Sjuk jävel vakuumförpackar kattunge!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Men fy fan det var ju inte ens på skämt, bort med tråden. Seså, hej då tråd, nu glömmer vi katten. :hej
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Och du la upp detta därför....?

Edit: har ej sett klippet, men läst kommentarerna, hur går man tillväga för att få tag i denna kille, jag vill verkligen veta vem han är....
 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Behöver vi bli uppmärksamma på att folk plågar djur? :va
Om någon vill ha namn och adress till kattplågare så är det väl bara att ta fram det på den där fånen som brukade tortera ihjäl katter här om året.
Vad alla hårdingar ska göra åt det nu då, löva lite mer innan ni drar på er trikåerna kanske? :D

[YOUTUBE-ID]HPPj6viIBmU[/YOUTUBE-ID]

Överlåt all rättskipning åt GG, det är tryggast. :mattias

Jag brukar ge mig, men denna gång vill jag gå väldigt långt för att få reda på vem det är.....hur fan gör man? sidan han la upp detta på från början bör väl kunna spåra IP nr?

:rofl
Vill du ha på riktigt? I så fall skakar vi fram till en som var sju resor värre än den där vacuum-nollan. Du hittar det nog själv på 1 minut på Flashback eller politisktinkorrekt om du vill veta. Namn, bild, personnummer, allt låg ute förut. Ingen har förstås gjort något, mer än några Star Wars moves på sin höjd.
 
Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Behöver vi bli uppmärksamma på att folk plågar djur? :va
Om någon vill ha namn och adress till kattplågare så är det väl bara att ta fram det på den där fånen som brukade tortera ihjäl katter här om året.
Vad alla hårdingar ska göra åt det nu då, löva lite mer innan ni drar på er trikåerna kanske? :D



Överlåt all rättskipning åt GG, det är tryggast. :mattias

Skit i katterna, aset är sjukt och behöver komma in på rätt spår innan han går över på större däggdjur.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Markus, vi kanske inte gillar varandra, men du får hålla med om att killen som gjorde detta förtjänar att hittas & straffas?

Självklart gör jag det, och jag tycker rent av det vore kul om någon åkte dit och knäckte näbben på honom. Skulle rent av kunna sponsra en insamling för att hålla någon ekonomiskt skadelös för att få det gjort.
Men jag tycker det är väldigt ofta som någon vill ha tag på folks uppgifter jämfört med hur ofta de faktiskt gör något åt saken. Vill du ha tag på pedofiler, djurplågare och andra allmänna hatobjekt så är det faktiskt inte särskilt svårt.

Huruvida du gillar mig eller inte vet jag inget om, eller jag kan nog ana. :hihi

Rätt spår?? han ska sova 3 meter under jord!

Du har sett filmen nu. :gnissla

Ja, sick. :zpy

Här har ni, knock yourself out, den här killen får vakum-filmen att verka mysig som en kattunges lek:

http://www.google.se/search?sourcei...GGLJ_svPL290PL290&q=kattplågaren+i+lerum+joel
 
Last edited:

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Men seriöst, hur svårt kan det vara? fakta måste till slut läcka ut eftersom den efterblivna jävla idioten lagt ut detta på nätet!
Den här killen skulle behöva en ganska hård uppfostran ett par timmar, & jag skulle gärna göra det själv....
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Bleh, tänker inte se eländet, har inte lust att bli förbannad/ledsen... :död
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Biltmore Om du ska åka så ta med mig så är du snäll!
Såna där sjuka människor behöver läxas upp ordentligt. Nåt är ju allvarligt fel på människan... Om man nu kan kalla han för det...?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Altså, kollade ngn klart på filmen? :va
Jag såg hur han gosade lite med den och sen spolade jag fram och då höll han på att suga ut luften ur en plastpåse sen kände jag att jag inte behöver se sådan snuff-skit.
Vad hände sen, dog den? :mad:
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Altså, kollade ngn klart på filmen? :va
Jag såg hur han gosade lite med den och sen spolade jag fram och då höll han på att suga ut luften ur en plastpåse sen kände jag att jag inte behöver se sådan snuff-skit.
Vad hände sen, dog den? :mad:

Dom hade/har klarat sig om påsen öppnades efter filmen, välj själv.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Men seriöst, hur svårt kan det vara? fakta måste till slut läcka ut eftersom den efterblivna jävla idioten lagt ut detta på nätet!
Den här killen skulle behöva en ganska hård uppfostran ett par timmar, & jag skulle gärna göra det själv....

Det beror på hur korkad han är. Det kan vara fullkomligt omöjligt att spåra honom. Om inte så behöver du i princip kunna få informationen om vem som hade det IPt vid en viss tid, och utan att känna någon som jobbar på hans ISP, eller bryta sig in hos ISP och leta reda på deras loggar (som de eventuellt inte ens har kvar) så har du i princip ingen chans. Om du inte lyckas baita honom, eller få honom att installera en trojan som kan ringa hem och berätta IP på datorn, och eventuellt plats MHA diverse geolokaliseringsdata på wifinätverk...

Dessutom, rent allmänt till folk här i tråden. Ska man bryta mot lagen och misshandla skiten ur någon ska man inte skriva om det på ett forum.
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Fy f-n vilket förbannat as! Är det samma jävla idiot som plågat ihjäl massa katter häromåret? Den där Joel Ander eller vad han hette?

Hoppas att den jäveln oavsett vem det är får känna på exakt samma straff!!!
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Dessutom, rent allmänt till folk här i tråden. Ska man bryta mot lagen och misshandla skiten ur någon ska man inte skriva om det på ett forum.

Vad ska han göra....? Ringa snuten och berätta att han blev misshandlat och sen berätta varför...? Knappast troligt, jag skulle inte blanda in snuten iaf om jag var killen i filmen... :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top