Pelle
Musteridirektör
Vi stekte bajs på en efterfest.. Det var en del år sedan, men doften glömmer man aldrig..
Vilken art talar vi om? Människa, hund, katt? Marsvin?
Vi stekte bajs på en efterfest.. Det var en del år sedan, men doften glömmer man aldrig..
Då infinner sig ju genast frågan: Fick du ligga?
Jag ser det framför mig.
5 killar runt en lägereld.
Varsin täljd pinne med en kloss på.
Sjunger kombaya etc.
Man var ung och oförståndig, men ljuva minnen likväl.. (nåja, kanske inte doften)Wannagofast du får dra över till skämmiga grejor-tråden. Känns som dina historier passar bättre där. Marsh.
En av dom knäppaste sakerna var nog när vi stod i köket och lagade lasagne kl 03.30 åt ett gäng apraka festprissar (ja vi var lika packade vi).
Ja just det, vi hittade ingen köttfärs så det blev kattmat...
Alla andra åt med god aptit och mycket ketchup
/Danne
När jag bodde i Spanien var jag på en förfest. Sen vaknade jag dagen efter nerspydd i sängen. Går då på toa, men den är nyspydd. Går till den andra, den också nerspydd. Det var nog en rolig kväll.
Nästa lördag är det Maiden på Ullevi. Sist dom var i stan och spelade så skulle jag dit. Utanför entren till skandinavium inser jag att jag har tappat min biljett. Fan, helvete! Bara att kuta tillbaka och tokleta i regnet på gator och torg vi passerat på väg dit. Jag irrar nerför avenyn och utanför Diamond dogs ligger det nått oranget på marken. Mitt hopp tänds! Och se på fan, där ligger biljett-aset. Jag plockar upp den och ringer polarn.
-Ööh fan jag hittade den!
-Sicken röta!
-Visst! Men nu har jag den i handen. Maiden, skandinavium, ståplats.
-Va? Vad sa du? Ståplats? Vi har ju sittplatser!
Då hade nån annan stackare också tappat sin biljett och jag lyckats hitta den. Sån bonnröta har jag aldrig haft tidigare och aldrig efteråt heller.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|