Fick denna berättad av en dansk kollega sen många år.
En barndomsvän till honom var på väg hem riktigt jäkla full.
När han kom hem ringde han till min kollega och var vettskrämd.
Han skrek i telefon att där var ett troll i hans lägenhet.
Kollegan la på när han hörde hur full han var för att slippa tjatet.
Ringde igen och skrek att där var ett troll i hans lägenhet.
Kollegan fick nog och gick över till hans lägenhet för att lugna ned honom..
Då satt han i upprätt fosterställning längs väggen och pekade mot toaletten.
"Gå in o kolla!! Gå in o kolla!"
Kollegan tröttnade och gick in för att överbevisa honom.
Då satt där en vettskrämd dvärg på toagolvet och sa att han var kidnappad.
Då hade kollegans polare plockat upp dvärgen, gått hem med honom under armen, slängt in honom på dass, blockerat dörren o somnat en halvtimme utanför. Vaknat och öppnat för att se dvärgen sitta på golvet och fått panik.
Kan inte garantera sannheten i historien då jag inte upplevt det själv men känner kollegan mkt bra.
En kompis till mig var på semester i Spanien och det första han gjorde när han kom till hotellet var att lägga en rejäl kabel.
Problemet var bara den klassiska att toaletten inte gick att spola..
Han gick ut i korridoren och fick fatt i en städerska som inte förstod ett ord engelska, men lyckades efter mycket om och men dra med henne till sitt rum för att visa att det var stopp i muggen.
Väl inne på toaletten så pekade han ner på sin stora bajskorv och sa: -Look, look!! Sedan tryckte han på spolknappen varvid korven spolades ner..
Städerskan undrar nog fortfarande vad det var för en sjuk typ som ville visa sin fina bajskorv för henne innan han spolade ner den!
Detta var när vi muckade från lumpen och sent på natten hamnar vi nånstans i Solna, vetefan vart men det är något student hem och vi blir uppbjudna till några studenter som har efterfest. Efter ett tag börjar det lukta bränt, fast det luktar väldigt underligt bränt. Då visar det sig att de har en and i ugnen med fjädrar och allt.
jag hoppas att anden var död INNAN den åkte in i ugnen
En kompis till mig var på semester i Spanien och det första han gjorde när han kom till hotellet var att lägga en rejäl kabel.
Han gick ut i korridoren och fick fatt i en städerska som inte förstod ett ord engelska, men lyckades efter mycket om och men dra med henne till sitt rum för att visa att det var stopp i muggen.
Väl inne på toaletten så pekade han ner på sin stora bajskorv och sa: -Look, look!! Sedan tryckte han på spolknappen varvid korven spolades ner..
Städerskan undrar nog fortfarande vad det var för en sjuk typ som ville visa sin fina bajskorv för henne innan han spolade ner den!
Jag fortsätter med en lista "Dreggel style
Fast det jag skrev hände på en och samma dag
Jo jag fattade det så, och det ska du ha jävvla cred för
Hmm, nu blev det lite konstigt här.. Har sett exakt det du beskriver i en reklamfilm för språkresor..En kompis till mig var på semester i Spanien och det första han gjorde när han kom till hotellet var att lägga en rejäl kabel.
Hmm, nu blev det lite konstigt här.. Har sett exakt det du beskriver i en reklamfilm för språkresor..
Tror det var med Thomas Pettersson, visades på ZTV för ett par år sedan..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|