självförsvar...

Gustafsson

Skrapar tungan...
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
no bike
jag har precis kommit hem från en intensivkurs för *il + klarat skrivningen (tack, tack) men tråden handlar inte om det utan några av mina kompisar hade vart på fest & hamnat i bråk varav dom hamnade i slagsmål med 11st såklart åket dom på spö men allt slutade med att mina polare fick glasflaskor krossade mot skallen osv.
nu undrar jag om det är någon här inne som har någon form av självförsvars "hjälpmedel" jag tänker oxå på många tjejer eftersom fan det går inte 1 dag utan att man läser om nån tjej som blivit våldtagen (förra året 404st, mer än 1 om dan)
själv har jag hamnat i ett par bråk bara för ha "funnits" så, jag har en teleskopbatong. jag skulle inte använda den bara för att gå ut & slå ner någon utan bara för att avskräcka folk efter man åkt på en smäll lr 2. så har ni något?

Ratfighter

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2003
Hoj
Riktigt råtthoj...
Tips...

Det som gäller är att vara fler eller springa fortare...
Jag fick smaka fjäderbatong för 3 veckor sen å det är inte
skönt alls... Lämna batongen hemma å gör inte som jag som
aldrig kan hålla käft utan kuta eller se till att du vet att du kan ge dom däng...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Om man har med något?

Nej, inte för vana. Men ibland är det tur att man har en elstöt. Den funkar hur bra som helst och folk springer av rädsla.

Vad är *il??

Hur hamnar man i bråk med 11pers bara sådär?

750RR

Gustafsson

Skrapar tungan...
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
no bike
Re: Tips...

Ratfighter skrev:
Det som gäller är att vara fler eller springa fortare...
Jag fick smaka fjäderbatong för 3 veckor sen å det är inte
skönt alls... Lämna batongen hemma å gör inte som jag som
aldrig kan hålla käft utan kuta eller se till att du vet att du kan ge dom däng...

det är juh just det man aldrig vet, jag tar den bara till fester där jag inte känner jätte många för dom var 5st (mina polare) & dom var typ 4 sen ringde dom dit fler polare...så man vet juh aldrig...

Gustafsson

Skrapar tungan...
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
no bike
)
maverick_750rr skrev:
Om man har med något?

Nej, inte för vana. Men ibland är det tur att man har en elstöt. Den funkar hur bra som helst och folk springer av rädsla.

Vad är *il??

Hur hamnar man i bråk med 11pers bara sådär?

750RR

joo en el sötare é bra, har en polare som fick smaka 3 rundor av en sån bet av sin egen tunga på mitten :zpy
joo, det gör man om man kommer dit & tar alla söta tjejer... :rodnar vi har en tendens att göra det när vi åker till det stället..att alla flickor tycker vi är söta så då kommer dom springandes till oss & det är juh såklart inte upskattat av killarna där...(sen har man juh alltid 1 lr 2 kompisar som é uppkäftiga :rolleyes: )

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
har ni hört talas i om svinpåfösare de blir lite fart på folk då fungerar kanonbra

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
coolrider skrev:
)

joo en el sötare é bra, har en polare som fick smaka 3 rundor av en sån bet av sin egen tunga på mitten :zpy
joo, det gör man om man kommer dit & tar alla söta tjejer... :rodnar vi har en tendens att göra det när vi åker till det stället..att alla flickor tycker vi är söta så då kommer dom springandes till oss & det är juh såklart inte upskattat av killarna där...(sen har man juh alltid 1 lr 2 kompisar som é uppkäftiga :rolleyes: )

Bifogat

• reminder.jpg
    reminder.jpg
    44.8 KB · Visningar: 1,162

foppa

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
ZX10R, tidigare haft cbr1000rr, zx9r och fireblade 929
har en burk pepparspray i bilen så gumman kan spruta om nån försöker ta sig för mkt. friheter när hon är ensam ute och kör....

Gustafsson

Skrapar tungan...
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
no bike
foppa skrev:
har en burk pepparspray i bilen så gumman kan spruta om nån försöker ta sig för mkt. friheter när hon är ensam ute och kör....

joo, en sån fick mitt ex oxå, väldigt efektiva :D (har testat, på mig själv)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
coolrider skrev:
mavve: porque ? :confused:

"åååhh, vi killar är sötare än de killarna..... fan va vi har kammat ryggen...."

Om du undrar varför ni råkar ut för stryk så har du svaret där.

750RR

Gustafsson

Skrapar tungan...
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
no bike
maverick_750rr skrev:
"åååhh, vi killar är sötare än de killarna..... fan va vi har kammat ryggen...."

750RR

hmm, det är inte min åsikt, det är flickorna i årstas...fast nån som lägger ut sina "idol" bilder i varanan tråd skall väl inte säga så mycket :p

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
maverick_750rr skrev:

750RR

Hur har du klarat dig så länge då

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
coolrider skrev:
idol bild....:p *skämt*

Nej, men DETTA är en riktig idolbild. Kan fås undertecknad dessutom :D

Bifogat

• idolobild.jpg
    idolobild.jpg
    130.9 KB · Visningar: 1,047

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
coolrider skrev:
)
joo, det gör man om man kommer dit & tar alla söta tjejer... :rodnar vi har en tendens att göra det när vi åker till det stället..att alla flickor tycker vi är söta så då kommer dom springandes till oss & det är juh såklart inte upskattat av killarna där...(

Samma problem hade min polare på ett dansgolv. Tre killar kom fram och sa att han snodde deras brudar, det skiter jag i svarade han dem så började dom kaxa. Han sänkte alla tre med ett varsit slag sen gick han iskallt därifrån för att slippa bli utslängd av vakten.
Ska kanske tillägga att polarn tränat karate och thaiboxning sen han hade blöjor på sig. :crash

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0