Tror du vi tar en snabbis i duschen bara?
Nädu, här ska njutas.
18 siktar vi på.
ni som är på festen och läser detta! En av bartendrarna som jobabr där i afton heter sebastian(basse), han är i typ 30-35årsåldern, troligtvis lite skägg om han inte rakat bort det och han kan ni gå fram till och få eran bild tagen så skickas den till mig! :d han har redan skickat mig lite bilder på hur det ser ut på festen eftersom jag inte kunde komma själv men gå gärna fram till honom, presentera er och hälsa att ni skulle vilja skicka en bildhälsning till foccan då blir både han och jag väldigt glad!!! :d
Vad konstigt det blev.
Vad konstigt det blev.
Ähh.. Blev bra! Swish fick ragg.. Jag gick vidare till ett ställe.. Skåningarna kom efter och fick inte komma in..
Jag gick ut.. Skåningarna var borta, så jag hamnade med PippiT, beyondevil mfl på en pub..
Nu i taxi på väg hem till datorn
Ähh.. Blev bra! Swish fick ragg.. Jag gick vidare till ett ställe.. Skåningarna kom efter och fick inte komma in..
Jag gick ut.. Skåningarna var borta, så jag hamnade med PippiT, beyondevil mfl på en pub..
Nu i taxi på väg hem till datorn
Jag fick helt oväntat hångla. fortfarande förvånad, dock inte av det motsatta könet.
Ricken, gillar dig mycket mer irl än här.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|