kajlyl
Tillbaka!
Elpistol i "fjärrkontrolls format" är det effektivaste... den som träffas förlorar oftast medvetandet omedelbart men det är inte farligt (i måttliga mängder iaf)
kajlyl skrev:Elpistol i "fjärrkontrolls format" är det effektivaste... den som träffas förlorar oftast medvetandet omedelbart men det är inte farligt (i måttliga mängder iaf)
DanielSan skrev:vet nån vart man kan köpa bra el-pstoler??
Alex R1100S skrev:Folk som har med sig vapen ut på krogen/ stan är ofta sånna som letar bråk...
Personer som behöver ta med sig vapen när de går ut har stora problem med sig själva anser jag.
The_Wanderer skrev:Dö ung på hojen istället för att kasta bort livet i ränstenen utanför Puben/Cluben/etc, då dör man iallfall medans man gör något man älskar
coolrider skrev:jag har precis kommit hem från en intensivkurs för *il + klarat skrivningen (tack, tack) men tråden handlar inte om det utan några av mina kompisar hade vart på fest & hamnat i bråk varav dom hamnade i slagsmål med 11st såklart åket dom på spö men allt slutade med att mina polare fick glasflaskor krossade mot skallen osv.
nu undrar jag om det är någon här inne som har någon form av självförsvars "hjälpmedel" jag tänker oxå på många tjejer eftersom fan det går inte 1 dag utan att man läser om nån tjej som blivit våldtagen (förra året 404st, mer än 1 om dan)
själv har jag hamnat i ett par bråk bara för ha "funnits" så, jag har en teleskopbatong. jag skulle inte använda den bara för att gå ut & slå ner någon utan bara för att avskräcka folk efter man åkt på en smäll lr 2. så har ni något?
Tja där kan jag nog hålla med dig (tjejer är undantaget)Alex R1100S skrev:Folk som har med sig vapen ut på krogen/ stan är ofta sånna som letar bråk...
Personer som behöver ta med sig vapen när de går ut har stora problem med sig själva anser jag.
Gilgo skrev:McBrud:
En fråga bara... vart kan man köpa typ pepparspray och sånt nu för tiden?? är inte vissa av de sakerna rätt förbjudna enligt lag?
Alex R1100S skrev:Tårgas & knockout gas osv är olagligt... Men inte pepparspray, det går att köpa lite här o där, typ hobbex el liknande skulle jag tro...
Annars, lägg en tegelsten i handväskan
Gilgo skrev:McBrud:
hmmm... kanske ska kolla upp det då...
Tyvärr så använder jag ingen handväska så... får väl träna musklerna lite annars!
Alex R1100S skrev:Finns i alla fall nån typ av laglig spray på tex teknikmagasinet..
Eller ha skor med stilettklackar... stor vass nyckelknippa...
Diversion skrev:Är inte elpistoler riskabla om personen som blir zappad har hjärtfel eller så?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|