snowball
Ingen kommer ihåg en fegis.
äre jag som är trög, men varför glodde alla på dig? För att du inte vaknade när killen hälsade på lite hastigt?
Nej han hade gylfen öppen, läs mellan raderna.
Här följer en anekdot från min studietid på ett av landets universitet. Jag och en polare var tillfälligt omotiverade att festa på kåren där vi befunnit oss en stund. Vi bestämde oss därför att ta oss in i kårhuset för att se om där pågick någon uppiggande fest. Väl uppe på åttonde våningen, utan framgång med att hitta en rolig fest att krasha märker min polare att han är pissnödig. Någon toalett fanns inte att tillgå inom direkt närhet så min polare sliter upp första bästa lägenhetsdörr i korridoren vi befinner oss i varpå han utropar med aktoritär stämma, -VAR ÄR TOALETTEN!!??, killen som bor i lägenheten vänder sig vettskrämd om från sin position vid datorn och pekar med darrande hand mot dörren bredvid ingången. Min polare går in och gör sina behov varefter han utan ett ord till killen går ut och smäller igen lägenhetsdörren. Vi går sedan ner på kåren och super vidare med ett leende på läpparna.
Last edited: