Singeltråden

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Tss sitter i baren gör bara fegisar. Samma som bara stod i hörnet och hängde på skoldiscot :D

Du sprider mycket konstiga sanningar här... Lättare att ragga i baren än på dansgolvet skulle jag vilja säga problemet är snarare att man blir för full om man hänger i baren för länge.
På dansgolvet kan man flörta in sig lite men sen kommer man just inte mycket längre än så.

Men jag börjar förstå varför du bara går ut på krogen för att dansa....

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag är en såndär ovanlig kille som faktiskt gillar osminkade kvinnor. På riktigt dessutom. Sedan är jag inte riktigt navlad som de flesta heller...
För mig är utseendet bara det där som lockar mig, samtalet är mycket, mycket viktigare. Och jag pratar med alla möjliga, oavsett utseende.
Men det är klart, hygien är något jag har som krav. Om det sedan är välvårdat? Meh. :D

Håller med.
En kvinna som ser bra ut utan smink slår tamefan allt!
Känner några såna och man blir typ förbannad när det är fest och dom ska "göra sej fina" men i själva verket mest förstör.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Jag hänger i baren tills en tjej verkar intresserad, då blir jag jag blyg och går och dansar eller kräks.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Du sprider mycket konstiga sanningar här... Lättare att ragga i baren än på dansgolvet skulle jag vilja säga problemet är snarare att man blir för full om man hänger i baren för länge.
På dansgolvet kan man flörta in sig lite men sen kommer man just inte mycket längre än så.

Men jag börjar förstå varför du bara går ut på krogen för att dansa....

Äsch då man börjar på dansgolvet men till slut blir man ju törstig så då får man släpa med sej damen till baren ;)

Fast det är klart jag kanske skulle prova eran taktik..apropå einsteins definition av galenskap.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Till kvinntimren i tråden:
(rent hypotetiskt alltså)

En Mupp träffar en Chey (C1) och juffsar lite men de kommer väldigt bra överens och bestämmer sig sedan att gå på dejt när C1 kommer tillbaka från en kortare resa på några dagar.

Muppen träffar sedan C2 som vill juffsa lite men Muppen har inget mer intresse än så när det kommer till C2.

Muppen resonerar som så att det är ingenting "officiellt" med C1 än så det bör inte vara några problem och om det skiter sig med C1 så fick hen iaf juffsa med C2.

Det Muppen är rädd för är att C1 resonerar annorlunda och att det kan skita sig just för att C1 blir sotis på C2 eftersom det finns överhängade risk att dessa springer på varandra.

Hur bör denne mupp resonera i detta fall?

Hmm, nu är ju itne jag kvinna egentligen, men jag har vart utan så länge att kuken börjat växa innåt, så jag tänker fråga iaf.

Det är du som är Mupp va? :va :7peta

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Till kvinntimren i tråden:
(rent hypotetiskt alltså)

En Mupp träffar en Chey (C1) och juffsar lite men de kommer väldigt bra överens och bestämmer sig sedan att gå på dejt när C1 kommer tillbaka från en kortare resa på några dagar.

Muppen träffar sedan C2 som vill juffsa lite men Muppen har inget mer intresse än så när det kommer till C2.

Muppen resonerar som så att det är ingenting "officiellt" med C1 än så det bör inte vara några problem och om det skiter sig med C1 så fick hen iaf juffsa med C2.

Det Muppen är rädd för är att C1 resonerar annorlunda och att det kan skita sig just för att C1 blir sotis på C2 eftersom det finns överhängade risk att dessa springer på varandra.

Hur bör denne mupp resonera i detta fall?

Mupp bör satsa på en 330 för den hade lätt stekt C1! :dummer

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Ne tjejer och killar, vem styr upp denna helgen med pinsamheter,engångsligg alt. karatefylla? Någon som ligger bra till? Själv får man tillbringa timmar i garaget och riva toppen på en jeep.. Men vem vet kan bli garage feeessst:hihi

Om inte annat ha en jävla bra helg alla NI:rolleyes:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Håller med.
En kvinna som ser bra ut utan smink slår tamefan allt!
Känner några såna och man blir typ förbannad när det är fest och dom ska "göra sej fina" men i själva verket mest förstör.

Att göra sig fin är mer en ritual och tradition än ett försök att faktiskt bli finare. Kombinerat med ett oändligt sökande efter den perfekta klädseln är det lite påfrestande.

En mycket viktig ritual som kan sänka en hel kväll om det inte finns tid att utöva den till hen är nöjd med resultatet.

tkdrille

Guest
Ne tjejer och killar, vem styr upp denna helgen med pinsamheter,engångsligg alt. karatefylla? Någon som ligger bra till? Själv får man tillbringa timmar i garaget och riva toppen på en jeep.. Men vem vet kan bli garage feeessst:hihi

Om inte annat ha en jävla bra helg alla NI:rolleyes:

Jag öppnar min första öl kl 1530. Sen ska jag ta mig whiskey, och lite vodka. Sen har jag bara 15-20 öl till. Sen ut på biljardpub och missa bollarna. :D
Detta med kollegor haha.

tkdrille

Guest
Sen ni som skriver att ni är fina som ni är. Ja de är ni men för helvete de är väl skoj att klä upp sig ibland.
Eller tycker ni att man ska gå ut med mysbyxor och liknande ?=
Gör de för er egen skull och inte nån annan. :)

tkdrille

Guest
Du kommer däcka i en hörna helt utslagen kl. 16:00 där hemma. ;)

Haha då har jag slagit rekord med 30 min :D Jag käkar upp mig ordentligt med så jag inte försvinner haha.
Rekordet om man ska prata om att däcka är 1,5 timme, och de var jobbit kl 0600 och inte veta vad jag hitta på =)

tkdrille

Guest

Hahaha, så jävlans snyggt att somna så på golvet. Jag somnar av nån märklig anledning alltid i sängen.
Men har vänner som somnat på toastolen, i badkaret. I en pool på luftmadrass, i skogen och massvis med märkliga saker.
Den i poolen blev inte så populär hos sin mor då hon hitta han på madrassen däckad när hon skulle ut på morgonpromenad :D

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO