Sittkissare

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Det läskigaste är att du glider runt på en gubbhoj, har gubbhjälm och gubbväst :gnissla why man whyyyyyyyy :mad:

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
...

Har nog aldrig hört electric light orcestra..

Varsågod:

http://youtu.be/tYzbViYoWmM

Alla SH:are sittkissar (utom jag såklart). Varför skulle man annars behöva kompensera genom att köra sporthoj?

Jag tror att du egentligen menar motsatsen. Att du läcker lite kiss varje gång du sitter på en sporthoj. :7peta

Det ör värt nytvättat olla att få vila ryggen lite :tungan

Uhm... Va? :va

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82

Dumma androidplatta, ÄR såklart.

Jo, ungefär samma plåga med stor dong, som för en flicka med stora tuttisar, så då är det skönt att vila ryggen när man kissar.
Elementärt käre Watson :7peta

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Känn ingen skuld. Allt är elstartens fel.
Till skillnad från förr, kan idag även vi ömfotingar ge oss ut på vägarna med över 500cc.

Haha - så där håller jag på ibland.

Har en fin bildsamling från förra året där jag gjort upp en eld under motorn och
har lagt batteriet på "kok" i bensinköket så grejerna blev varma.

Allt berodde på en jävla ispropp i insprutningen - starta skulle gått lätt fast det var så kallt.
Startförsökena dränerade dock batteriet så mycket så jag fick ta till den metoden för och få ut ETT SISTA FÖRSÖK.

Tur att det starta:crash

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?264887-SH-s-Personligheter&highlight=

XZQh0RH.jpg

Du är en Level 100 reflexmästare.

Jo visst lilla ponken:såjaponken

Köp en bok - en bokkod nedan internationellt sökbart

ISBN-13: 978-1439181775

Haha:rofl

Bifogat

• Truth-Behind-The-Men-Who-Stare-At-Goats.jpg
    Truth-Behind-The-Men-Who-Stare-At-Goats.jpg
    118.4 KB · Visningar: 123

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)

Från Aftonbladet/Helt Normalt.

Jag har inte smartphone.

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Smartphone eller inte, klart man står upp och pinkar, tänk så många håriga o svettiga arslen som har suttit på toan innan dig...
För pluspoäng så kan man även låta picken hänga fritt under tiden man står och pinkar, på så vis är båda händerna fria att pilla på telefonen!

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Smartphone eller inte, klart man står upp och pinkar, tänk så många håriga o svettiga arslen som har suttit på toan innan dig...
För pluspoäng så kan man även låta picken hänga fritt under tiden man står och pinkar, på så vis är båda händerna fria att pilla på telefonen!
Och för att inte behöva städa efter sig så kan man dra upp den lite grann så den är lättare att sikta med?
Drar man upp den för mycket får man stå på händerna för att träffa och då kan man inte pilla på smartphonen så man får vara försiktig vid uppdragandet?

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Solklart attitydproblem. Men ingen anledning till oro. Hänger du bara här tillräckligt länge kommer dom tuffa killarnas testonivåer smitta av sig på dig. Lite som att tjejer i flock får mens samtidigt. Så att alfahanen no matter hur många han har i sitt harem ska få en vilovecka i månaden. Naturen är fantastisk!

Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Och för att inte behöva städa efter sig så kan man dra upp den lite grann så den är lättare att sikta med?
Drar man upp den för mycket får man stå på händerna för att träffa och då kan man inte pilla på smartphonen så man får vara försiktig vid uppdragandet?

Tro fan man drar upp den lite, dassvatten på ollat är sjukt omysigt.

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848

Ja precis, det är lite av en balanseringsakt!
Lägg därtill några flaskor pilsner och man kan ha riktigt kul under tiden man pinkar! :banana

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Jag säger som den fula i Stefan & Krister, "När jag sitter ner vill kroppen skita". :)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka