Sjukaste/konstigaste ni gjort/varit med om

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Hoj
Er6n -13
Fick denna berättad av en dansk kollega sen många år.
En barndomsvän till honom var på väg hem riktigt jäkla full.
När han kom hem ringde han till min kollega och var vettskrämd.
Han skrek i telefon att där var ett troll i hans lägenhet.
Kollegan la på när han hörde hur full han var för att slippa tjatet.
Ringde igen och skrek att där var ett troll i hans lägenhet.
Kollegan fick nog och gick över till hans lägenhet för att lugna ned honom..
Då satt han i upprätt fosterställning längs väggen och pekade mot toaletten.
"Gå in o kolla!! Gå in o kolla!"
Kollegan tröttnade och gick in för att överbevisa honom.
Då satt där en vettskrämd dvärg på toagolvet och sa att han var kidnappad.
Då hade kollegans polare plockat upp dvärgen, gått hem med honom under armen, slängt in honom på dass, blockerat dörren o somnat en halvtimme utanför. Vaknat och öppnat för att se dvärgen sitta på golvet och fått panik.
Kan inte garantera sannheten i historien då jag inte upplevt det själv men känner kollegan mkt bra.
:)

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
För 3-4 år sen var jag och en polare på en golfbana som ligger gång avstånd från honom, vi hängde där för att sälja våra golfbollar som vi plockat på åkern brevid. En satkärring skällde ut oss för att vi var på golfbanan, så vi stack hem lite sura o käka.

Senare på kvällen, efter stängningdags, stack jag och polaren dit igen, det slutade med att polaren drog ner byxorna och satte sig ner vid hål 5 eller vilket det nu va och nästan bokstavligt talat fyllde hålet! :D

Hoppas kärringen kom dit nästa dag och la en fin putt!:tummenupp

Kanske ingen extremt sjuk grej, men vi har haft mycket roligt åt hans "hole in one" :hihi

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Fick denna berättad av en dansk kollega sen många år.
En barndomsvän till honom var på väg hem riktigt jäkla full.
När han kom hem ringde han till min kollega och var vettskrämd.
Han skrek i telefon att där var ett troll i hans lägenhet.
Kollegan la på när han hörde hur full han var för att slippa tjatet.
Ringde igen och skrek att där var ett troll i hans lägenhet.
Kollegan fick nog och gick över till hans lägenhet för att lugna ned honom..
Då satt han i upprätt fosterställning längs väggen och pekade mot toaletten.
"Gå in o kolla!! Gå in o kolla!"
Kollegan tröttnade och gick in för att överbevisa honom.
Då satt där en vettskrämd dvärg på toagolvet och sa att han var kidnappad.
Då hade kollegans polare plockat upp dvärgen, gått hem med honom under armen, slängt in honom på dass, blockerat dörren o somnat en halvtimme utanför. Vaknat och öppnat för att se dvärgen sitta på golvet och fått panik.
Kan inte garantera sannheten i historien då jag inte upplevt det själv men känner kollegan mkt bra.
:)

:skrattaåt :skrattaåt

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
En kompis till mig var på semester i Spanien och det första han gjorde när han kom till hotellet var att lägga en rejäl kabel.

Problemet var bara den klassiska att toaletten inte gick att spola..

Han gick ut i korridoren och fick fatt i en städerska som inte förstod ett ord engelska, men lyckades efter mycket om och men dra med henne till sitt rum för att visa att det var stopp i muggen.

Väl inne på toaletten så pekade han ner på sin stora bajskorv och sa: -Look, look!! Sedan tryckte han på spolknappen varvid korven spolades ner..

Städerskan undrar nog fortfarande vad det var för en sjuk typ som ville visa sin fina bajskorv för henne innan han spolade ner den!

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
En kompis till mig var på semester i Spanien och det första han gjorde när han kom till hotellet var att lägga en rejäl kabel.

Han gick ut i korridoren och fick fatt i en städerska som inte förstod ett ord engelska, men lyckades efter mycket om och men dra med henne till sitt rum för att visa att det var stopp i muggen.

Väl inne på toaletten så pekade han ner på sin stora bajskorv och sa: -Look, look!! Sedan tryckte han på spolknappen varvid korven spolades ner..

Städerskan undrar nog fortfarande vad det var för en sjuk typ som ville visa sin fina bajskorv för henne innan han spolade ner den!

Världsklass! :D

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Detta var när vi muckade från lumpen och sent på natten hamnar vi nånstans i Solna, vetefan vart men det är något student hem och vi blir uppbjudna till några studenter som har efterfest. Efter ett tag börjar det lukta bränt, fast det luktar väldigt underligt bränt. Då visar det sig att de har en and i ugnen med fjädrar och allt. :gnissla

:skrämd jag hoppas att anden var död INNAN den åkte in i ugnen

Tussilago

Gick med
1 Jul 2007
Hoj
GSX-R1000 K6
Har en kompis som bestämde sig för att planka in på Restaurang Trädgårn i Götet. Efter mycket om och men lyckades han ta sig över det höga staketet bara för att inse att han plankat UT från krogen.. Han var så full att kan inte kom ihåg att han redan var inne..

Han insåg iallafall att då var det dags att gå hem!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
En kväll i Gbg:

*Gjorde "inbrottsförsök" i en korvmoj genom att klättra in genom luckan. Halvvägs inne inser jag att ägaren står därinne och stirrar på mig.

*Kliver bakom en container för att pissa. Mitt i strålen inser jag att jag står och pissar på ett källarfönster som vetter in till en bar. Ca 100 bar/matgäster stirrar upp på mig genom fönstret.

*Hindrar, medelst våld, en enormt fet kvinna från att gå in i spegelrummet på Liseberg, där man blir ännu fetare. För hennes eget bästa.

*Blir asförbannad för att jag inte hittar utgången på Liseberg, klättrar upp på ett jävligt högt stängsel, väl längst upp ropar polarn och undrar vafan jag håller på med? Utgången är ju 5 meter bredvid...

*Tjöper mat på McD, kastar bort maten och beskyller sedan polaren för att ha stulit mitt käk.

*Står och limmar i säkert en timme på en apsnygg tjej. Visar sig att hon är prostituerad. :näsblod

*Polarn hittar "en hel tallrik full med marsansås!" nere i den för tillfället stängda restaurangen till hotellet på natten när vi kommer tillbaka. Extremt nöjd med sitt fynd börjar han frenetiskt sleva i sig "marsansåsen" med en stor sked. Han riktigt fyller kindpåsarna till bristningsgränsen. Helt plötsligt reser han sig och springer i panik mot toaletten samtidigt som han fontänspyr. Det visar sig vara smält smör, inte marsansås.

*Vaknar dagen efter med säkert 10 liter blod i sängen. Ser ut som någon har slaktat en gris mellan lakanen. Blod i hela ansiktet och i hela håret (jepp jag hade ett riktigt Joey Tempest pudelkrull på den tiden). Hittar inget sår någonstans på kroppen. 2 år senare framkallar polarn bilder från den kvällen och hittar en bild där jag har drupit av på en bänk på mitt hotellrum och han sitter gränsle över mig hyttandes ett metallföremål. :näsblod

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Hjuling

HAHAHAHAHA :D

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Jag fortsätter med en lista "Dreggel style", vissa är iof ett par år gamla, men vaffan...

*Vaknar av en knackning på axeln efter att i vanlig ordning avslutat krogrundan med att somna på tuben på väg hem. När jag kvicknar till sitter jag försjunken över min mage och ser således min egen spya över mage och bröst. Tittar nyvaket upp och ser fröken konstapel som just väckt mej vid fel ändhållplats.... Panikspringer över perrongen in i den andra vagnen som lyckligtvis går ganska omgående. Håller mej sedan vaken genom morgonens rusningstrafik när jag ska hem och "snygga till mej"

*Kliver av tuben på rätt hållplats en gång efter ett livat krogbesök. Tycker denna gång perrongen i sin fulla bredd är aningen smal, något som en polares morsa upptäcker när hon är på väg till jobbet. Hon förbarmar sej över mej och leder mej av perrongen.

*Under ett pågående krogbesök går jag ut till bankomaten för att ta ut 500 pix. Tydligen anser jag att jag behöver mer sprit, knappar in koden, tar mitt kort och lämnar pengarna....

*Ska på bio och måste pissa, inga problem hittar toan. Konstigt ingen pissoar, jaja tar väl ett bås. Pissar och läser klottret på väggen, Anna + Göran = sant samtidigt som jag hör tjejfnitter utanför. Grattis jag valde rätt mugg.

*Efter krogen ska jag på BrugerKing och beställer där en burgare och pommes. Anklagar sedan min flickvän, (nu mera fru) som är vegetarian för att hon inte äter upp sin burgare! Hon upplyser mej åter igen att hon ÄR vegetarian och att det är min burgare på ett mycket pedagogiskt sätt. Eftersom jag supit mej till neandertalare slår jag näven i burgaren ist för att äta/slänga den. Det skvätter burgare på alla runt i kring....

Ja, det finns mera, men några iaf...

Last edited:

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott

Hmm, nu blev det lite konstigt här.. Har sett exakt det du beskriver i en reklamfilm för språkresor..
Tror det var med Thomas Pettersson, visades på ZTV för ett par år sedan..

zippo500

Medlem
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
RD 350
Om det gäller festa, Halloween 3 år sedan, skulle dricka lugnt på festen hade förberett med bara folköl för att det skullebli utgång,Vill inte bli nobbad av nån gorilla till dörrvakt,Kommer till festen blir både målad i bästa spöktradition med grönt ansikte osv,Tackar för det!! Blir bjuden på god välkomstdrink,hmm svagt o gott tyckte jag,Håller mej till bålen istället för trista folknissar, Perfekt o bara glida runt o mingla lite,Men helvetet bröt lös framåt 23 rycket,
jag blev så jävla packad av bålen som jag klunkat i mej som saft,??
jag ser det bäst att gå 2 kilometer hem i mörka natten för att piggna till,
Tjejen min som bodde i hyreshuset intill numera min sambo,skulle lägga sej o tittar ut i fönstret på nån som ser för jävlig ut o får väjja för en lyktstolpe
som står mitt i vägen? Fan tänkte hon jag får springa iväg o se till att han hamnar i sin säng - 2 hus bort då,Jag minns inget speciellt förrän jag vaknar till o hör någon kasta sten på mitt fönster,jag pallrar mej ut o öppnar porten,
ingen där,? jag lämnar en spya utanför porten. o går upp mina 3 trappor,
Fan utlåst, i bara jeans tshirt, o tunna strumpor, ingen mobil nycklar eller nåt,

pallar upp porten med gummimattan o springer på den frostiga marken bort till tjejen o letar sten o kasta, hittar bara smågrus o håller på o förfrysa,skit oxå,
får springa hem igen innan nån stänger porten , krossa ruta är inte lockande,
blir sittande i trapphuset mot det ljumma elementet,säkert 2 timmar innan en granne kommer som jag får låna mobilen av.som tur va svarar tjejen min som har extranyckel, / fick reda på senare hur mycket sprit det egentligen var i bålen som smakade saft,jävla typer,,hehe

Tussilago

Gick med
1 Jul 2007
Hoj
GSX-R1000 K6
Hmm, nu blev det lite konstigt här.. Har sett exakt det du beskriver i en reklamfilm för språkresor..
Tror det var med Thomas Pettersson, visades på ZTV för ett par år sedan..

Ja du. Jag vet inte huruvida det är sant då jag varken är honom eller en spansk städerska. Jag tog det för underhållningsvärdet när han berättade det. Vart ville du komma?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati