Sjukaste/konstigaste ni gjort/varit med om

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag börjar.

I höstas köpte jag ett hundansikte i materialet majolika (felande länken mellan plast och porslin) som Jag tänkte ge till en kopis. Det som förhöjer vanvettet är att Jag betalade det i kassan till en kvinna jag vet har frusit in sina barn.:3freak

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Oj oj...det här är en tråd för mig. Jag vet inte ens vart jag ska börja....återkommer så fort jag valt ut den sjukaste.

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Jo, det finns väl nån gammal anekdot man kan trolla fram. Ska bara stoppa en pipa först.

*suuuug*

Jo, serni, när jag var liten praktiserade jag på ett litet företag. En solig eftermiddag tog chefen med sig en utvecklingsstörd kille till jobbet. Denna kille var inte någon liten kille utan ett jättemongo på en sisodär hundrafemtioåtta kilo. Förstod aldrig vilken deras relation var men det spelar inte så stor roll, skulle tro att min chef var någon typ av "väntjänst" som hobby. Låt oss gå vidare.

Vi har kul alla tre på eftermiddagen och skojar, stimmar och har det ganska trevligt. Helt plötsligt så måste min chef åka iväg på ett ärende. Jag får då stanna kvar med bjässen, vi fick fika så länge och hade det allmänt mysigt inne i den lilla lokalen.

Efter en stund ser jag i fönstret att en bil kommer åkandes fram mot huset med en man och en kvinna i. Jag tittar lite förstrött och märker att kvinnan går ut ur bilen och kommer mot våran öppna dörr. Tänker inte mer på det men märker att min vän gorillan börjar bete sig underligt. Frustar och stampar. Hursomhelst så går apan och jag mot dörren för att se vad den söta lilla kvinnan kan tyckas vilja oss för något trevligt. Hon hinner bara haspla ur sig en halv mening:

-Vet ni vägen till.....
Sen SMACK! Apaset lyckades på nåt sjukt sätt att sparka denna försvarslösa kvinna hårt över käken. Jag blir som förstenad, fattar ingenting samtidigt som kvinnan springer skrikandes och tjutandes mot sin bil och mannen som väntade där. Jag hamnar i nått slags chocktillstånd. Mongot springer runt inne i lokalen och ser ut som han fått nåt jävla anfall, han till och med pillar på sig chefens boxhandskar, helt redo för fight. Jag lyckas lugna honom lite innan jag inser att jag måste tänka på mitt eget skinn.

Mannen ute vid bilen visste ju inte att jag var oskyldig så jag smet ut och möter bilkarln som visar sig vara en fet buskig turk med ett järnrör i näven. Jag vet inte hur jag undkom men hasplade ur mig någonting om att det inte var jag och försökte förklara lite varpå jag förflyttade mig därifrån. Hastigt.

För att lugna alla oroliga mongo-vänner så kom polisen innan turken hann smälla till vår vän.

Jag fick gå hem tidigare den dagen. Fick aldrig förklarat för mig vad som egentligen hände. Det var en stor upplevelse för en trettonåring.

/perris

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Jo, det finns väl nån gammal anekdot man kan trolla fram. Ska bara stoppa en pipa först.

*suuuug*..............................
/perris

:rofl Fantastiskt! Det kanske var chefens vaktmongo du fick ta hand om. De föder visst upp de där på en mix av gainers fuel och kruska kli.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Inte så sjukt kanske, men lite konstigt, är att vårt husköp skedde på en och samma dag:

Ca 10:40 - Ser annonsen i lokala bankens skyltfönster.
Ca 11:30 - Ringer mäklaren och frågar om huset finns kvar (fast pris)
Ca 14:00 - Visning.
Ca 16:30 - Skriver papper.

Kommer nog inte ske igen, och det tog flera dagar innan vi landade.

Tilläggas bör att vi inte hade några som helst planer på att flytta alls samma morgon....

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
en av dom,, en brud på krogen som raggar på mig.. klämmer o känner, efter ett tag får jag reda på att hennes karl står brevid mig, han hade hela tiden sett åt andra hållet o pratat med andra, han hade inte sett nåt, skåla lite o snacka sen drog han o hon va där igen, full som ett ägg o relativt nybliven singel fick man använda alla krafter till att få hon o gå därifrån :D
samtidigt hade polarn snacka med en blond eng talande tjej som skrek ut alla ord o svor o hade sig, hade nästan glömt dom under dessa 10-15 min de pågick,, kollar åt hans håll o där sitter han o tokhånglar med henne..
sen drar hon bara.

kul när kvällar slutar på såna vis.:tungan

en annan gång fick jag fel på motorn utanför en krog här i stan. 2 fnittrande tjejer kom ut o kika åt mitt håll, jag står o meckar under huven, dom hejar o står o snackar skit i ca 30 sek sen så helt plötsligt står man grovupphånglad av den ena... dom fnittrar lite mer o drar iväg...

ganska skumma grejer som va roliga :)

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
en av dom,, en brud på krogen som raggar på mig.. ... o hon va där igen, full som ett ägg o relativt nybliven singel fick man använda alla krafter till att få hon o gå därifrån :D

en annan gång fick jag fel på motorn utanför en krog här i stan. 2 fnittrande tjejer......sen så helt plötsligt står man grovupphånglad av den ena... dom fnittrar lite mer o drar iväg...

ganska skumma grejer som va roliga :)

Då infinner sig ju genast frågan: Fick du ligga?

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Vi stekte bajs på en efterfest.. Det var en del år sedan, men doften glömmer man aldrig..
det vet jag också en som har gjort..fast det var i en konservburk över öppen eld:gnissla

(nej, han har inget smickrande smeknamn:hihi)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati