Sjukaste/konstigaste ni gjort/varit med om

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Kanske inte sjukt eller så men det känns lite dumt så här efteråt.

Var på öland en midsommar för 10 år sen i en stuga långt ute i skogen vid köpingsvik , på väg in till köpingsvik gåendes med ryggsäckarna fulla med alkohol och en dunk hembränt så hittar vi ju en gammal Grålle ståendes i skogen. "traktor" Jag o polarna fick ju för oss att vi skulle kolla om den startar
sagt o gjort så fick vi igång den , jag bakom ratten polarna på skärmarna och
några på taket bar det av in till köpingsvik en vända :gnissla korkat ja ...
poliser poliser poliser , Jepp många av dom finns det där på midsommar dock såg vi inte en enda , och efter en runda så körde vi dock tillbaka den där vi hittade den.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Sjukt är det inte, ingen sprit är inblandad, inga ollningar görs, men konstigt är det.

Åker skidor i Italien och när jag kommer ner till liften upptäcker jag att jag tappat liftkortet.

Backen vi precis åkt är ca 2 km lång, ca 60 meter bred och snön vit. Mitt liftkort är ca 10 cm långt, ca 5 cm brett och vitt med lite text på.

De fem jag åker med, som inte är lika klantiga som jag, åker med liften upp och tar ett åk ner i backen och hittar det ungefär mitt i backen!

Dark_Messenger

Guest
Jag och en kompis hade "Oll-tävling" för en massa år sen.

Jag sprang ikapp en gubbe på cykel och ollade han, då svarade min kamrat med att olla på en tjej i bankomatkön.

Vill tillägga att jag var berusad vid tillfället.

Sen gick vi vidare och jag vattenkammade en gubbe.

:näsblod :rofl

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag sprang precis allt vad kroppen förmådde rakt in i en betongvägg en gång.
Och nu menar jag ungefär som om ni springer ett 100 meters lopp och från ingenstans dyker upp en vägg utan att ni hinner reagera. Mao ingen inbromsning eller undermedveten förberedelse. Höger ögonbryn träffade först. Man studsar kan jag meddela.

En gång när jag var på väg hem från krogen, medelst gående, klockan var kanske 05 på morron, fiskmåsarna bajsade på en och det var helt folktomt överallt, så kommer det en bil farandes slår på en tvärnit bredvid mig, rutan rullas ned och ut kommer en gammal bakelit-telefon flygandes. Sen hör jag nån innifrån bilen ropa: "Du har telefon!" sen drog bilen vidare med skrikande däck.

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag och en kompis hade "Oll-tävling" för en massa år sen.

Jag sprang ikapp en gubbe på cykel och ollade han, då svarade min kamrat med att olla på en tjej i bankomatkön.

Vill tillägga att jag var berusad vid tillfället.

Sen gick vi vidare och jag vattenkammade en gubbe.
Tyvärr var det inte jag som gjorde det men en som jag känner har ollat Arne Weise när de båda står i kön på Systemet. :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Och nu menar jag ungefär som om ni springer ett 100 meters lopp och från ingenstans dyker upp en vägg utan att ni hinner reagera. Mao ingen inbromsning eller undermedveten förberedelse. Höger ögonbryn träffade först. Man studsar kan jag meddela.

Det har jag provat att göra med cykel. Gick inget bra det heller. :D

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
Tyvärr var det inte jag som gjorde det men en som jag känner har ollat Arne Weise när de båda står i kön på Systemet. :D

Det måste vara världsunikt, respekt!

En annan gång fick jag för mig att jag skulle bjuda en kompis på "död mans finger" (Armens guldburk med korv och vita bönor) efter att vi vart ut. Först åt vi varsin pizza så vi skulle vara mätta och inte ha nån aptit, sen gick vi hem och värmde varsin på plattan.

Under min militärtjänstgöring i Boden var vi på fest hos nån brud en plutonskamrat träffat, då började vi svina och det slutade med att jag pissade i videon och annan i bröllopsvasen.

Det absolut sjukaste med den festen var att det dök upp ett gäng lokala grabbar, som senare kom in i rummet vi satt och frågade om det var okej om dom heilade i köket, visst sa vi. Sen stod dom där, och heilade. Då gick vi.

Last edited:

KalleBalik

Karata!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tycker att pickuptrucks är tuffare än hojar
Hade varit på fyllekryssing, när så färjan la till dagen efter var jag kalasfull, hade skippat frukost och lunch till förmån för öl och sprit. Vinglar av båten och sätter mig på t-banan hem. Väl framme vid stationen stiger jag av tåget och börjar traska hemåt, en promenad på c:a 10 minuter. Klockan var väl c:a 15-16 på eftermiddagen. När jag kommit halvvägs börjar jag bli riktigt skitnödig, av nån anldening hade jag fått för mig att klockan var mitt i natten, trots att det var ljust ute. Iallafall, får för mig att det vore en bra idé att sätta mig ner och skita. ( det är ju trots allt mitt i natten och inga människor ute, tycker jag) En bra plats hade jag hittat också, mitt på en gångväg utanför ett dagis, sagt och gjort, sätter mig ner mitt på vägen och skiter, sen drar jag upp brallorna och går hem. Lite konstigt kan man tycka så här i efterhand, när man är nykter.

