PippiT
Professionell mobbare
Oh my god. Måste bara få utbrista det. Köpte en verkligen rätt påse chips. Den var extremt smaklig, mycket smak och kryddad.![]()
Du skulle smaka Lays limon. Mmmmmm

Oh my god. Måste bara få utbrista det. Köpte en verkligen rätt påse chips. Den var extremt smaklig, mycket smak och kryddad.![]()
Du skulle smaka Lays limon. Mmmmmm![]()
Jag skulle nog inte heller säga att det är rätt. Jag har eoner mellan gångerna jag blir tokarg men när jag blir det så blir det därefter. Ridå s.a.s.
Jag tycker,... Det där låter lite vääl klokt.
Mmmm, tjipps!![]()
Chipsen vågade nog inte annat än att smaka gott när dom såg plåtmusklerna![]()
Är inte du på någon "smakargata" nu?![]()
Nä, jag vet själv, blir jag riktigt förbannad får jag minnesluckor. Jag har sjukt många minnesluckor från när jag var liten. Fick höra en massa saker som jag inte ens minns och då har jag bra minne och minns mycket av när jag var liten. Numera tappar jag inte minnet när jag blir förbannad men jag har inte en lika bra spärr längre.
Jag har tappat mycket minnen från när jag var liten oxå men jobbar ännu idag med att ändra mig själv och har istället jobbat tillbaka spärren. Det gäller att förlåta även om det är svårt. Jag kommer aldrig glömma men jag mår bättre själv av att förlåta och inte låta det förstöra mitt liv. Annars låter jag ju andra i mitt liv lida för saker som jag fått lida av tidigare och det är inte rätt mot dem.
Jag förlåter mycket sällan, det ska till mycket för att jag ska kunna förlåta dem. Jag har bland annat inte förlåtit pappa för vissa saker och det har lett till att vår relation är dålig. Men jag lider inte av det och han verkar inte heller lida av det = ömsesidigt.
Jag kastar hellre ut folk ur mitt liv än att ha dem kvar efter att de svikit mig.
Jag kommer bland annat aldrig någonsin att förlåta psykopaten till ex, varför skulle jag förlåta honom? Han kan ta o fara åt helvete. Varför skulle jag ställa upp för en vän som inte ställt upp för mig?
Jag vet svaret... från er... men om någon väldigt närstående spottar en i ansiktet för att de inte gillar vad du säger... vad... hur...?
Semper Idem (varför tänker jag jämt på vällingen Semper när jag ser hans namn?
Jag associerar oftast till blöjor och det har jag fått höra är fel. Hur kan det vara det när det är Semper i dem?
Mig veterligen är Semper Idem (har träffat honom) ingen skit så det kan inte vara det![]()
Skitsnack, jag har ett namn som gett upphov till liknande ordvitsar. Lite småjobbigt initialt men vad ska man göra i de fall det är kvalitativ humor, om än i underbälteskategorin? Man får gilla och ha råd med att en del putslustighet debiteras det egna kontot.
Fan vad ni är uppe tidigt allihopa.. Det är ju helg!![]()
Fan vad ni är uppe tidigt allihopa.. Det är ju helg!![]()
Slöfock.
Jag försöker intala min kropp samma sak, men den verkar ha glömt bort hur man sover på morgonen. Jag har varit vaken sen åtta, uppe sen halv nio för att jag inte kunde somna om.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |