Sjukaste/konstigaste ni gjort/varit med om

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Har lite halv tråkiga historier om när jag och en polare pryade på Max hamburgerrestaurang.

1. Jag fick stå och fritera pommes med en annan pryo från en annan skola, jag kände han icke. Rätt var det är så börjar han spela fotboll med nougetsen och när han väll börjar tröttna på det sparkar han i dem i fritösen igen. Lustigt nog så kunde hela kön av hungriga kunder stå och titta på medan han vissade sin kunskaper inom fotboll. Han var inte välkommen där igen.

2. Samma dag som historia 1 så råkade jag tappa mitt variga plåster i frittösen. Självklart märkte jag det några timmar senare när det var genom kokt. Jag tog dock allrig bort det utan lätt det ligga kvar och friteras:va

3. Dag 4 så började vi tröttna på att ständigt få stå vid fritösen så min polare tar cheffens skjorta och den otroligt fula max hatten och drar kläddesplaggen i arslet. Det blev två väldigt grova bromsspår i vardera tyg stycke. Jag undrade om min polare hade torkat sig sist han var på toaletet men tydligen så hann han inte det.

Någon annan i tråden skrev om kyldansen... Vi gjorde exakt likadant fast vi dök ner i lådor och ny inkomna leveranser.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Har en liten historia från när jag jobba i butik.. Telefon ringde i butiken och killen bad att få prata med mig,
Jo hej jag heter ***** jag va inne och titta på en *produkt* och jag är lite intresserad men hade en annan fråga.. Det är så att jag och några polare skulle vilja jävlas med en annan polare han bor precis runt hörnet från er butik. Du får 4k om du går dit och pissar i hans brevinkast! vill du hjälpa oss med det?

Svara av nån anledning nej :D

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Inte ensam om denna, men ändå..

Sitter på stripphak i Bangkok.. In kommer en tjej med guldfiskskål a´la grande, halvfull med vätska (börjar ana oråd)..
Sätter skålen på golvet, gränslar över densamma och med ett förnöjt "ooohhh" släpper hon ned små sköldpaddor från underlivet..

De slemmiga små liven simmar för livet i sörjan..

Kulturella skillnader, men samtidigt.. Vem fan kom på det här!?

Det där var riktigt sjukt. :näsblod

Förra veckan var vi i Bovallstrand över dagen och på vägen hem kör frugan. Jag sitter i baksätet och halvsover när vi kör bland ängar och hagar. Plötsigt börjar hon skratta och skriker kolla. Då står en gubbe som bara har på sig en blå långärmad tröja och böjer sig framåt så man ser hela klockspelet hänga och dingla. Vi kollar på varandra och gapskrattar och undrar vad han gjorde mitt ute i ingenstans utan byxor och skor.

Dark_Messenger

Guest
Kanske varken sjukt eller konstigt men jag har tagit hand om fröken Sverige-kandidaterna när jag låg i lumpen. Finns förevigat i tv4:as arkiv nånstans. O nej, jag låg inte med nån av dem. Då. :)

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
För ett antal år sedan var jag förföljd av en gammal pensionerad polischef. :näsblod
Han ringde i princip varje dag till jobbet och krävde att få prata med mig. Han kunde sitta i timmar och berätta om sitt liv, om en gammal pråm som han tjöpt ihop med en polare, om samhället, om gamla busar som han gripit, om sitt sommar residens och så vidare.

Det gick så långt att jag var tvungen att prata med min högsta chef som gick med på att gå ut officiellt med att jag hade slutat på företaget.

Jag har ingen aning om vad han egentligen ville eller varför han började förfölja mig men det blev lite olustigt till slut. :va

Dark_Messenger

Guest
För ett antal år sedan var jag förföljd av en gammal pensionerad polischef. :näsblod
Han ringde i princip varje dag till jobbet och krävde att få prata med mig. Han kunde sitta i timmar och berätta om sitt liv, om en gammal pråm som han tjöpt ihop med en polare, om samhället, om gamla busar som han gripit, om sitt sommar residens och så vidare.

Det gick så långt att jag var tvungen att prata med min högsta chef som gick med på att gå ut officiellt med att jag hade slutat på företaget.

Jag har ingen aning om vad han egentligen ville eller varför han började förfölja mig men det blev lite olustigt till slut. :va

Han var nog en sk. sopsnut. Jag tror han hade sett dig sänka några flak tomma ölburkar i kärlet för glasåtervinning och bestämt sig för att det var hans livsmission att terra dig. :huvet

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
tjejens bekant har gjort en kul grej!:D

något överförfriskad är han ute och vandrar på stan, mitt i vägen.
får syn på polisbil.
stoppar polisbil.
vrålar "följ mig! jag är hitler och ska leda en revolution!".
poliserna tycker väl att "jaja, kom här. fyllecellen nästa" och leder in honom i bilen.
kör iväg.
en bitfram på vägen får människan i fråga syn på en bekant och vrålar, högt och ljudligt: "åh! herman göring!" :D

en av klasspolarnas före detta lärare (utlänning) tröttnar på att glinen från klasserna under väsnas ute i korridorerna.
ikläder sig turban.
springer ut i korridoren, mitt under pågående genomgång, och skriker "allah ackbahr!!!" och jagar efter glinen som skräckslagna springer iväg. lugnt och skönt under resten av lektionen:D

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Fortfarande helt aspackad efter att blivit totalt gratulerad när jag fick min första dotter så ringer min fru och undrar varför jag är sen att hämta dom på BB. Varför jag svarar att dom kan ta bussen vet jag inte.
Efter 19 år så blir hon fortfarande högröd när detta kommer på tal via vänner som älskar historien, och jag skäms lika mycket nu som då:rolleyes:

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Fortfarande helt aspackad efter att blivit totalt gratulerad när jag fick min första dotter så ringer min fru och undrar varför jag är sen att hämta dom på BB. Varför jag svarar att dom kan ta bussen vet jag inte.
Efter 19 år så blir hon fortfarande högröd när detta kommer på tal via vänner som älskar historien, och jag skäms lika mycket nu som då:rolleyes:

:hihi

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan

:skrattaåt

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
emedan jag funderar ut det värsta kan jag dra sommarens skönaste:

det är Pride så alla är inhysta hos diverse polares polare. Själv är jag på förkrök hos ett ragg inhyst av sin bror. Brodern är där med flickvän. Vi ska på fest med dresscode så svirar om till uniform i köket och när jag återansluter till sällskapet blir raggets brorsas flickvän alldeles till sig och sliter av mig lackskorna för att slicka mina tår.

senare på kvällen blev jag uppmanad av en master att känna på hennes slavs package eftersom det är så massivt. ja och det var det.

MrMalm1

yeea
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
Aprilia rs 125 *inlöst/SÅLD*

:skrattaåt :skrattaåt

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Polaren skulle para ihop mig med hennes tjejkompis, efter en trevlig filmkväll med öl/tequila följt av en natts mysande vaknar vi och jag skjutsar hem packet till diverse adresser, först av är tjejen jag blev ihopparad med. Jag tackar, spar hennes nummer på telefonen och avrundar med att ta hennes finger o köra upp det i min näsa var på en gul present följer med ut..

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Var i Turkiet i början på 90-talet. På väg från Kemer till Antalya sitter vi i en turistbuss på en motorväg. Helt plötsligt blir vi omkörda av en medelstor lastbil....som har en levande get fastknuten uppe på förarhytten. Det roliga var att lastbilen körde säkert 100km/h och geten bara stod där som en gigantisk kylarprydnad uppe på taket.

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Var i Turkiet i början på 90-talet. På väg från Kemer till Antalya sitter vi i en turistbuss på en motorväg. Helt plötsligt blir vi omkörda av en medelstor lastbil....som har en levande get fastknuten uppe på förarhytten. Det roliga var att lastbilen körde säkert 100km/h och geten bara stod där som en gigantisk kylarprydnad uppe på taket.

Seriöst Dreggel skriv en bok! "Dreggels samlade bravader och kaskader"

När jag va 15 år så åkte jag och två kompisar till ungdomsgården med en epa. När vi va där så upptäckte vi att det finns en jävla massa godis och läsk därinne. Vi gick upp på övervåningen och ställde upp ett takfönster på glänt. Senare samma natt åkte vi dit och länsade allt. 10 plattor läsk och 10tals paket med godis ett kilo i varje.

Har även gått upp på taket på min gamla skola tillsammans med några kompisar. Vi går ner i ett litet rum från taket där man kan komma in i ventilationstrumman. Vi kröp ungefär 20 meter in i den och där i mobillampans sken ser vi ett anarkistmärke och någon text i stil med "Ser du det här är du död" Vi får panik och måste krypa baklänges (det var trångt) 20 meter. Väl däruppe lugnar vi ner oss och tänder 5 st värmeljus och ställer i en ring. Vi skulle göra en brödrapakt. Det hela slutar med att den ena kompisen drar ner byxorna och stoppar upp en korv i röven och drar ut den och lägger i mitten och anser att vi måste ju offra något. Det kommer ut lite bajs och lukten är inte spec trevlig, så den andra kompisen spyr över hela korven. Notera även att vi satt instängda i ett litet rum på 3kvadrat och en meter högt i tak. Det slutar med panik och måste upp innan man spyr av lukten, sen krånglar luckan i taket så vi blir innestängda i nån minut innan den tillslut går upp.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati