Dominator-Rocks
Guest
Ja du. Jag vet inte huruvida det är sant då jag varken är honom eller en spansk städerska. Jag tog det för underhållningsvärdet när han berättade det. Vart ville du komma?
Att du LJUGER!!!!!! Din lögnaktiga JÄVEL
Ja du. Jag vet inte huruvida det är sant då jag varken är honom eller en spansk städerska. Jag tog det för underhållningsvärdet när han berättade det. Vart ville du komma?
Att du LJUGER!!!!!! Din lögnaktiga JÄVEL
Man blir förbannad
Rätt trist när en historia bara är skitsnack, eller hurJa du. Jag vet inte huruvida det är sant då jag varken är honom eller en spansk städerska. Jag tog det för underhållningsvärdet när han berättade det. Vart ville du komma?
Rätt trist när en historia bara är skitsnack, eller hur
.
Det vet jag ju fortfarande inte om den är.. Men som sagt så kan man ju se till underhållningsvärdet. Ser du bara filmer som är baserade på verkliga händelser och dokumentärer?
Skiter fullständigt i om han ljög eller inte. Tycker det var en kul historia. Punkt slut.
Rätt trist när en historia bara är skitsnack, eller hur
.
Tanken slog mig faktiskt, vore rätt cool..Tänk om det är så, att reklamfilmen baserar sig på Tussilagos kompis historia? Frågan är alltså vilket som kom först, filmen eller kompisens händelse.
Aja, ta det inte så hårt.. Jag skrattade som fan när jag såg reklamen.. Det är hur kul som helst oavsett vem som var förstDet vet jag ju fortfarande inte om den är.. Men som sagt så kan man ju se till underhållningsvärdet. Ser du bara filmer som är baserade på verkliga händelser och dokumentärer?
Skiter fullständigt i om han ljög eller inte. Tycker det var en kul historia. Punkt slut.
Jag har en polare som fullkomligt älskar att äta maneter.
Jag har en polare som fullkomligt älskar att äta maneter.
Råa?
Gillar han även manlig utlösning?
En polare till mig (som bor så långt bort ifrån stan att han bor längst bort, man kan inte bo längre bort för då är man i en annan stad, hans närmaste granne in mot stan kallas "Sven-i-helvete" för att han bor så långt bort) och hans fru satt hemma en lördagkväll och delade på några flaskor vin och nån udda grogg. Hennes 2 barn hade gått och lagt sig så de var alldeles ensamma. Efter att fyllan börjat slå in så kom de på den briljanta idén att de skulle raka hans rövhår.
Polarn ställer upp sig på alla fyra och tjejen skrider till verket.
När de är klara blir det ju genast lite jufs i soffan och slutligen dryper de av/somnar där.
På morgonen vaknar polarn av att frun hans 2 barn sitter på golvet och leker med hans rövhår.
Lillgrabben frågar: "NN, vad är det här?"
Polarn får panik och de enda han förmår komma på är:
"Jo...det är så att vi rakade katten igår."
En annan polare till mig är gräsänkling och sista kvällen innan tjejen hans ska komma hem så super han till för kung och fostervatten. På morgonen vaknar han i ett ryck och inser att han ska hämta tjejen på Arlanda om 45 minuter. Bakfull som ett litet helvete, ni vet sådär så att det känns som man har statisk elekricitet innanför ögonlocken så känner han att det smakar avancerad avföring i munnen. Han måste göra nåt åt andedräkten!
Halvt blind av bakfylla staplar han in i badrummet och öppnar badrumsskåpet för att ta en rejäl klunk Vademecum Munskölj.
Han tar ner flaskan och skruvar av korken och bostavligt talat kastar flaska i ansiktet och munnen på sig själv.
Det är nu han inser att något är fel.
Det är inte Vademecumflaskan han har tagit utan Salubrin.
Fontänspyan är ett faktum.
Instämmer.. SNälla Dreggel, skriv en bok, eller åka land och rike runt å håll konferanser om hur fan man håller igång och dela med dig av dina erfarenheter!du är en mycket sjuk människa med ofattbart mycket erfarenhet om allt vad livet har att bjuda på led mig, o vise: :yngregeneration
För ett antal år sen bodde jag i en förort norr om stan, bussresan dit tog ca 1 timme på natten efter krogen och varje gång somnade jag och vakna alltid på samma ställe alltid i tid!
En natt somna jag som vanligt ( snarka högt ) vakna som vanligt på samma ställe sträcker mig och jäspar lite.. Varvid ALLA på hela bussen stirrar på mig! frågar polarn va dom stirrar på lite i smyg var vid han berättar att..
På E4an hade bussen kört på en kille som va ute och fyllevira han hade flygit in genom framrutan och panik hade utbrytit. Nästan alla som stog upp hade ramlat mm och ambulans/polis hade kommit..
Jag vakna dock inte utan låg sov i mitt säte snarkandes
på krogen kom en okänd snubbe fram o fråga en arbetskamrat om han kunde låna ut en 500ing till dagen efter,, visst,, han gjorde det, enda problemet är att snubben va okänd. ingen visste vem de va
han va liite full
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |