Sittkissare

Gick med
3 Apr 2011
Hoj
Skrot
Vad ska man ha för tatuering för att va sån tuffing då?

Å andra sidan vet jag inte riktigt om det kan kallas övernoja att ha mycket skydd på sig när man sitter på en literklubba, eller egentligen nån som helst tvåhjulig farkost som gör mer än säg 70 knyck. Far man ut i skogen i den farten utan skydd så ja.. Jag vill inte prova. Jag vill inte prova med heller iofs..

Äh vissa av oss är bara puckon som har vurpat ett par dussin gånger i våra liv (inte på vägen.. bara några gånger där :tungan ).
Jag skulle vilja påstå att du är av en annan personlighet än mig men som jag sa tidigare, så länge som du är nöjd. Så länge som du får ut det du vill få ut ur vad du gör, varför bry sig? Ta inte åt dig.
Om du tar åt dig så kanske du redan funderar på om vi har roligare, prova andra hojar då. Du kanske får upp ögonen för annat.

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Jag måste fråga ang reflexväst.
Har folk sådana på sig när de kör motorcykel??
Varför har man det?
Tar man av den om man får ett haveri vid vägkanten då eller?
Kör man med varningsblinkern på hela tiden också??
Jag förstår inte riktigt så jag skulle vilja att någon snäll vaken medmänniska hjälper mig till insikt.
Hela tiden har jag trott att det var ett skämt i klass med nylonstrumpan och tv:n.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag måste fråga ang reflexväst.
Har folk sådana på sig när de kör motorcykel??
Varför har man det?
Tar man av den om man får ett haveri vid vägkanten då eller?
Kör man med varningsblinkern på hela tiden också??
Jag förstår inte riktigt så jag skulle vilja att någon snäll vaken medmänniska hjälper mig till insikt.
Hela tiden har jag trott att det var ett skämt i klass med nylonstrumpan och tv:n.

Har sett lite folk med sådana på när jag varit ute och kört, och min far tycker jag ska ha en sån så han gav mig en reflexväst som jag inte använder. :3freak

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Har sett lite folk med sådana på när jag varit ute och kört, och min far tycker jag ska ha en sån så han gav mig en reflexväst som jag inte använder. :3freak

Jaså du har en sån far.. min är gamla skolans hårdgasare, kör i jeans å träskor på sin 2 liters vtwin. Helst utan hjälm. Apan ser apan gör i guess :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jaså du har en sån far.. min är gamla skolans hårdgasare, kör i jeans å träskor på sin 2 liters vtwin. Helst utan hjälm. Apan ser apan gör i guess :)

Min far har blivit konstig på äldre dar. När jag var liten fick jag köra runt i gårdens traktorer, han lärde mig trimma moppar och rent allmänt en jävla massa hyss när jag var ännu mindre... Nu påtalar han att han inte alls är förtjust i att jag gör något så farligt som att köra hoj, och det där med att börja tävla! Hujedamej!
>.<

Han kör alltså inte hoj själv...

Jaja, det är de värsta syndarna som blir de frommaste på ålderns höst sägs det ju. :hihi

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Min far har blivit konstig på äldre dar. När jag var liten fick jag köra runt i gårdens traktorer, han lärde mig trimma moppar och rent allmänt en jävla massa hyss när jag var ännu mindre... Nu påtalar han att han inte alls är förtjust i att jag gör något så farligt som att köra hoj, och det där med att börja tävla! Hujedamej!
>.<

Han kör alltså inte hoj själv...

Jaja, det är de värsta syndarna som blir de frommaste på ålderns höst sägs det ju. :hihi

Han började väl kissa sittande p.g.a klen stråle, och på den vägen är det ;) farsgubben är iofs också sittkissare. Fetma och krossad fot skyller han på..

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år