BlöjRäsern
Gränsfall
Jag är böjd att inte hålla med om det behövs ellära
Viktigt skit
Pfft, det är ju så simpelt att t.o.m en hissnisse klarar av det. 90% av hissnissarna tror att ström är plus och minus.
Viktigt skit
Står VÅRAN bil utanför på station o väntar på mig när jag kommer nu då?
Pfft, det är ju så simpelt att t.o.m en hissnisse klarar av det. 90% av hissnissarna tror att ström är plus och minus.
Är det inte hissnisse hon vill bli
Den står jättebra, avställd i ett varmgarage
Ingen :ligga
Om hon tror ellära är upp och ner, vad händer då?
Om hon tror ellära är upp och ner, vad händer då?
Fick reda på nyss att jag inte kom in. Jag förstod ju dock det eftersom jag inte har Gymnasieelektriker i grunden. Tycker dock att det är riktigt synd eftersom jag verkligen är den som hade pluggat som ett svin för att vara bäst. Har ju träffat de andra sökande och de var inte direkt de vassaste knivarna i lådan. Jaja nu blir det att hitta på nåt annat istället. Suck.
Om nu hisstekniker är drömjobbet, finns det inte någon kurs du kan gå, på till exempel KomVux, som ger dig rätt behörighet?
Har man råd med en sådan bil så har man väl råd med försäkringen haha Skoja bara.Vet du hur dyr försäkringen är? Sommarbil bara
Ligga i slutet av mars?
Har man råd med en sådan bil så har man väl råd med försäkringen haha Skoja bara.
Mmm får se om jag är ledig i Mars då. Min hojsäsong börjar då....vet inte om jag har riktigt med tid för dig då
Som att bilen är den enda utgiften vet du hur mycket jag lägger ut på gummi? Till bilen
Get a room you two
Viktigt skit
Riktigt tråkigt, verkligen. Men deppa inte ihop, du har hela livet framför dig. Skriv ett riktigt bra CV, MOBBA inte chefen på intervjun, och du är hemma
Den står jättebra, avställd i ett varmgarage
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |