Sjukaste/konstigaste ni gjort/varit med om

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Detta var när vi muckade från lumpen och sent på natten hamnar vi nånstans i Solna, vetefan vart men det är något student hem och vi blir uppbjudna till några studenter som har efterfest. Efter ett tag börjar det lukta bränt, fast det luktar väldigt underligt bränt. Då visar det sig att de har en and i ugnen med fjädrar och allt. :gnissla

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
När jag var yngre så var vi alltid på fest på samma ställe fre-lör varenda helg. Och VARENDA gång när vi kom dit så stod det en kille i en garderob med byxorna nere och en integralhjälm på huvudet.

Killen som ägde lägenheten bodde granne med en snubbe som har brunnit inne 2 ggr. Först bodde han i en lght ovanpå en klädaffär. Någon eldade ner affären och snubben brann inne, sovandes i lägenheten ovanpå. Han överlevde emmelertid men fick svåra brännskador över hela kroppen.
Killen flyttar till en ny lägenhet, även denna ovanför en klädaffär, som oxå bränns ner. (mycket försäkringsbedrägerier i en liten småstad) och återigen brinner han inne men nya fina brännskador över hela kroppen, men överlever igen.

Kan säga att polaren tyckte det var lite olustigt att vara granne med honom.

Mathias84

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2007
Hoj
2SG6S
För två somrar sedan sommarjobbade jag på ett reningsverk. Visst luktade det illa för en ovan men de inbitna gamla gubbarna saknade tydligen luktsinne och kräkreflex. Det hela inträffade då en utav gubbarna visade mig hur man fixade slamavvattnaren när den stannat. Själv stod jag på behörig avstånd då han stack ner händerna i slammet och tog upp en litet rör med hål i. "Detta är problemet, det behöver blåsas rent det sitter torkat skit i hålen". Jag vände mig om för att leta reda på blåspistolen när jag ser gubben sätta sina läppar mot hålen och blåsa:D Slamavvattnaren fixades och kl 9 så var det frukost. Med nedsatt aptit åt jag mina smörgåsar då jag helt plötsligt ser :va Är det intorkat slam/skit i mustaschen på gubben? Helt riktigt hade gubben konkelbär i mustaschen:tummenupp Detta inser han efter några bett på sin egen smörgås var på han rycker dän dem och med en fnäpp skjuter iväg dem tvärs över rummet :crash

Detta glömmer jag aldrig...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Skönt att höra. Då blire väl bara fönstrena som blir ollade nu förtiden då!
Jag känner en del folk inom resturang, det där va lindrigt.. :rofl

VAknar i hytten på en klamydia flotte efter en hård natt av att en vakt frågar om det va jag eller min polare som kasta en stol över bord, självklart va det inte min polare... när jag ville att dom skulle skicka räkningen upplystes jag om att jag skulle hamna i estniskt häkte om jag inte betala på stört så en tjejkompis fick ringa sin pappa och be han skicka pengar, kan säga att det va lite pinsammt att betala tillbaka dom..

Jag hade rödljusrace med snuten på sveavägen upp till 50 sen kör jag över en korsning och ser i ögonvrån en handväska svingas mot förrarrutan samtidigt som jag hör en spark mot dörren, snuten börjar blinka blått så jag svänger till höger och stannar och börjar undra om jag kört mot rött. Jag tittar ut då står polisen och pratar med kärringen.
P:Vafasen tar du dig till mäniska?
T:Det är ju ett övergångsställe då ska han ju släppa över mig!
P:Men lilla tant det va ju rött för dig!
T:jaha så ni ska bara skälla på mig och inte säga nått till honom?
P:Jo det va bra att du svängde till höger och inte blockera hela vägen grabben!

Sen har jag gjort ungefär samma som dominator fast det va en klasskompis som slängde igen dörren och jag gick igenom den 6 mm tjocka glasrutan utan att behöva sys. :D

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
En gång när jag var på väg hem från krogen, medelst gående, klockan var kanske 05 på morron, fiskmåsarna bajsade på en och det var helt folktomt överallt, så kommer det en bil farandes slår på en tvärnit bredvid mig, rutan rullas ned och ut kommer en gammal bakelit-telefon flygandes. Sen hör jag nån innifrån bilen ropa: "Du har telefon!" sen drog bilen vidare med skrikande däck.
Var var det?
Kan ha varit jag.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Har en polare som är lite rolig..

Bl.a. fick han för sig att vi skulle fika ihop, satt på Sturekatten inne i stan. Bara damer från Öfvre Östermalm i periferin. Efter vårt fikande kommer servitrisen fram och frågar om vi önskar något mer, varpå min polare säger "ja, det skulle vara en kopp kaffe och en avsugning då, tack".

Närmare ett dussin damer i åttioårsåldern satte vad de nu drack i vrångstrupen samtidigt.

Paradoxy

Guest
Har en polare som är lite rolig..

Bl.a. fick han för sig att vi skulle fika ihop, satt på Sturekatten inne i stan. Bara damer från Öfvre Östermalm i periferin. Efter vårt fikande kommer servitrisen fram och frågar om vi önskar något mer, varpå min polare säger "ja, det skulle vara en kopp kaffe och en avsugning då, tack".

Närmare ett dussin damer i åttioårsåldern satte vad de nu drack i vrångstrupen samtidigt.

Fick han något kaffe?

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Det också.

Jobbade ett tag i bar på Stureplan, var väl en sisådär 7-8 år sedan, och samtliga bartenders utom jag själv, som hade flickvän, hade haft sex med samtliga unga servitriser på Sturekatten. Nu vet jag inte om det är något fortlevande anställningskrav, men uppenbarligen är såväl bullar som service god där.

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
olla?

Ollning, för de flesta är det ett trick, men för vissa är det en konst. Vi har skapat www.ollning.com som ett monument, men även som ett levande museum, över denna konstform och dess utövare. En hyllning till de män som ständigt söker nya vägar att utveckla konsten och som med sin dristighet och sitt mod ständigt tänjer gränserna för det möjliga och upphäver barriären mellan fantasi och verklighet.

EmiliosFantomen

Guest
Hade en granne som ringde på dörren och frågade om han fick låna en korköppnare... sprittsprångandes näck.

Vid det tillfället bodde jag tillsammans med TRE cheyer:D , den enda som för stunden befann sig i lägenheten var en pojkvän till en av bruttorna (bodybuilder), det var inte direkt det mottagandet grannen hade räknat med när han plingade på :tungan

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Skolresa till Trysil. Hade tagit med mig 3l hembränt, en platta cider (dricker inte öl och groggvirke är dyrt) och ett paket köttbullar. Super som svin. Mitt i natten utanför våra rum (4st i varje hus, vi var 80 pers totalt) står vi och skriker och svinar allmänt. Rätt som det är så kommer en bekant gåendes och jag står med en brödkniv i handen. Jag kastar mig över halsen på honom, båda åker i backen och jag hotar med att använda kniven om han inte berättade vem som stal korset. Han fattade ingenting, mina kompisar fattade ingenting och killen var livrädd. I efterhand funderade jag på vad fan jag höll på med, det kunde ha gått riktigt illa.
Samma resa lyckades jag och min bästa kompis bli osams och vi slogs som galningar och det slutade med att vi gled ner för en isgata iförda bara kalsonger. I 20 minusgrader. Vet ni hur en kropp ser ut efter att ha glidit på isen? Jag vet.
Fortfarande samma resa; Fick med mig en hona in i rummet, hon var dock för full så jag struntade i att utföra sexuella övergrepp på henne. Istället gick jag och en kompis och bröt oss in i ett hus där det låg 5st nakna tjejer, utan täcken och sovandes/fulla som as, så vi satte oss och beundrade utsikten och käkade pyttipanna som de antagligen hade lagat innan de däckade. Sen avslutade vi det hela med att hälla ut lite tvål över skinkorna och ryggen på den snyggaste tjejen, så det såg ut som någon hade varit där och lagt en sats på henne. Om jag inte minns fel gjorde vi något liknande i ett rum bredvid, fast då fyllde vi en kondom med lite tvål och la på kudden bredvid en sovandes tjej.

Usch, jag saknar min ungdom :(

Pronger

wheeeeeeelie
Gick med
6 Mar 2006
Hoj
Yamaha Supermotard 2005
Skolresa till Trysil. Hade tagit med mig 3l hembränt, en platta cider (dricker inte öl och groggvirke är dyrt) och ett paket köttbullar. Super som svin. Mitt i natten utanför våra rum (4st i varje hus, vi var 80 pers totalt) står vi och skriker och svinar allmänt. Rätt som det är så kommer en bekant gåendes och jag står med en brödkniv i handen. Jag kastar mig över halsen på honom, båda åker i backen och jag hotar med att använda kniven om han inte berättade vem som stal korset. Han fattade ingenting, mina kompisar fattade ingenting och killen var livrädd. I efterhand funderade jag på vad fan jag höll på med, det kunde ha gått riktigt illa.
Samma resa lyckades jag och min bästa kompis bli osams och vi slogs som galningar och det slutade med att vi gled ner för en isgata iförda bara kalsonger. I 20 minusgrader. Vet ni hur en kropp ser ut efter att ha glidit på isen? Jag vet.
Fortfarande samma resa; Fick med mig en hona in i rummet, hon var dock för full så jag struntade i att utföra sexuella övergrepp på henne. Istället gick jag och en kompis och bröt oss in i ett hus där det låg 5st nakna tjejer, utan täcken och sovandes/fulla som as, så vi satte oss och beundrade utsikten och käkade pyttipanna som de antagligen hade lagat innan de däckade. Sen avslutade vi det hela med att hälla ut lite tvål över skinkorna och ryggen på den snyggaste tjejen, så det såg ut som någon hade varit där och lagt en sats på henne. Om jag inte minns fel gjorde vi något liknande i ett rum bredvid, fast då fyllde vi en kondom med lite tvål och la på kudden bredvid en sovandes tjej.

Usch, jag saknar min ungdom :(

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

fan, denna tråd får aldrig döööööööö :yoparty

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
En kille som min lillebror har träffat några gånger och som är (eller var) vän
med min lillebors kompis.

Han började för ett tag sedan att tjata om logik och om hur bra han var på logik
att ingen kunde vinna över honom i schack och han kunde sitta och mala i en halvtimme
om hur logisk han var och det ena och det andra.
och han tjatade även om Artificial Intelligens.

Han hade skrivit en lista med 50 olika namn med kändisars namn,
namn på tv-serier osv och strykt under alla A och I

Samt han ville bli kallad Al (AL men ser ut som AI)

Hans familj är bekant med SÄPO-chefens familj

Iförrigår hade han ringt sin kompis och skulle ta självmord och grejer och bara svamlade på,
han ringde säpochefen vid den tidenpunkten också och
sa till honom att "Du och jag ska lösa det här med artificial intelligens, du och jag!" och en massa annan rappakalja.

Hans föräldrar hämtade honom där han stod i boxershorts mitt i gatan
och körde honom till psykakuten, Just nu är han på psyksjukhuset.

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
För några år sen när jag och några polare skulle driva vidare från en fest till en efterfest går en polare bort för att pissa. Jaha ingen fara, han går bort till huset brevid huset som hade festen för att pissa där, men istället för att pissa ställer han sig framför grannens bil, en ganska fet bmw, och börjar attackspy på huven. Och inte lite, hela huven blir helt täckt av spyor.
Och gräddet på moset så pissar han på alla dörrhandtagen.

Tror inte ägaren var så glad när han på morgonen hämtade tidningen :gnissla

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
HAHAHAHA :rofl :D :lol

Fan vad jag garvade när jag läste det!
Verkar ha varit en sjukt kul resa där ;)

Det var en mycket sjuk resa... Bland det roligaste var på vägen hem i bussen, när det satt ca 50 pers och var mycket bakfulla och jag var fortfarande dyngrak och hade tappat rösten. Då skred jag till verket och öppnade mitt köttbullspaket som jag hade tagit med mig endast för detta ändamålet :D
Alla vet hur ett ljummet köttbullspaket luktar när det öppnas? Om jag säger så här, det luktar inte tårta och den doften det anbringar är inget man vill kännas vid på en buss när man redan är på väg att spy :hihi
Jag var inte populär då :näsblod

Boatdrinks

www.Bombrepa.se
Gick med
25 Dec 2007
Hoj
Fet-Grisen, 1800cc vansinne
En till ollningsstory.

Nån gång, tidigt 90-tal var jag ute och åkte med i polarns raggar-volvo, ni vet röd 240 med tonade rutor, wunderbaumar, baslåda och massa svenniga bumperstickers över hela bakluckan. Vi kommer glidandes nånstans i krokarna av armemuseet/karlaplan när vi ser två andra polare, något salongsberusade en sommareftermiddag/tidig afton. Vi stannar å surrar lite när dessa två polare får försig att olla bilen. De börjar längst fram på varsin sida, typ vid blinkersarna och gnider sig bakåt. När de börjar närma sig min nervevade sidoruta börjar min egna, även denna salongsberusade, hjärna koppla vad som höll på att hända, jävlar vad snabbt jag vevade upp rutan. Inga elhissar i raggarvolvos, de é fusk.

Dagen efter träffar jag polarna igen, på ett fik, och bägge berättar med stor inlevelse hur det har svidigt och bultat i organen sedan ollningen. Att gnida känslig hud mot en 15 år gammal otvättad volvo, välimpregnerad med stockholmsavgaser är inte att rekommendera, men det vart en snygg fart-rand längs sidorna på bilen.:yoparty

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati