Sittkissare

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Sitter i princip alltid ner när jag är hemma och vet vad som kommit i kontakt med sittringen.

Det är tryggt att veta att man kan damma av en brakskit i vetskap att det inte lämnar bromsspår i kallingarna eller ännu värre om brakskiten istället visar sig vara en maskerad tvåa.

Tjita1

Guest
Okej...

Okej, så jag är sittkissare Varå, jag är bekväm av mig.., dricker inte kaffe Smakar förjävligt och gör mig pissnödig, alkoholHar varit full, tyckte inte om det., röker eller snusar inte Det kan väl iallfall ingen argumentera att det är särskilt sunt?, kör hoj Gubbhoj enligt vissa, jag vet inte, den är rolig på grus iallafall med korvätarhjälm Det här har att göra med min kräkfobi. Tänk er att bli kassa i magen och inte hinna få av er integralhjälmen...och varselväst Jaa, vet inte om det finns nån bra ursäkt för den här, för bilister verkar ju inte se en vad man än har på sig.. Kanske hade funkat med lite orangea blixtljus på hojen, men har man aldrig blivit idiotförklarad förut så.....

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Okej...

Okej, så jag är sittkissare Varå, jag är bekväm av mig.., dricker inte kaffe Smakar förjävligt och gör mig pissnödig, alkoholHar varit full, tyckte inte om det., röker eller snusar inte Det kan väl iallfall ingen argumentera att det är särskilt sunt?, kör hoj Gubbhoj enligt vissa, jag vet inte, den är rolig på grus iallafall med korvätarhjälm Det här har att göra med min kräkfobi. Tänk er att bli kassa i magen och inte hinna få av er integralhjälmen...och varselväst Jaa, vet inte om det finns nån bra ursäkt för den här, för bilister verkar ju inte se en vad man än har på sig.. Kanske hade funkat med lite orangea blixtljus på hojen, men har man aldrig blivit idiotförklarad förut så.....

det finns en plats för alla. :hej http://www.viseniorer.se/forum/

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Okej...

med korvätarhjälm Det här har att göra med min kräkfobi. Tänk er att bli kassa i magen och inte hinna få av er integralhjälmen...

Du kanske skulle jobba lite på den där fobin? :hihi

Gick med
3 Apr 2011
Hoj
Skrot
Okej...

Brukar du atttackspy utan förvarning?

Gick med
3 Apr 2011
Hoj
Skrot
Ja för att summera: Nej du är inte normal. Men vem fan bryr sig, så länge du är nöjd.

Jag undrar varför du ställer frågan från första början?

Tjita1

Guest
För att det förekommer en del "hat" (inte egentligen antar jag, en biker är en biker, skitsamma vad man kör eller hur man ser ut när man gör det) mot korvätarhjälmar, tråkiga BMW:s och reflexvästar, samt en del mot sittande vid urinering. Det var väl mer ett sätt att starta en diskussion antar jag. :)

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Sen kan man fråga vidare: Vad är normalt?

På det här forumet är det nog normalt att köra literklubba och samtidigt ha moralpanik nog att inte köra uttan full skyddsmundering :tungan

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
Samt en övernoja i skyddsutrustning, tål att upprepas..

Tjita1

Guest
Vad ska man ha för tatuering för att va sån tuffing då?

Å andra sidan vet jag inte riktigt om det kan kallas övernoja att ha mycket skydd på sig när man sitter på en literklubba, eller egentligen nån som helst tvåhjulig farkost som gör mer än säg 70 knyck. Far man ut i skogen i den farten utan skydd så ja.. Jag vill inte prova. Jag vill inte prova med heller iofs..

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka