Och du la upp detta därför....?
Edit: har ej sett klippet, men läst kommentarerna, hur går man tillväga för att få tag i denna kille, jag vill verkligen veta vem han är....
För att göra fler uppmärksamma på denna sjuka fan!
Jag brukar ge mig, men denna gång vill jag gå väldigt långt för att få reda på vem det är.....hur fan gör man? sidan han la upp detta på från början bör väl kunna spåra IP nr?
Behöver vi bli uppmärksamma på att folk plågar djur?
Om någon vill ha namn och adress till kattplågare så är det väl bara att ta fram det på den där fånen som brukade tortera ihjäl katter här om året.
Vad alla hårdingar ska göra åt det nu då, löva lite mer innan ni drar på er trikåerna kanske?
Överlåt all rättskipning åt GG, det är tryggast.
Skit i katterna, aset är sjukt och behöver komma in på rätt spår innan han går över på större däggdjur.
Markus, vi kanske inte gillar varandra, men du får hålla med om att killen som gjorde detta förtjänar att hittas & straffas?
Rätt spår?? han ska sova 3 meter under jord!
Bleh, tänker inte se eländet, har inte lust att bli förbannad/ledsen...
Altså, kollade ngn klart på filmen?
Jag såg hur han gosade lite med den och sen spolade jag fram och då höll han på att suga ut luften ur en plastpåse sen kände jag att jag inte behöver se sådan snuff-skit.
Vad hände sen, dog den?
Men seriöst, hur svårt kan det vara? fakta måste till slut läcka ut eftersom den efterblivna jävla idioten lagt ut detta på nätet!
Den här killen skulle behöva en ganska hård uppfostran ett par timmar, & jag skulle gärna göra det själv....
Dessutom, rent allmänt till folk här i tråden. Ska man bryta mot lagen och misshandla skiten ur någon ska man inte skriva om det på ett forum.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|