Sjukaste/konstigaste ni gjort/varit med om

Dark_Messenger

Guest
Jag ser det framför mig.

5 killar runt en lägereld.

Varsin täljd pinne med en kloss på.

Sjunger kombaya etc.

:rofl

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
störtskön tråd:rofl

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Då infinner sig ju genast frågan: Fick du ligga?

nopp,, slagit vad om att den första så hade man bara frågat om man skulle dratt in på toan o grejsa hade de vart klart men hennes karl va ganska stor. jag ville ha en kul kväll med polarn bara..

den andra drog ju bara :huvet

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Efter stängning (krogen) lyckades vi få liv i en asfaltsmaskin med avsikt att tippa denna i hamnbassängen.. När detta (lyckligtvis) misslyckades, gick vi hem till D...e som sedan stekte sitt eget bajs..

Vi hade skitkul..

edit: ingen åt bajs, stekpannan slängdes från balkongen..

..

Last edited:

Dark_Messenger

Guest
Wannagofast du får dra över till skämmiga grejor-tråden. Känns som dina historier passar bättre där. Marsh. :yoparty

EmiliosFantomen

Guest
En elefant snöt sig på mitt ben, ganska äckligt med snorkusar stora som fiskbullar.

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
När jag bodde i Spanien var jag på en förfest. Sen vaknade jag dagen efter nerspydd i sängen. Går då på toa, men den är nyspydd. Går till den andra, den också nerspydd. Det var nog en rolig kväll.

DmS

En ständig ombörjare
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
VN800 & GPZ900R
En av dom knäppaste sakerna var nog när vi stod i köket och lagade lasagne kl 03.30 åt ett gäng apraka festprissar (ja vi var lika packade vi).

Ja just det, vi hittade ingen köttfärs så det blev kattmat...
Alla andra åt med god aptit och mycket ketchup :)
/Danne

Dark_Messenger

Guest
En av dom knäppaste sakerna var nog när vi stod i köket och lagade lasagne kl 03.30 åt ett gäng apraka festprissar (ja vi var lika packade vi).

Ja just det, vi hittade ingen köttfärs så det blev kattmat...
Alla andra åt med god aptit och mycket ketchup :)
/Danne

Vad ecklit.

Ahead

Ny medlem
Gick med
13 May 2006
Hoj
R1 -07
Vaknade en söndagsförmiddag utanför NK-huset i Stockholm av två eleganta damer som skulle på söndagsbridge eller nåt runt 11-snåret och frågade om vägen... Kommer ihåg något från 21-tiden kvällen innan men efter det är det svart... Har fått höra att jag hade skoj iaf...

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
fireblade
Nästa lördag är det Maiden på Ullevi. Sist dom var i stan och spelade så skulle jag dit. Utanför entren till skandinavium inser jag att jag har tappat min biljett. Fan, helvete! Bara att kuta tillbaka och tokleta i regnet på gator och torg vi passerat på väg dit. Jag irrar nerför avenyn och utanför Diamond dogs ligger det nått oranget på marken. Mitt hopp tänds! Och se på fan, där ligger biljett-aset. Jag plockar upp den och ringer polarn.
-Ööh fan jag hittade den!
-Sicken röta!
-Visst! Men nu har jag den i handen. Maiden, skandinavium, ståplats.
-Va? Vad sa du? Ståplats? Vi har ju sittplatser!

Då hade nån annan stackare också tappat sin biljett och jag lyckats hitta den. Sån bonnröta har jag aldrig haft tidigare och aldrig efteråt heller.

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
När jag bodde i Spanien var jag på en förfest. Sen vaknade jag dagen efter nerspydd i sängen. Går då på toa, men den är nyspydd. Går till den andra, den också nerspydd. Det var nog en rolig kväll.

fortsätter på spytemat :D

finlands kryssning, 3 fulla snubbar varav en är värre än dom andra.. mitt i natten tillbaks i hytten alla somnar nästan när ett gurglande ljud hörs som följs av ett rinnande ljud, vi andra fatta direkt, han tänder lampan, blir konstig i ansiktet varav händerna sätts framför. han i ovanslaffen jag mitt imot under, en fontän utan dess like med händer framför blir som ett
duschmunstycke, jag tar skydd under täcket jag går helt skadefri därifrån,, dessvärre inte hytten,, luktar satan men man måste ju sova,, på morgonen när vi går ut ur hytten möter vi precis städtanten,, han som la kaskaden går fram till hon,, "clean it all" sen går han bara därifrån :gnissla

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nästa lördag är det Maiden på Ullevi. Sist dom var i stan och spelade så skulle jag dit. Utanför entren till skandinavium inser jag att jag har tappat min biljett. Fan, helvete! Bara att kuta tillbaka och tokleta i regnet på gator och torg vi passerat på väg dit. Jag irrar nerför avenyn och utanför Diamond dogs ligger det nått oranget på marken. Mitt hopp tänds! Och se på fan, där ligger biljett-aset. Jag plockar upp den och ringer polarn.
-Ööh fan jag hittade den!
-Sicken röta!
-Visst! Men nu har jag den i handen. Maiden, skandinavium, ståplats.
-Va? Vad sa du? Ståplats? Vi har ju sittplatser!

Då hade nån annan stackare också tappat sin biljett och jag lyckats hitta den. Sån bonnröta har jag aldrig haft tidigare och aldrig efteråt heller.

Eller så bytte han sin ståplatsbiljett mot din sittplats? :hihi

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Det där med stekt bajs är ju hyfsat sjukt, men jag tar en annan tills jag fått ordning på mina:

Jag var singel och en av mina bästa polare hade oxå blivit singel och utkastad från sin lägenhet. Jag erbjöd min lya som tillfälligt ackordering tills han hittade nåt eget.
Ni kan ju begripa att det svinades och söps en hel del under perioden vi bodde tillsammans :) I vilket fall,
En av lördagarna satt vi som vanligt och krökade och kom på att vi skulle dra till Pub Anchor (i vanlig ordning). När vi kommer dit så var det hyfast mycket folk och jag tränger mig fram mot bardisken för att beställa vodka/redbull till oss båda. Samtidigt som jag tränger mig fram så ser jag en riktig 10poängs blondin (och nu snackar vi en såndär som man brinner av i småbrallan bara man tittar på, rejäla lökar, grymma former, max 21 år, inge fyllesnack) som tränger sig mot samma spot framför baren som jag siktar på.
Jag hinner fram först, och gentleman som man är så vänder jag mig mot kanonbruden och frågar vad hon ska ha.
Tjejen svarar att hon bara ska ha 2 bärs. Det är lugnt säger jag, jag tar det.
2 sekunder senare står vi och hånglar vilt.
När det väl släpper så vänder jag mig om mot polarn och ser att hon oxå har en polare med sig, ännu en riktig 10poängs blondin. Jag ropar och frågar om inte de ska hångla oxå varvid min polare och hennes polare börjar hångla vilt.

Efter en stunds hånglande på varsitt håll så börjar ju hornen växa och det dröjer ju inte förräns vi föreslår att tjejerna ska hångla med varann. De skrider till verket och jag å polarn sitter som två 3åringar lössläppta i en godisbutik. :D

Allright, nu är det färdiglekt tänker jag. Dags att fälla bytet och släpa hem till "slakt". Jag tar "min" blondin och hånglar på henne som om jag vore en hungrig lejonhanne som just hittat ett gasell-kadaver på savannen.
Plötsligt ser jag i ögonvrån hur min polare tar tag i "min" blondin, ser skitförbannad ut och säger: "Vadfan gör du med min pojkvän?" :mad:

Blondinen tittar på mig och ser hyfsat tveksam ut, tar tag i sin blondinpolare och smiter iväg i mängden! :huvet :huvet :huvet :näsblod

Jag kan ju erkänna att jag var ungefär 2 micrometer från att fullständigt våldta min polares tandrad med knogmackor. Han får höra det här än idag med djup bitterhet i berättandet.

Man blir förbannad. :mad:

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
Jag och en kompis hade "Oll-tävling" för en massa år sen.

Jag sprang ikapp en gubbe på cykel och ollade han, då svarade min kamrat med att olla på en tjej i bankomatkön.

Vill tillägga att jag var berusad vid tillfället.

Sen gick vi vidare och jag vattenkammade en gubbe.

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag, Europa-chefen för ett av världens största Internet Service Provider och Teknikchefen på tidigare nämnda företag ollade in Jourbilen ordentligt på en firmafest för några år sedan. Det var små runda märken på hela bilen (den var ganska skitig) dagen efter.
Av någon anledning så förnekade cheferna händelsen.

Jag och några polare ollade in ett helt våningsplan (alla dörrhandtag, fönster, kaffeautomaten, köket, damtoaletten, hela skiten) innan firman flyttade in i nya lokalerna oxå :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati