Sjukaste/konstigaste ni gjort/varit med om

mr_sundstrom

Firefighter
Gick med
27 Jun 2008
Hoj
SV650S -05
:hihi den där har jag med gjort, laddade allt vad jag hade nerrifrån min lägenhet 4 trappor det gick undan så innihelvete (jag hade SKITbråttom)
sista trappan flyger ner och skall stöta upp dörrn Pang säger det bara :näsblod Vilken jävla smäll det var mitt i natten och jag var full!
(Det svartnade för ögonen ett par sekunder)

Porten är låst på nätterna :hihi

:rofl :Bugar

Man ska inte skratta åt andras olycka, men det här gjorde fan min dag!!!

:rofl

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag och en polare står i kön på Prix i Karlskoga och väntar på vår tur. Eftersom varenda pensionär i hela mellansverige är tvugna att handla då och precis just då så händer det absolut nada i kön.

Efter 10 minuter så lutar sig polaren fram till en tant i 65års åldern som står framför oss i kön och utbrister:
Polarn: "Nejmen HEJ! Känner du inte igen mig?"
Tanten: "Ehm...eh..mjaaaa..."
Polarn: "Det är ju jag, Åkes pöjk!"
Tanten: "...eh..hm...jahaja.."
Polarn: "Hur är det med dig egentligen? Det måste ju vara åratal sedan vi sågs senast.."
Konversationen fortsätter i säkert 10 minuter och det pratas och skojas om allt möjligt. Tillslut är det tantens tur i kassan och när hon står och packar ner varorna i kassar ropar polarn från kassan:
Polarn: "Men du ta hand om dig nu ordentligt så hörs vi! Och glöm inte att hälsa <insert nåt namn de just har talat om>!"
Tanten: "Ja vad trevligt att råkas på såhär. Hälsa Åke bla bla bla"

När vi är på väg ut ur affären frågar jag:
Jag: "Vem fan var det där?"
Polarn: "Inte det blekaste, har aldrig sett kärringen förut.."

Polarns farsa heter inte Åke.

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Jag och en kompis hade "Oll-tävling" för en massa år sen.

Jag sprang ikapp en gubbe på cykel och ollade han, då svarade min kamrat med att olla på en tjej i bankomatkön.

Jag och en kompis stod i kön till krogen, framför oss stod det nått jävligt stort tatuerat fanskap med skinnbrallor och väst. Då tog min kompis fram kuken och ollade han på skinnbyxorna. Tror det var rätt många som såg det, som tur var så märkte inte killen eller någon av hans vänner vad som hände i alla fall.

Annars känner jag en kille som var på fest och skulle pissa i en ölburk för han orkade inte gå på toan, det skvittrade rätt mycket utanför så han nöp av och sprang på toan istället. Han som ägde lägenheten torkade upp pisset och sprutade yes i ölburken för det luktade ju piss som satan. När killen kom tillbaks så kom han på att det vore ju kul att dricka sitt eget piss. Han spottade dock ut det jävligt fort och frågade: Vem fan är det som hällt diskmedel i mitt piss? BLÄ!

Samma kille har även ätit en fågel.

Dominator-Rocks

Guest
Jag och en kompis stod i kön till krogen, framför oss stod det nått jävligt stort tatuerat fanskap med skinnbrallor och väst. Då tog min kompis fram kuken och ollade han på skinnbyxorna. Tror det var rätt många som såg det, som tur var så märkte inte killen eller någon av hans vänner vad som hände i alla fall.

Annars känner jag en kille som var på fest och skulle pissa i en ölburk för han orkade inte gå på toan, det skvittrade rätt mycket utanför så han nöp av och sprang på toan istället. Han som ägde lägenheten torkade upp pisset och sprutade yes i ölburken för det luktade ju piss som satan. När killen kom tillbaks så kom han på att det vore ju kul att dricka sitt eget piss. Han spottade dock ut det jävligt fort och frågade: Vem fan är det som hällt diskmedel i mitt piss? BLÄ!

Samma kille har även ätit en fågel.

Mäh! :näsblod Vad äre med folk egentligen!?

Vi var och badade en gång förbi kom ett stimm på ett hundratal småfisk, jag dök och fick tag i en jävel 2cm lång, , upp till ytan och vrålade ................ :hördu

Jag har fångat en fisk kolla när jag äter upp den, sagt och gjort! :tummenupp

Last edited:

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Hoj
crescent
Ni som är sportfiskare kommer nog tycka att denna story är rätt ovanlig.

Jag o polaren drog till närmsta sjö för att fiska från land. Målet var gädda o vi tacklade spöna med varsin wobbler.
Efter ett par min fick polarn hugg o börjar veva hem en gädda på ca 2 kg....men precis vid strandkanten går linan av o gäddan drar ner i djupet igen.
Polarn svär något in i helvete. Det var trots allt 130 kr som simmade iväg =P
Men det är bara att dra på en ny wobbler o fiska vidare.....vi står kvar på samma plats o kastar i ca. 20 min innan något tar mitt bete. Jag vevar in o tror fan inte mina ögon. Min wobblers krokar har fastnat i polarens föredetta wobblers krokar. Fortfarande fastsatt i käften på den gädda som 20 min innan slitat av hans lina!
Det finns två förklaringar hur detta hänt. 1 mer trolig än den andra.
Den mest troliga orsaken är att han inte skrämdes tillräckligt (fångade firrar brukar inte jaga föda direkt efter man släppt tillbaka dem) utan gick på min wobbler oxå. Vilket gjorde att krokarna fastnade i varandra.
Den andra, mindre troliga förklaringen är att min wobbler struckit förbi den skrämda gäddan medans den legat o "pustat" ut...o fastnat i polarns wobbler.

Inte många procent chans på att det kommer hända igen.

Annars har en hel del trafikolyckor hänt med mig i närheten...med dödliga utgångar =/ Kanske dumt att ride:a along med mig *varnar*

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Hur länge sedan är det hon frös in ungarna?
Varför?
Har hon tinat dom?

Var dom goda?

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Nu hände väl inte det här mig direkt men,

En av mina bättre polare har fått en hadfull kromosomer för mycket. Senast i present så fick han en såndär avgjutningssats avsedd för penis av sin flickvän. (det blir alltså en gummikopia av ens dragg)
Han har sparat den och hela tiden funderat på vad han ska göra med den.
Nu häromdan kom han till mig och funderade på att gjuta av sin 4årige sons lille daggmask och sedan hänga upp resultatet på väggen och hävda stenhårt att det är hans egen. :rolleyes:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nu hände väl inte det här mig direkt men,

En av mina bättre polare har fått en hadfull kromosomer för mycket. Senast i present så fick han en såndär avgjutningssats avsedd för penis av sin flickvän. (det blir alltså en gummikopia av ens dragg)
Han har sparat den och hela tiden funderat på vad han ska göra med den.
Nu häromdan kom han till mig och funderade på att gjuta av sin 4årige sons lille daggmask och sedan hänga upp resultatet på väggen och hävda stenhårt att det är hans egen. :rolleyes:

haha, hur fan föreslår man nåt sånt för lillgrabben?:D "kom här min son så ska pappa visa dig nåt manligt...":brynad

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Mäh! :näsblod Vad äre med folk egentligen!?

Vi var och badade en gång förbi kom ett stimm på ett hundratal småfisk, jag dök och fick tag i en jävel 2cm lång, , upp till ytan och vrålade ................ :hördu

Jag har fångat en fisk kolla när jag äter upp den, sagt och gjort! :tummenupp

du är inte ensam om det, gjorde det också men då var man 8år :p

Polaren åker genom södermalm här i stockholm. när han e på götgatan så åker han förbi ett rödlyse och det är grönt för honom, plötsligt hör han en smäll o i backspegeln ser han en snubbe som laddat en spark på hans bil. Han tvärnitar och sänker snubben inför polisen, polisen säger att det där gjorde han bra o kastade snubben som sparkade in i blå bilen o körde han till jagvetinteexaktvart.

Last edited:

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Denna historien har inte hänt mig men handlar om två bekanta till mig.

det började med att den ena killen råkar nysa ganska kraftigt när han befinner sig bakom den andra och skickar därmed en ganska fyllig snorloska rakt i nacken på honom.
Den andra killen bestämmer sig för att hämnas...
När killen senare har däckat efter ganska hårt festande bestämmer han sig för att skrida till verket....

Han tar en Pringles burk, häller ut chipsen, lägger en ganska rejäl kabel i burken och maskerar det sen med ett par chips över.

Nästa morgon vaknar kompisen o är lite bakishungrig, tar burken med chips o börjar äta samtidigt som han undrar varför det luktar så mycket skit i rummet, när han sen tar upp det understa chipset förstår han o vrålar o svär och e nära på att kaskad-kräka rakt ut över soffbordet.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati