Skolresa till Trysil. Hade tagit med mig 3l hembränt, en platta cider (dricker inte öl och groggvirke är dyrt) och ett paket köttbullar. Super som svin. Mitt i natten utanför våra rum (4st i varje hus, vi var 80 pers totalt) står vi och skriker och svinar allmänt. Rätt som det är så kommer en bekant gåendes och jag står med en brödkniv i handen. Jag kastar mig över halsen på honom, båda åker i backen och jag hotar med att använda kniven om han inte berättade vem som stal korset. Han fattade ingenting, mina kompisar fattade ingenting och killen var livrädd. I efterhand funderade jag på vad fan jag höll på med, det kunde ha gått riktigt illa.
Samma resa lyckades jag och min bästa kompis bli osams och vi slogs som galningar och det slutade med att vi gled ner för en isgata iförda bara kalsonger. I 20 minusgrader. Vet ni hur en kropp ser ut efter att ha glidit på isen? Jag vet.
Fortfarande samma resa; Fick med mig en hona in i rummet, hon var dock för full så jag struntade i att utföra sexuella övergrepp på henne. Istället gick jag och en kompis och bröt oss in i ett hus där det låg 5st nakna tjejer, utan täcken och sovandes/fulla som as, så vi satte oss och beundrade utsikten och käkade pyttipanna som de antagligen hade lagat innan de däckade. Sen avslutade vi det hela med att hälla ut lite tvål över skinkorna och ryggen på den snyggaste tjejen, så det såg ut som någon hade varit där och lagt en sats på henne. Om jag inte minns fel gjorde vi något liknande i ett rum bredvid, fast då fyllde vi en kondom med lite tvål och la på kudden bredvid en sovandes tjej.
Usch, jag saknar min ungdom