Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag håller helt med dig i detta...jag och min "sambo" (låtsas citationstecken) har diskuterat detta en hel del att vi vill hitta någon som är som oss. Eller så gifter vi oss med varandra och bor ihop och skaffar oss en varsin älskare att ha i sovrummet. Jag säger som hon sa till mig: Om vi gifter oss får hon vara hur otrogen hon vill. :tuttar

Hur stora kan felen ha varit? Bråkade ni om vilket tvättmedel ni skulle ha? Hade du inga bakre fotpinnar? Gillade hon att tejpa fast dig vid lyktstolpar? Berätta mer. :)

Tant blir bara vettigare!:tummenupp

Du vill bara ha de saftiga detaljerna...:hihi Men visst kan jag väl berätta.

Första gången var tjejen i fråga hur gullig som helst till en början men visade efter ca ett år en långt mycket mindre söt sida, nämligen fruktansvärd avundsjuka och våldsamma tendenser. I början kom vi bra överens, trivdes ihop men hade såklart våra separata liv och kunde ha kul på egen hand och det var inget konstigt att inte ses på några dagar. Ett år senare hade det förvandlats till ett enormt kontrollbehov från hennes sida, så fort jag träffade någon annan än henne blev det bråk, gråt och tandgnissel om huruvida jag inte älskade henne, varför jag hade ett behov av att träffa andra etc etc. Och råkade det vara en tjejkompis man träffade tog det hus i helvete, då var det otrohetsanklagelser DirekCt och hon hotade till och med att misshandla en av mina tjejkompisar om hon kom i närheten av mig igen. Avslutade det hela jävligt illa kvickt kan jag ju säga, den tjejen var fan inte redig i huvet...:dummer Men som sagt, inga dylika tendenser i början alls! Det bara ploppade upp och stegrades på ingen tid alls!

Mitt andra förhållande var lite omvänt kan man väl säga, min tjej utvecklade ett helt enormt uppmärksamhetsbehov och fyllde sitt schema med aktiviteter, kompisar och engagemang inom skola och andra organisationer bara för att kunna imponera på nytt folk och utöka sin umgängeskrets så till den milda grad att hon helt sköt mig åt sidan. Från att vara en underbart söt tjej som verkligen uppskattade mig och tyckte om mig och var glad att ha mig till att bli en person som helst av allt verkade vilja att jag skulle lämna henne ifred så att hon fick fokusera på viktigare grejer. Från att vara nummer ett på hennes lista hamnade jag plötsligt på nummer 20 eller något, från att ses och bo hos varandra relativt ofta till att inte ses på månader i sträck trots att vi bodde några kilometer isär, för hon hade helt enkelt inte tid för mig bland alla sina aktiviteter. Jag försökte verkligen hålla ihop det, vara romantisk, visa henne uppskattning, hitta på roliga upptåg och aktiviteter för oss och så vidare och så vidare... Men hon ignorerade mig helt enkelt fullständigt, frågade man om hon ville ses fick man till svar att "Om två veckor har jag en lucka på ett par timmar, bra va?". Allmän skenhelighet liksom, säga till mig att hon är väldigt upptagen i skolan men sen träffa andra kompisar, träna volleyboll, gå med i ett spex och så vidare... Då är det helt enkelt inte frågan om hur mycket tid hon har utan vad hon väljer att lägga den på. Hur hon prioriterar. Och även om jag är helt för att man har egna liv och separata intressen och umgängeskretser så kan jag inte riktigt acceptera att bli nedprioriterad så grovt. Återigen, inga dylika tendenser till att börja med utan något som utvecklades över tiden... Det var väl ungefär vad som hände, i korta drag :) Sen är det såklart mer komplicerat än så och man kan dividera över vem som är skyldig till vad i all evighet, hon ser antagligen helt annorlunda på det hela. MEn i korta drag som sagt.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Shadow: Ja skicka dina guidelines i PM så ska jag prova till helgen. Återkommer med rapport :p

Och Flytande Shadow: Ja jag får be Plåthinken ge mej en lektion i framåthet (finns det ordet)
Hon verkar vara mycket bättre än jag på det där :)

Haha, inte prata skit här nu :rodnar

Jag känner lite likadant, fast jag har varken glass eller film här...

Stor cyberkram får du hur som helst:krama
'

Tack! (Och jag glömde dig, clownen, jag är inte så mycket för cybersex så jag är glad för en kram :tummenupp)

Haha ja men nåt sånt skulle jag nog kunna säga om jag är tillräckligt dragen. Får nog fixa mer oboymintuu tills festen kommande helg.

Du gillade drinken alltså :D

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Fortsätta leva lycklig som singel, ha kul och ta fasta på ett förslag om kk kanske är nåt! Framtiden lär visa vad den bjuder på! Nu slänger jag på The Transporter och lämnar er åt att fördjupa er i förhållandenas värld!

Coolers! Ska bara slå en drill så kommer jag med :popcornen :tummenupp

Kan nån ringa mig när den här tråden börjar bli rolig igen?

:brinnerup

Lägg till mig på den listan. Fan roligare att kolla färg torka än hänga här just nu. :dummer

Haha ska ha den i åtanke :hihi

Men innan formsvackan grejade jag en "Babe Ruth's called shot" så jag klarar mig nog ;)

:va

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Inte för dragen bara. Då är det knappast någon som kommer bli glad över en sån komplimang. ;)

Jag har fan svårt för att bli sådär odrägligt full. Blir typ trött innan.
Men Plåthinken gjorde sitt bästa i lördags med sin livsfarliga Minttu spetsad med Oboy :tungan

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Haha, inte prata skit här nu :rodnar

'

Tack! (Och jag glömde dig, clownen, jag är inte så mycket för cybersex så jag är glad för en kram :tummenupp)

Du gillade drinken alltså :D

Haha vadå skit? Du fick ju 100% fler telefonnummer än jag iaf :p
Kunde iofs fått Maestros om jag kommit ihåg att be om det inte han blev MIA.

Och ja det var gott men jag tror det är farligt. Smakade ju inte så mycket sprit efter andra glaset så man kan nog bli riktigt festlig på det :p

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Lägg till mig på den listan. Fan roligare att kolla färg torka än hänga här just nu. :dummer

Har känt så ett tag. Men ni får skylla er själva när ni drar hit en bunt med fruntimmer, massa jävla ordbajseri. :tummenupp

Förstår inte hur man kan ha så mycket att skriva om konstant hela tiden. :va

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Haha vadå skit? Du fick ju 100% fler telefonnummer än jag iaf :p
Kunde iofs fått Maestros om jag kommit ihåg att be om det inte han blev MIA.

Och ja det var gott men jag tror det är farligt. Smakade ju inte så mycket sprit efter andra glaset så man kan nog bli riktigt festlig på det :p

Jojo men till vilken nytta var telefonnumret jag fick? ;)

Det är det som är farligt med oboy med mintuu. Man blir jävligt full snabbt. Det var det jag drog i mig på efterfesten i onsdags. Resten vet du ju haha. :hihi

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jojo men till vilken nytta var telefonnumret jag fick? ;)

Det är det som är farligt med oboy med mintuu. Man blir jävligt full snabbt. Det var det jag drog i mig på efterfesten i onsdags. Resten vet du ju haha. :hihi

Hmm det är inget bra track record för oboymintuu :p

Kanske skulle hålla sej undan från det :va

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
För lite ligga är de tydligen...dags och kolla i tjejgänget om dom ska börja terrorisera denna tråden...

Ricken, två tjejer skulle du ha va...för en duger väl inte :p

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
För lite ligga är de tydligen...dags och kolla i tjejgänget om dom ska börja terrorisera denna tråden...

Ricken, två tjejer skulle du ha va...för en duger väl inte :p

När du ändå tar beställningar:

Två ben
Två armar
Två bröst
Vagina (i original, inga eftermarknads delar tack)
Huvud (meriterande, inte ett krav)
Rök- och snusfri

:tummenupp

Eller vid närmare eftertanke så räcker det med om hen är rök- och snusfri :crash

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!