Sjukaste/konstigaste ni gjort/varit med om

LisaLP

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2006
Hoj
Yamaha R6
ja, de sjukaste jag varit med om måste vara danmarkresan denna sommaren. men de tänker jag inte ens gå in på. :gnissla

en annan lite små rolig sak jag varit med om var när jag blev stoppad för fortkörning.
körde 100 för fort.:tummenupp
fuckfuckfuckfuckfuck tänkte jag när han vinkade in mig.
slängde av mig hjälmen, kastade lite snygg med håret och var så trevlig som jag bara kunde
det hela slutade iallafall med att polisen glömde bort helt att jag hade kört för fort. han pratade om min hoj och hur häftigt det var med en tjej som körde.
till slut sa han iallafall: ja, du får en varning. Och det är bara för att du är tjej och kör en sån snygg hoj. ibland är det bra att vara kvinna. :yoparty

LisaLP

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2006
Hoj
Yamaha R6
Så kan du ju inte säga, har man sagt A måste man säga B :mad:

ja, vad ska man börja..
semester tillsamman med en tjejkompis. började supa på tåget ner till göteborg, sedan båten.. resten är historia.. vaknade iallafall nästa dag i FEL stad med text skriven över större delar av kroppen. mest på danska. letade rätt på polaren, skäller ut henne för att vi lovat att hålla koll på varandra.
nästa kväll blev inte bättre.. beställde in en kanna fishermans. (vill bara tillägga att min italienska temperament kommer fram när jag dricker sprit)
och det fick en norsk pojke smaka på iallafall. Killen tar mig på brösten. Jag:frågar vad han håller på med? och säger "en gång till och jag slår dig på käften." killen hånskrattar och gör det igen. Jag svingar allt var jag har, och antagligen för att killen var så onykter golvar jag honom i ett slag. vilken resulterar i att vakten ger mig en applåd, sen blir han utkastad.
vad jag har lärt mig av denna resa är att man inte ska hoppa ner från ett bord i hägklackade skor. man vrickar faktiskt foten då. och att visa brösten för en bartender leder faktiskt till att man får gratis drinkar hela kvällen.

har fortfarande lite ångest över denna resa och mer än såhär tänker jag inte nämna.

don´t judge me too hard.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
nästa kväll blev inte bättre.. beställde in en kanna fishermans. (vill bara tillägga att min italienska temperament kommer fram när jag dricker sprit)
och det fick en norsk pojke smaka på iallafall. Killen tar mig på brösten. Jag:frågar vad han håller på med? och säger "en gång till och jag slår dig på käften." killen hånskrattar och gör det igen. Jag svingar allt var jag har, och antagligen för att killen var så onykter golvar jag honom i ett slag. vilken resulterar i att vakten ger mig en applåd, sen blir han utkastad.

Vilken klåpare! Det krävs ju att man slickar tjejen i örat samtidigt som man tar henne på brösten. :tuttar Åtminstone har jag läst flera inlägg här på SH, att det är precis så man ska göra för att få :ligga. :rolleyes:

LisaLP

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2006
Hoj
Yamaha R6
Vilken klåpare! Det krävs ju att man slickar tjejen i örat samtidigt som man tar henne på brösten. :tuttar Åtminstone har jag läst flera inlägg här på SH, att det är precis så man ska göra för att få :ligga. :rolleyes:

tyvärr fungerade inte detta på mig. ja menar.. killen va ju inte ens snygg..?:tuttar

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Igår hände det en ganska udda sak.

Jag hade just parkerat nere vid hamnen för att jag funderade på att ta mig en promenad och se om det fanns något intressant att fota.

Medan jag står och pillar med kameran som ligger i baksätet hör jag hur någon bromsar in bakom mig. Då jag tittar dit så ser jag en gubbe med trampcykel.

- Faan, vilken snygg keps. Vart har du fått tag på den?
- Eeh, på H&M. Men det är ju ett par år sedan så jag tror inte att de säljer den fortfarande. Får jag ur mig något förvirrad av situationen.
- Ja det var ju en snygg keps. Kan jag få köpa den för en hundring då?

Eftersom att jag hade betalat 59kr för kepsen och dessutom använt den en del sedan den köptes så var det inte mycket att fundera på. Gubben halade fram en hundralapp ur sin ficka och jag räckte honom kepsen.

Där efter stod vi och konverserade lite. Eller rättare sagt så pratade han medan jag lyssnade. Det var allt om mellan himmel och jord. Från hans missbruk och att han blivit felaktigt dömd för att ha misshandlat någon tjej vid flera tillfällen till flugfiske och hans cyklande.

För övrigt hade han en Norrlands Guld i flaskstället på sin cykel.

Han verkade mycket nöjd då han speglade sig i bilrutan iförd sin nya keps.

- Ser jag farlig ut nu då? Frågade han samtidigt som han drog på sig sina solglasögon.

Då han just skulle till att cykla vidare så kom han på att han hade en sak till att fråga om.

- Vet du vart man kan köpa spenat?
- Nae, det är ju ganska sent så jag vet inte riktigt (klockan var nästan 21). Du kan ju kolla om Hemköp har öppet. De brukar ha öppet till 22 på vardagar i alla fall.

Då mumlade han bara någonting om att det var griniga kärringar som jobbade på Hemköp. Men att han skulle kolla där ändå.

För de som undrar så kan jag nämna att kepsen var en kritstrecksrandig gubbkeps.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
don´t judge me too hard.

Ähh, det låter helt enkelt som att du hade en någorlunda bra fylla helt enkelt. Tänk istället på vad som hade hänt om du hade druckit hela kvällen utan att bli full, DET hade varit ett misslyckande.
Och att tjejer visar brösten i tid och otid på fyllan tror jag är mer regel än undantag och på Viking line-båtar är det tydligen obligatoriskt :näsblod

- Faan, vilken snygg keps. Vart har du fått tag på den?
- Eeh, på H&M. Men det är ju ett par år sedan så jag tror inte att de säljer den fortfarande. Får jag ur mig något förvirrad av situationen.
- Ja det var ju en snygg keps. Kan jag få köpa den för en hundring då?

För de som undrar så kan jag nämna att kepsen var en kritstrecksrandig gubbkeps.

Haha, ett störtskönt gammalt fyllo helt enkelt :D Folk brukar ju undra vad som pågår i ett barns huvud men jag tycker det vore mer intressant att få reda på vad som snurrar i ett fyllos huvud.

Jag har lyckats överhöra en diskussion mellan 3 fyllon på en parkbänk, där den ena av de tre hade en skitsmart uppfinning på gång som han skulle bli rik på. Givetvis hade han tagit patent på den, nu skulle han bara få tag på någon som kunde tillverka den åt honom. Trots att jag lyssnade i nästan 15 min så hörde jag aldrig vad själva uppfinningen var :gnissla

Last edited:

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh

Några veckor sen när jag var hos en engångflickvän en kväll så gick mysandet lite halvsakta tyckte jag, självroare som jag är bestämde jag mig för att testa ovannämnda taktik på kul.
Döm till min förvåning hur hon blir som ombytt av sliskandet...
Jag fattade verkligen ingenting, trodde liksom det hela var ett skämt och inte en vedertagen strategi. :confused:

Daphi

Tjusig
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Chief Drifter
Vilka jävla historier här finns alltså :)

Kommer på tre rätt sjuka saker som jag kan berätta:

När jag sommarjobbade på ett stålverk för några år sedan så hade vi alla "grova" kläder som skulle tåla svetsstänk och vara brandsäkra. Det var ett jävla liv i fabriken från alla maskiner så man hade rejäla hörselskydd. Många av oss hade dessa finurliga radio-lurar där man kunde brassa på rejält med volym för att överrösta maskinerna. Jag stod vid något som kallades för nätpressen och började jobba halv sex på morgonen. En dag hade jag bara lyckats få 2 timmars sömn och var riktigt riktigt jävla trött när jag stod vid maskinen. Då börjar Lugna Favoriter spela "My heart will go on" starkt och tydligt i mina lurar. Jag står som ett lik vid maskinen och pressar nät när jag helt plöstligt till den omfamnande och lugnande musiken får väldigt tunga ögonlock. Nästa grej jag kommer ihåg var att jag stod ute på fabriksgolvet och känner mig lite vilsen. Min kollega som stod vid en annan maskin längre bort berättade hur jag sakta och säckigt rört mig från min maskin, gått i små cirklar på fabriksgolvet och sen stannat för att faktiskt somna ståendes och vinglandes i några sekunder tills jag vaknade och såg förskräckt ut. Han fick sig ett gott skratt vill jag lova.

En annan sjuk grej hände faktiskt på samma arbetsplats. Jag skulle gå över innegården över till en annan stor svetslokal. Mellan lokalerna var det en stor lastzon som för närvarande var tom. Jag genade över lastzonen med radion på full volym i lurarna som vanligt när jag kände något som slog till mig i bakhuvudet. Inte hårt, ungefär som en lös open-hand-slap typ. Jag vänder mig om och tittar, men ser att jag är helt ensam på denna stora innegård mitt ibland lastzonerna tidigt på morgonen. Eftersom jag är trött som fan och lyssnar på fin lugn musik i lurarna hörde jag ju ingenting heller. Jag vänder mig framåt igen och fortsätter gå när jag känner ett hårt slag rakt i skalpen så att lurarna kasar av öronen. Vänder mig om irriterat och hör en måsjävel skrika febrilt och skarpt. Ovanför mig flyger en stor jävla mås i cirklar inte långt över mitt huvud och gör dyk-attacker mot mig. Tydligen hade måshelvetet ett bo precis vid lastzonen som jag gick vid och såg mig som en inkräktare. Hela min heltäckande overall var nerbajsad och trots morgongrinighet och avbruten vandringsfärd fick jag mig ett gott skratt :)

En annan kort grej som kan vara det sjukaste någonsin är när jag och min före detta trummis skulle rigga replokalen för en liten repetition innan en konsert. Replokalen var på ungefär 30kvm och jag stod i ena hörnet vid gitarrförstärkarna och skulle plocka upp min gitarr från golvet. Min trummis sitter i andra änden av rummet och soundcheckar trummorna. Jag står hukad med ryggen vänd mot min trummis och hitttar en 50-öring på golvet jämte gitarren. Jag tar 50-öringen och kastar den bakåt över min axel. Min trummis som inte ens kollade på vad jag höll på med slutade plötsligt soundchecka och blev helt tyst. Jag vänder mig om och där sitter han med 50-öringen mellan tummen och pekfingret. Den hade alltså fastnat där heeeelt random när han höll ena trumpinnen i handen.

sauber

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
Astrimmad R1-06
Några veckor sen när jag var hos en engångflickvän en kväll så gick mysandet lite halvsakta tyckte jag, självroare som jag är bestämde jag mig för att testa ovannämnda taktik på kul.
Jag fattade verkligen ingenting, trodde liksom det hela var ett skämt och inte en vedertagen strategi. :confused:

haha...jag har kört med den i 10år nu och den går alltid hem...:D :yoparty

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
ja, vad ska man börja..
semester tillsamman med en tjejkompis. började supa på tåget ner till göteborg, sedan båten.. resten är historia.. vaknade iallafall nästa dag i FEL stad med text skriven över större delar av kroppen. mest på danska. letade rätt på polaren, skäller ut henne för att vi lovat att hålla koll på varandra.
vad jag har lärt mig av denna resa är att man inte ska hoppa ner från ett bord i hägklackade skor. man vrickar faktiskt foten då. och att visa brösten för en bartender leder faktiskt till att man får gratis drinkar hela kvällen.

har fortfarande lite ångest över denna resa och mer än såhär tänker jag inte nämna.

don´t judge me too hard.

Ska stå i baren ikväll så har du vägarna förbi Lund så...

Sporthoj är farligt. För ett par månader sedan låg jag och jufsade med en donna. Sekunderna efter finalen och man sjunker ner så där graciöst hindrar jag mig själv i sista millisekunden att säga "tack för en god match", som jag naturligtvis läst om här...

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Sporthoj är farligt. För ett par månader sedan låg jag och jufsade med en donna. Sekunderna efter finalen och man sjunker ner så där graciöst hindrar jag mig själv i sista millisekunden att säga "tack för en god match", som jag naturligtvis läst om här...

App app app! Du skulle ha frågat om hon ville ha den i 2:an. :mattias

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
på arvika festivalen 06 satt jag med ett gäng rockers som drack jack daniels (däribland ett par skitfräscha rockersbrudar) helt plötsligt drar en av dom hetare brudarna ut en begagnad tampong (från tampongplatsen) släpper ner den i wiskeyflaskan och skvimpar runt lite med den,
sedan tar hon en stor klunk av mens wiskeyn och börjar spy hejdlöst.

som om inte det räckte så tar nästa brud flaskan och upprepar samma bedrift inklusive spyandet,, det är råck´n´roll de :yoparty

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Många roliga historier blir det :tummenupp Ska försöka bidra med några...

1: Köper fyllekäk, polaren har precis fått in sin korv i bröd och ska ta första tuggan då jag av okänd anledning utför en karatespark samtidigt som jag skriker "inte min", träffar korven som träffar polaren i ansiktet och sedan studsar över disk och landar framför korvförsäljaren. Sedan sprang jag hem..

2: Fyllekäk på McDonalds. Har köpt en McFeast åt polaren som sitter på andra sidan restaurangen. Tar sats och kastar burgaren, pappret öppnar sig såå snyggt i luften, översta brödet flyger av och resten hamnar klockrent i ansiktet på polaren.

3: 15 minus efter krogen och polisen sitter i piketbussen. Jag knackar på rutan och en vevar ner, varvid jag säger "vet inte konstapeln om att det är 1 minuts tomgångskörning i den här stan", varvid han svarar med ett hånflin "jo då, men kungens pojkar gör som dom vill".

4: Polaren från historia 1 blir stannad och bötfälld för att ha skjutsats på cykel. Jag full lägger mig i och säger "ursäkta konstapeln, har ni sett att han inte har några lampor heller" varvid böteslappen blev dyrare. Jag stod faktiskt för den delen...

5: En annan polare ringer mig dagen efter en blöt kväll och undrar varför jag har placerat ut 23 st oranga snöstolpar i hela hans lägenhet...

6: 17 år gammal, vaknar inne i ett strutshägn av att polisen lyfter ut mig över stängslet, släpar mig till bussen och kör hem mig till päronen. Farsan öppnar och säger: "vad är detta". Jag svarar, "det är polisen, tar du hand om det här så går jag och lägger mig".

Värst har nog en kompis som kallas för Pundar-****** varit med om. Han och 2 brudar satt och rökte på uppe på Ramberget i GBG. Han och en brud börjar idka sex och helt plötsligt så hoppar den andra bruden ut ifrån berget och tar livet av sig. Kompisen och den andra bruden får sitta i häktet några dagar innan polisen inser att dom faktiskt inte dödade henne. Pundar-****** sitter numera på psyket efter att ha sprungit naken på seven-eleven pga en knarkpsykos som än idag inte gått över....

Finns många fler historier men dom får vänta tills senare...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Det där var riktigt sjukt. :näsblod

Förra veckan var vi i Bovallstrand över dagen och på vägen hem kör frugan. Jag sitter i baksätet och halvsover när vi kör bland ängar och hagar. Plötsigt börjar hon skratta och skriker kolla. Då står en gubbe som bara har på sig en blå långärmad tröja och böjer sig framåt så man ser hela klockspelet hänga och dingla. Vi kollar på varandra och gapskrattar och undrar vad han gjorde mitt ute i ingenstans utan byxor och skor.
Han leta efter toppisar såklart :)

Jag har lärt mig 2st nya bra ord idag

Engångsflickvän
Tampongplatsen
Haha engångs flickvän är det en sån man raggar upp och invigger i en sorts jo men klart vi kommer kila stadigt känsla för att sätta på hårt och brutalt i alla hål för att sen övege på morgonen?

Last edited:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Många roliga historier blir det :tummenupp Ska försöka bidra med några...

Finns många fler historier men dom får vänta tills senare...

Ja jävlar.. Ett gott morgonskratt fick man!! :tummenupp Du får mer än gärna ta och dela några fler nu tycker jag! :yoparty

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati