Lajo
Same same but different..
AAhh!! Vinter-SH at its best!
Är det inte jobbigt att blöta ner ollonet varje gång man ska kissa i så fall?
Inte så farligt det värsta är ju om den trasslar in sig i vattenlåset......
Okej...
Okej, så jag är sittkissare Varå, jag är bekväm av mig.., dricker inte kaffe Smakar förjävligt och gör mig pissnödig, alkoholHar varit full, tyckte inte om det., röker eller snusar inte Det kan väl iallfall ingen argumentera att det är särskilt sunt?, kör hoj Gubbhoj enligt vissa, jag vet inte, den är rolig på grus iallafall med korvätarhjälm Det här har att göra med min kräkfobi. Tänk er att bli kassa i magen och inte hinna få av er integralhjälmen...och varselväst Jaa, vet inte om det finns nån bra ursäkt för den här, för bilister verkar ju inte se en vad man än har på sig.. Kanske hade funkat med lite orangea blixtljus på hojen, men har man aldrig blivit idiotförklarad förut så.....
Inte så farligt det värsta är ju om den trasslar in sig i vattenlåset......
Okej...
med korvätarhjälm Det här har att göra med min kräkfobi. Tänk er att bli kassa i magen och inte hinna få av er integralhjälmen...
det finns en plats för alla. http://www.viseniorer.se/forum/
Okej...
Okej, så jag är sittkissare Varå, jag är bekväm av mig.., dricker inte kaffe Smakar förjävligt och gör mig pissnödig, alkoholHar varit full, tyckte inte om det., röker eller snusar inte Det kan väl iallfall ingen argumentera att det är särskilt sunt?, kör hoj Gubbhoj enligt vissa, jag vet inte, den är rolig på grus iallafall med korvätarhjälm Det här har att göra med min kräkfobi. Tänk er att bli kassa i magen och inte hinna få av er integralhjälmen...och varselväst Jaa, vet inte om det finns nån bra ursäkt för den här, för bilister verkar ju inte se en vad man än har på sig.. Kanske hade funkat med lite orangea blixtljus på hojen, men har man aldrig blivit idiotförklarad förut så.....
Brukar du atttackspy utan förvarning?
Nej. Men det gör mig inte mindre rädd för det.
Låt mig gissa, du har lite kontrollbehov?
Sen kan man fråga vidare: Vad är normalt?
På det här forumet är det nog normalt att köra literklubba och samtidigt ha moralpanik nog att inte köra uttan full skyddsmundering
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|