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Hoj
Ducati Monster 696

Var kom betongväggen ifrån då?

En gång när jag var på väg hem från krogen, medelst gående, klockan var kanske 05 på morron, fiskmåsarna bajsade på en och det var helt folktomt överallt, så kommer det en bil farandes slår på en tvärnit bredvid mig, rutan rullas ned och ut kommer en gammal bakelit-telefon flygandes. Sen hör jag nån innifrån bilen ropa: "Du har telefon!" sen drog bilen vidare med skrikande däck.

Humor :D

Dominator-Rocks

Guest

:hihi den där har jag med gjort, laddade allt vad jag hade oppifrån min lägenhet 4 trappor det gick undan så innihelvete (jag hade SKITbråttom)
sista trappan flyger ner och skall stöta upp dörrn Pang säger det bara :näsblod Vilken jävla smäll det var mitt i natten och jag var full!
(Det svartnade för ögonen ett par sekunder)

Porten är låst på nätterna :hihi

Last edited:

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
Mycket ollningar blev det i denna tråd, fick mig att tänka på en grej som hände mig när jag va typ 18år. Jobbade som kock på en restuarang i Stockholm och stod inne i en av våra kylrum (en stor kyl med dörr man kan gå in i) dörren öppnas och en av våra servitörer kommer in, jävligt rolig kille i 20-års åldern. Han börjar svänga med armarna och dansar som en full indian, jag frågar vad fan han håller på med? Han svarar: Jag kör min kyldans, det gör jag varje eftermiddig innan kvällsrusningen.
Jaha sa jag vaddå står du bara härinne och dansar då:va jävla pucko tänkte jag, ja först dansar jag sen halsar jag lite dessertvin där borta och pekade på hyllan där vi har vitt vin och dessertvinerna.
han går fram och tar en öppnad flaska dessertvin och halsar i sig typ halva flaskan, sen säger han att som final brukar han olla några desserter och tar av plasten och ollar en tre-fyra st pannacotta och sedan ett par creme brule. Va här vid samma tid imorgon så kan du få vara med sa han och gick ut och stängde dörren efter sig...

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Hmm tack! Men nej tack. Då får jag leva i ovisshet helt enkelt :rolleyes:

Ja skoja bara. Jag håller inte på med sånt där längre sen olyckan.

Jo det hela utspelade sig i källargången på ett hyreshus. Jag var jagad av en polare och det var kolsvart.

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Hoj
Ducati Monster 696
Ja skoja bara. Jag håller inte på med sånt där längre sen olyckan.

Oj då. Var det nåt annat som slog i förutom ögonbrynet alltså?

Mycket ollningar blev det i denna tråd, fick mig att tänka på en grej som hände mig när jag va typ 18år. Jobbade som kock på en restuarang i Stockholm och stod inne i en av våra kylrum (en stor kyl med dörr man kan gå in i) dörren öppnas och en av våra servitörer kommer in, jävligt rolig kille i 20-års åldern. Han börjar svänga med armarna och dansar som en full indian, jag frågar vad fan han håller på med? Han svarar: Jag kör min kyldans, det gör jag varje eftermiddig innan kvällsrusningen.
Jaha sa jag vaddå står du bara härinne och dansar då:va jävla pucko tänkte jag, ja först dansar jag sen halsar jag lite dessertvin där borta och pekade på hyllan där vi har vitt vin och dessertvinerna.
han går fram och tar en öppnad flaska dessertvin och halsar i sig typ halva flaskan, sen säger han att som final brukar han olla några desserter och tar av plasten och ollar en tre-fyra st pannacotta och sedan ett par creme brule. Va här vid samma tid imorgon så kan du få vara med sa han och gick ut och stängde dörren efter sig...

Kan man få veta vilken restaurang detta är? Eller om killen jobbar kvar.. eller var han jobbar idag?:zpy
Inte för att jag vill bli ollad, utan jag vill slippa äta ollade saker.

Last edited:

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
Kan man få veta vilken restaurang detta är? Eller om killen jobbar kvar.. eller var han jobbar idag?:zpy
Inte för att jag vill bli ollad, utan jag vill slippa äta ollade saker.

kommer inte nämna namnet på restaurangen, kan dock medela att jag har fortfarande lite kontakt med snubben (sist jag träffade honom så satt jag på glenfiddich werehouse i gamla stan så ringde han mig och bad mig kolla ut mot gatan där han stod och moonade mot ingången :D ) men att han idag jobbar med att montera markiser...

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Hoj
Ducati Monster 696
kommer inte nämna namnet på restaurangen, kan dock medela att jag har fortfarande lite kontakt med snubben (sist jag träffade honom så satt jag på glenfiddich werehouse i gamla stan så ringde han mig och bad mig kolla ut mot gatan där han stod och moonade mot ingången :D ) men att han idag jobbar med att montera markiser...

Skönt att höra. Då blire väl bara fönstrena som blir ollade nu förtiden då!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati