Förstår inte riktigt vitsen eller "adrenalinet" i dessa filmer? vad är det med folk och köra som fan mitt i stan eller på motorväg?
Verkar vara ett sporthoj.com virus där alla 18 åringar tycker detta är skithäftigt. En vuxen människa med någorlunda mycket körvana eller mc-intresse kan inte helt ärligt säga att detta är roligt eller underhållande att titta på?...eller jo på sh.com kanske med sin saliga blandning av idioter och moralkärringar (nej det finns inget annat här tydligen).
Jag uppskattar filmer där man faktiskt får en känsla av att personen eller personerna faktiskt kan KÖRA MOTORCYKEL. Åka motorcykel kan vem som helst göra. Men exempel på dessa är filmer är inte många, istället så får vi njuta av t ex köra-fort-som-fan-rakt-fram-ofta-på-bakhjulet-och-en-extra-fjäder-i-hatten-om man-kör-mot-rött-i-250km -för-då-är-man-skithäftig-film.
Nu säger jag givetvis inget om dessa ungdomar som kör i denna film, kanske kan köra? kanske inte alls kan köra...vem vet, filmen visar inget av det...
stäng ner och titta på lite kvalitet istället:
http://www.youtube.com/watch?v=NOCEesZEIo0&feature=player_embedded#at=12