena inte särskilt intelligent. :tungan Jag förväntar mig faktiskt inte speciellt mycket alls och absolut inte något kap, även om jag gjorde allt jag kunde för att dricka mig snygg. :D

Det som hände var följande: En tjej (som antagligen inte många vänt sig om efter på stan, men hon såg ändå ut att ha glimten i ögat och ett leende nära till hands) stod och pratade med en kille (som mycket väl kunnat vara fotomodell, så vi kan alltså utesluta att den här tjejen stod och pratade med mig :hihi). Bredvid mig, där jag stod och hängde med min öl, stod tre typ fotomodellstjejer, skrattade åt och slängde ur sig nedlåtande kommentarer om den där tjejen en bit bort. Hörde en av dem säga, att den killen borde ha någon som var mer ögongodis än den där tråkiga tjejen och att hon nog skulle se till att det var hon som blev hans godis för kvällen. De andra skrattade och höll med. Så hon trippade bort där och gjorde en massa förförelsekonster och killen, som inte kunde undgå att se det, såg mer och mer besvärad ut, så till sist tog han sin tjej under armen och gick därifrån.

Last edited:

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Han kanske är, för att citera Terence Hill, sjuk i huvet och kewken?

Rackarns, så om man jobbar med IT är det kört både med intelligens och sex? :gnissla :rolleyes:

Icke då! Smärre intelligens har jag hört kan kompenseras temporärt :crashmed alkoholintag hos motparten. :fyllisar
Skämt åsido, så var det ju förstås att någon har "DET" jag menar och inte informationsteknologi, men det är jag rätt säker på att du förstod.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Här går det fan bara stadigt utför.. Vet snart inte vart jag ska ta vägen längre. Möter snart avgrunden.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO