Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Mittenbilden är ju ett halvår.. Hur snabbt tror du förfallet sker egentligen?

En bakfull midsommar kan innebära hur många år som helst bakåt i tiden. Eftersom de två andra var flera år bakåt så kunde den ju lika bra varit 10 år gammal.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Känns lite tvetydigt det där ;)

Inte meningen att springa in här och såra folk det första jag gör... Men raka frågor förtjänar raka svar!

Jag tror att du missuppfattar hela grejen.

Men det är lugnt, jag ska förklara.

Vi tar det från början, en gång i tiden så fanns det en pojke. Vi kan kalla honom Peter.
Denna pojken var bosatt i en stad med en massa andra människor. Människor som Peter föraktade.
Men vi vet ju alla att förakt kommer ju inte av en slump. Utan det är något som tvingas fram genom smärta och sorg.
Peter gjorde illa sig på en vass kniv häromdan, en blå kniv. Det är ganska ovanligt med blåa knivar. Men Peter specialbeställde dom i den färgen från ett litet företag i nordvästra Vietnam.

Jättetrevliga killar. Dom gör knivar på dagarna och jobbar på gatan på kvällen. Tyvärr så vet jag inte vilken gata, men det kanske Slowroller kan berätta?

I Vietnam har dom hittils varit ganska befriade från "tjejer" med penis. Men det kommer mer och mer även dit.
Så ett varningens ord för er som raggar i Vietnam, känn efter mellan benen på dom innan ni går för långt.
Tänk om ni kommer hem och så har dom inget mellan benen? Hur dum skulle ni se ut då liksom?

Peter i alla fall då, han är söt.
Och vill ligga.

Fan, nu gjorde jag bort mig igen. Det är ju inte jag som är Peter. :huvet

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...