Hur många sh killar har inte kört galet i trafiken?
Bara för ni blir äldre mer vätt behöver ni inte kasta massa skit på folk som gillar såna här filmklipp!
HALLÅ, nu tycker jag att vi gemensamt på detta forum sjunger: We shall overcome... *Sjukt bra klipp*
[YOUTUBE-ID]iZqPMROclcM&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Hur många sh killar har inte kört galet i trafiken?
Bara för ni blir äldre mer vätt behöver ni inte kasta massa skit på folk som gillar såna här filmklipp!
Fundera lite på försäkringspremierna på sporthojar en stund,,, försäkringsbolagen vill snart inte ha med oss att göra.
Fundera lite på försäkringspremierna på sporthojar en stund,,, försäkringsbolagen vill snart inte ha med oss att göra.
hahahaha topp of the line
Njäe.. Jag skulle nog påstå att försäkringspremien är i stort sett samma för en literhoj som för 20/25 år sen.
Dom har alltid vart dyra...
Eftersom jag sett den här filmen massor av gånger de senaste åren och gillar den skarp trots att jag egentligen inte är något fan av bakhjulsåkning så kanske jag kan ge ett svar på din undran vad som är bra:Förstår inte riktigt vitsen eller "adrenalinet" i dessa filmer? vad är det med folk och köra som fan mitt i stan eller på motorväg?
så får vi njuta av t ex köra-fort-som-fan-rakt-fram-ofta-på-bakhjulet-och-en-extra-fjäder-i-hatten-om man-kör-mot-rött-i-250km -för-då-är-man-skithäftig-film.
Till att börja med anser jag att 125cc ska vara låsta till sin forumdel. Var det inte så förr?
Sen är filmen ett par år gammal, har säkert en tråd redan.
Eftersom jag sett den här filmen massor av gånger de senaste åren och gillar den skarp trots att jag egentligen inte är något fan av bakhjulsåkning så kanske jag kan ge ett svar på din undran vad som är bra:
Körningen tillsammans med musiken ger enligt mig en jävligt skön känsla för vad hojåkning i mångt och mycket handlar om (för mig), friheten att köra precis som man vill utan att behöva bry sig om poliser. Man kör ifrån allt utom andra sporthojar. Låter kanske illa... Men det handlar inte alls om att försöka imponera på någon. Är det så svårt att förstå?
Jag blir alltså inte direkt imponerad (även om bakhjulsåkat visar på kunnande), men blir jävligt sugen på hoj!
75% av mina mil har nog avverkats på större vägar och trots det har jag njutit varenda (nåja) sekund. Acceptera att vi kan tycka olika.
Det HÄR e sjukt bra kört:
<film>
Kulturen på sh.com kanske.
Är nog därför det inte är så många aktiva användare.
Sen är det en annan sak att ha ett sunt förhållande till trafik/faror, men en propagandarulle från vägverket är knappast så hett på youtube.
Sökt i flera år nu... VAD HETER LÅTEN!!!?
Det där köper jag hunden! Att gasa i stan har aldrig varit häftigt. Blir bara lite ledsen när man på en sporthoj -sida moraliserar om att gasa lite på de kurviga landsvägarna/motorvägar.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |