FUCK MY LIFE!
Singel sedan i mitten av sommaren, tagit det chill, flyttat till eget osv. osv.
Ikväll så hade man en planerad dejt med en brud i en annan stad... Så idag fick jag idén att se hur mycket info jag kunde få fram om henne (jobbat med IT tidigare... hehe)
Tog inte så lång tid innan jag upptäcker att hon bor inte själv på sin adress och jajemän, hon är t.o.m. förlovad....
(Så utan att höra av mig eller berätta så bröt jag kontakten, även vi båda varit väldigt inställda och öppna på att vi bara skulle bli KK, ingen känslor inblandat, så är jag inte sugen på att (o)medvetet hjälpa till med otrohet...)
Så kör ett shoutout till ett gammalt kompisgäng, inte alla som bor kvar i stan men va fan...
Många har barn och/eller annat planerat, några jobbar helg (mig inkluderat, men börjar sent imorgon), men en brud hakar på, vi har dessutom inte setts på 4-5 år.
Nu är jag klar och redo, hållit mig nykter då jag tänkte ställa upp och ta bilen till en stad 2 mil bort och skjutsa in henne till stan, frågar efter var hon bor numera.... helt plötsligt är det stendött över både Facebook och SMS.........
Vad ska eller orkar man med nu? Supa skallen av sig i sin ensamhet med whiskey och en massa hårdrock* i bakgrunden på hög volym?
* Mötorhead, Danko Jones, Lillasyster, Tagada Jones, Raised Fist osv.
https://www.youtube.com/watch?v=I4qHmryJYs0