Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Stackare! Riktigt så hemskt har jag inte haft det. Varit hos min syster hela dagen med massa bebismys, god mat och bingolotto (ja, ni ser rätt). Sen drog jag hem för att lämna vovven och gick till en kompis som jag fick firat 12 slaget med. Nu är jag hemma igen och är jävligt glad över det då jag på äldre dar (host) värnar om mina lediga dagar mycket mer än förr. Känner varken för att inleda det nya året eller min sista lediga dag med världens baksmälla. :)

Äldre dar? Nu vaknade tant Säääringen, kan det tänkas att även du lider av en liten släng av nydemens? Det verkar vara nåt som går i tråden just nu... :gnissla

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Äldre dar? Nu vaknade tant Säääringen, kan det tänkas att även du lider av en liten släng av nydemens? Det verkar vara nåt som går i tråden just nu... :gnissla

Om jag lidit av demens hade det varit bra, för då hade jag inte kommit ihåg saker och ting och inte behövt bli depp. :D Har iofs rätt dåligt minne men vissa saker går och vill jag faktiskt inte glömma. :) Som arbetsnarkoman och varit ledig i fyra dagar nu har det helt enkelt gjort att min hjärna klappa ihop totalt. Ledigt är skönt men jag behöver jobba för att må bra. :) Sommaren är nog enda gången det är underbart att vara ledig längre tider, vinter kan jag jobba häcken av mig. :tungan

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Om jag lidit av demens hade det varit bra, för då hade jag inte kommit ihåg saker och ting och inte behövt bli depp. :D Har iofs rätt dåligt minne men vissa saker går och vill jag faktiskt inte glömma. :) Som arbetsnarkoman och varit ledig i fyra dagar nu har det helt enkelt gjort att min hjärna klappa ihop totalt. Ledigt är skönt men jag behöver jobba för att må bra. :) Sommaren är nog enda gången det är underbart att vara ledig längre tider, vinter kan jag jobba häcken av mig. :tungan

Jo, man ska inte tänka för mkt, men det är ju inte alltid den där geléklumpen man har i huvvet håller med om det... den kan spinna på rätt bra av sig själv. Ta inte ledigt för länge nu då, så du får tillbaka din struktur till sommaren är här. :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jo, man ska inte tänka för mkt, men det är ju inte alltid den där geléklumpen man har i huvvet håller med om det... den kan spinna på rätt bra av sig själv. Ta inte ledigt för länge nu då, så du får tillbaka din struktur till sommaren är här. :tummenupp

Nädå, ja har bara idag kvar sen är det tillbaka till jobb igen. :D :banana

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

Mhmm... Intressant.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag la mig nu :p sov gott och gott nytt jävla år!

Glöm inte att avlägsna tejpen från bröstvårtorna! Vore tragiskt att vakna upp pga överhettade brön.

Man kan hålla barn och djur korta, men försök aldrig att i längden att förtrycka bröstets vårta... :)

Last edited:

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Haha, du är helt underbart knasig! :tummenupp

Jag bockar för detta fina epitet, då detta beteende är det enda jag vet. Du verkar också härligt ur balans, jag visste väl att några vridna även ur ditt kön fanns. :tummenupp

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Visst är han, underbart sjuk. O helt plötsligt kommer jag på mig själv med att undra hur det är med paddan idag. Har den fått frukost tro? :rolleyes:

Paddan vaknade med en kalaskula under sitt skal :) Han festade loss på banan i går kväll. Nu avnjuter den lille olivgröne reptilen ett ljummet nyårsbad för att hålla huden smidig och näsborrarna rena från damm och andra rester från ett svunnet, och numera lite unket 2012. :) Sedan blir det en bit gurka att knapra på.

Last edited:

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Jag bockar för detta fina epitet, då detta beteende är det enda jag vet. Du verkar också härligt ur balans, jag visste väl att några vridna även ur ditt kön fanns. :tummenupp

Lite smått vriden, mest åt höger dock. Det är därför jag måste ägna mig åt aktiviteter som medför att jag visar röven :hihii tid och otid...

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Nej. :(

Är det då man ska konstatera att det här året började sämre än förra..?

Nej, det är då man får konstatera att det var bra att man fick ligga i början på förra året. Och om ligget va bra, kan man ju ägna sig en stund åt att minna det... om man nu minns det... :brinnerup

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Lite smått vriden, mest åt höger dock. Det är därför jag måste ägna mig åt aktiviteter som medför att jag visar röven :hihii tid och otid...

Det är nog bara en marginell del av den manliga befolkningen som tycker att dylik aktivitet har otid, så du kan lugnt fortsätta att hänge dig åt dina böjelser. :)

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Du tränar hästen?
Vart ligger nöjet i det? ;)

För mig är det ett tillfälle att tömma skallen (lägger upp för smash). Man fokuserar på en sak.

Samma som när man kör hoj på bana och jagar en varvtid eller tränar på en sektion av banan. Man kan släppa allt runtikring.

Det handlar inte om adrenalin för mig, jag kan inte hantera adrenalin. Jag blir för stirrig och gör bara bort mig.

Gymmet är fokus, att sätta upp ett mål som man jobbar mot.
Men det är inte för alla, så är det bara. :)

Att köra bana eller ta ett träningspass med hästen är "same same but different". Funkar på samma sätt för mig. Speciellt när man upptäcker att det nog är bäst att man gasar sig ut ur kurvan, om det ska gå bra. Det är ungefär som sista sprången mot ett hinder. Det finns ingen återvändo. :D :D :D

Styrketräning???? Prova att mocka 10 boxar. :7peta Då får man anstränga sig, och det är alldeles gratis! :tummenupp :gnissla

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Glöm inte att avlägsna tejpen från bröstvårtorna! Vore tragiskt att vakna upp pga överhettade brön.

Man kan hålla barn och djur korta, men försök aldrig att i längden att förtrycka bröstets vårta... :)

Varning för too much info.

Kom hem, slängde av mig kläderna och tejpen. Men... Klänningen satt kvar för den orkade jag inte dra av mig. Det tog en stund innan jag tog tag i det och tog av den för att lägga mig i sängen... Jag hoppades på att någon stark karl skulle plötsligt dyka upp och långsamt smeka av mig klänningen. Men jag insåg att det var i mina vildaste fantasi så jag gav upp efter en stund. :näsblod

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Varning för too much info.

Kom hem, slängde av mig kläderna och tejpen. Men... Klänningen satt kvar för den orkade jag inte dra av mig. Det tog en stund innan jag tog tag i det och tog av den för att lägga mig i sängen... Jag hoppades på att någon stark karl skulle plötsligt dyka upp och långsamt smeka av mig klänningen. Men jag insåg att det var i mina vildaste fantasi så jag gav upp efter en stund. :näsblod

Hey, baby, om de inte vaknar till nu i stugorna så vet jag inte vad som kan få dem att spritta till. :Bugar

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!