Sjukaste/konstigaste ni gjort/varit med om

Dominator-Rocks

Guest
Ja du. Jag vet inte huruvida det är sant då jag varken är honom eller en spansk städerska. Jag tog det för underhållningsvärdet när han berättade det. Vart ville du komma?

Att du LJUGER!!!!!! Din lögnaktiga JÄVEL :mad:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
För ett antal år sen bodde jag i en förort norr om stan, bussresan dit tog ca 1 timme på natten efter krogen och varje gång somnade jag och vakna alltid på samma ställe alltid i tid!

En natt somna jag som vanligt ( snarka högt ) vakna som vanligt på samma ställe sträcker mig och jäspar lite.. Varvid ALLA på hela bussen stirrar på mig! frågar polarn va dom stirrar på lite i smyg var vid han berättar att..

På E4an hade bussen kört på en kille som va ute och fyllevira han hade flygit in genom framrutan och panik hade utbrytit. Nästan alla som stog upp hade ramlat mm och ambulans/polis hade kommit..

Jag vakna dock inte utan låg sov i mitt säte snarkandes :gnissla

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
Rätt trist när en historia bara är skitsnack, eller hur :3freak

.

Det vet jag ju fortfarande inte om den är.. Men som sagt så kan man ju se till underhållningsvärdet. Ser du bara filmer som är baserade på verkliga händelser och dokumentärer?

Skiter fullständigt i om han ljög eller inte. Tycker det var en kul historia. Punkt slut.

Dominator-Rocks

Guest
Det vet jag ju fortfarande inte om den är.. Men som sagt så kan man ju se till underhållningsvärdet. Ser du bara filmer som är baserade på verkliga händelser och dokumentärer?

Skiter fullständigt i om han ljög eller inte. Tycker det var en kul historia. Punkt slut.

Hette han som ljög Molgan?

tjille

Guest
Hmmm.. har en liten historia.

Det börjar med förfest på korridor! Galet va. Nåväl, jag och en polare får för oss att sparra lite med en tredje som går någon form av thaiboxning. Slutar med att jag får jävligt ont i låret och polarn bryter ett ben i foten. Efter ett tag bestämmer vi oss för att dra till nationen (krogen), dumpar polarn som ligger o lipar hemma och börjar cykla. Innan vi ens hunnit fram har vi lyckats frontalkrocka två gånger med träd. Väl framme vet vi inte riktigt var ingången är någonstans då vi inte varit där innan, men vi lyckades höra liv på nedervåningen... Jag får för mig att utvärdera situationen och öppnar en dörr som ser ut att vara en varuingång. Förvånad ser jag en garderob framför mig och ser ett guldläge att smita in utan att betala inträde! Full som en zeppelinare i blåsväder springer jag, helt inställd på att det är nattklubb och fest, in i lokalen. Ser sponkan stå på baren och dansar fram... när en stor jävel i kostym ställer sig mitt i vägen.
"- Vad sysslar du med?"
"-Vad menar du, jag festar?"
"-Grabben, se dig omkring... du är inne på en BRÖLLOPSMOTTAGNING."
Plötsligt tystnar den imaginära musiken, det hade inte varit någon alls i princip, och jag ser hur rädda små barn och gamla tanter tittar på mig med kaffet i vrångstrupen. Backar långsamt därifrån och ut igen.

Efter lite skam i kroppen inser man att det är dags att dra hem, hann dock dra telefonen i marken och knappsatsen hade försvunnit. Detta inser man väl hemma och får cykla tillbaka. Full som ett ägg, hög fart på cykeln och med ögonen på marken söker jag febrilt efter vad jag tappat...då jag ser något rött framför mig. Återigen... vad kan det vara? Jorå, där står hela brudföljet med par o tärnor mitt i vägen för mig, skrikandes i skräck. Ja jävlar, en gir som hade gjort instruktören på halkkörningen avundsjuk...

Dagen efter vaknar jag upp med en vägbom i plast på 3 meter som jag kilat fast i duschen. The end.

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Tänk om det är så, att reklamfilmen baserar sig på Tussilagos kompis historia? :näsblod Frågan är alltså vilket som kom först, filmen eller kompisens händelse. :)
Tanken slog mig faktiskt, vore rätt cool.. :D

Aja, ta det inte så hårt.. Jag skrattade som fan när jag såg reklamen.. Det är hur kul som helst oavsett vem som var först :)

Last edited:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
på krogen kom en okänd snubbe fram o fråga en arbetskamrat om han kunde låna ut en 500ing till dagen efter,, visst,, han gjorde det, enda problemet är att snubben va okänd. ingen visste vem de va :tummenupp

han va liite full :D

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag har en polare som fullkomligt älskar att äta maneter.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag har en polare som fullkomligt älskar att äta maneter.

du är en mycket sjuk människa med ofattbart mycket erfarenhet om allt vad livet har att bjuda på:rofl led mig, o vise::Bugar :yngregeneration

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
En polare till mig (som bor så långt bort ifrån stan att han bor längst bort, man kan inte bo längre bort för då är man i en annan stad, hans närmaste granne in mot stan kallas "Sven-i-helvete" för att han bor så långt bort) och hans fru satt hemma en lördagkväll och delade på några flaskor vin och nån udda grogg. Hennes 2 barn hade gått och lagt sig så de var alldeles ensamma. Efter att fyllan börjat slå in så kom de på den briljanta idén att de skulle raka hans rövhår.
Polarn ställer upp sig på alla fyra och tjejen skrider till verket.
När de är klara blir det ju genast lite jufs i soffan och slutligen dryper de av/somnar där.
På morgonen vaknar polarn av att frun hans 2 barn sitter på golvet och leker med hans rövhår.
Lillgrabben frågar: "NN, vad är det här?"
Polarn får panik och de enda han förmår komma på är:
"Jo...det är så att vi rakade katten igår."

En annan polare till mig är gräsänkling och sista kvällen innan tjejen hans ska komma hem så super han till för kung och fostervatten. På morgonen vaknar han i ett ryck och inser att han ska hämta tjejen på Arlanda om 45 minuter. Bakfull som ett litet helvete, ni vet sådär så att det känns som man har statisk elekricitet innanför ögonlocken så känner han att det smakar avancerad avföring i munnen. Han måste göra nåt åt andedräkten!
Halvt blind av bakfylla staplar han in i badrummet och öppnar badrumsskåpet för att ta en rejäl klunk Vademecum Munskölj.
Han tar ner flaskan och skruvar av korken och bostavligt talat kastar flaska i ansiktet och munnen på sig själv.
Det är nu han inser att något är fel.
Det är inte Vademecumflaskan han har tagit utan Salubrin.
Fontänspyan är ett faktum.

Dark_Messenger

Guest
En polare till mig (som bor så långt bort ifrån stan att han bor längst bort, man kan inte bo längre bort för då är man i en annan stad, hans närmaste granne in mot stan kallas "Sven-i-helvete" för att han bor så långt bort) och hans fru satt hemma en lördagkväll och delade på några flaskor vin och nån udda grogg. Hennes 2 barn hade gått och lagt sig så de var alldeles ensamma. Efter att fyllan börjat slå in så kom de på den briljanta idén att de skulle raka hans rövhår.
Polarn ställer upp sig på alla fyra och tjejen skrider till verket.
När de är klara blir det ju genast lite jufs i soffan och slutligen dryper de av/somnar där.
På morgonen vaknar polarn av att frun hans 2 barn sitter på golvet och leker med hans rövhår.
Lillgrabben frågar: "NN, vad är det här?"
Polarn får panik och de enda han förmår komma på är:
"Jo...det är så att vi rakade katten igår."

En annan polare till mig är gräsänkling och sista kvällen innan tjejen hans ska komma hem så super han till för kung och fostervatten. På morgonen vaknar han i ett ryck och inser att han ska hämta tjejen på Arlanda om 45 minuter. Bakfull som ett litet helvete, ni vet sådär så att det känns som man har statisk elekricitet innanför ögonlocken så känner han att det smakar avancerad avföring i munnen. Han måste göra nåt åt andedräkten!
Halvt blind av bakfylla staplar han in i badrummet och öppnar badrumsskåpet för att ta en rejäl klunk Vademecum Munskölj.
Han tar ner flaskan och skruvar av korken och bostavligt talat kastar flaska i ansiktet och munnen på sig själv.
Det är nu han inser att något är fel.
Det är inte Vademecumflaskan han har tagit utan Salubrin.
Fontänspyan är ett faktum.

Körde han till arlanda när han knappt kunde stå? Kul story f.ö! Gillade det där med rövhåren. :D

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
du är en mycket sjuk människa med ofattbart mycket erfarenhet om allt vad livet har att bjuda på:rofl led mig, o vise::Bugar :yngregeneration
Instämmer.. SNälla Dreggel, skriv en bok, eller åka land och rike runt å håll konferanser om hur fan man håller igång och dela med dig av dina erfarenheter! :D

Pronger

wheeeeeeelie
Gick med
6 Mar 2006
Hoj
Yamaha Supermotard 2005
För ett antal år sen bodde jag i en förort norr om stan, bussresan dit tog ca 1 timme på natten efter krogen och varje gång somnade jag och vakna alltid på samma ställe alltid i tid!

En natt somna jag som vanligt ( snarka högt ) vakna som vanligt på samma ställe sträcker mig och jäspar lite.. Varvid ALLA på hela bussen stirrar på mig! frågar polarn va dom stirrar på lite i smyg var vid han berättar att..

På E4an hade bussen kört på en kille som va ute och fyllevira han hade flygit in genom framrutan och panik hade utbrytit. Nästan alla som stog upp hade ramlat mm och ambulans/polis hade kommit..

Jag vakna dock inte utan låg sov i mitt säte snarkandes :gnissla

äre jag som är trög, men varför glodde alla på dig? För att du inte vaknade när killen hälsade på lite hastigt?

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
på krogen kom en okänd snubbe fram o fråga en arbetskamrat om han kunde låna ut en 500ing till dagen efter,, visst,, han gjorde det, enda problemet är att snubben va okänd. ingen visste vem de va :tummenupp

han va liite full :D

Sådär gjorde en kille här i stan alltid förut.. Sprang runt på krogarna o "lånade" pengar av de som va skitfulla.. Betedde sig som han kännt dom i hela sitt liv o fick ihop en massa stålar. Det gick nån månad, han bor inte här längre nu.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati