Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Var 17 håller Pizzabagarn hus,
Jag satt helt seriöst och tänkte på EXAKT samma grej just nu..
Var 17 håller Pizzabagarn hus,
Sen kan du väl inte påstå att det är roligare att se en film där folk riskerar liv och lem på allmän väg med ganska kass bakhjulskörning och omkörningar på fel sida än en film där duktiga individer framför en hoj på bana? Då kanske vi kan lägga ner SBK och MotoGP med en gång och hänvisa till GR youtubeklipp?
Vi pratar amatörklipp här.
Klart roligare med bakhjul på allmän väg än amatör på bana, tex sviestad 10 varv.
Tyckte inte det här klippet var vidare skojjs att se på, stör mig bara på all moralpredikan.
Själv rankar jag all stollkörning på gata som amatörklipp.
Precis som du stör dig på "moralinlägg" stör jag mig på all ryggdunk och hets att få unga piloter att ta efter detta beteende. Det leder tyvärr ofta till ledsna smile:is i minneslunden och något jag anser värt att försöka motverka?
Men vi får väl enas om att vi är oense.
Till att börja med anser jag att 125cc ska vara låsta till sin forumdel. Var det inte så förr?
Varför? Jag ser inte varför man ska dra alla över en och samma kam?
Varför hyser man sådant agg mot oss mindre? Hade ni en tufft uppväxt?, eller föddes ni med en mognad av en 25åring? Upplys mig gärna!
Underhållning!!!!! <3
MEN BARA FÖR JA GILLAR ATT SE NÄR FOLK KÖR SÅ HÄR BETYDER INTE DET ATT JAG KÖR SÅ!
tjejer och fjortisar med hundratjugofort tänder på sånt här tydligen
Blir allmänt jävla less på er som ser ner på oss mindre.
bra det
Tyckte klippet inte var så värst mycket att hurra för.
Körningen: Ok, men inte mer. Märks att förarna inte är vana vid dylika manövrar i någon större skala då det sker enkla misstag som skulle kunna ha lett till olyckligheter.
Moralisera över körningen....Äh...Orka, det är ju så här det ser ut i trafiken ibland.
Kamerapositioner: Inget riktigt fyndigt när det gäller positioneringen av kameran. Vi har sett det förr liksom. Var kreativa med nya vinklar ifall ni skall få till det riktigt bra.
Klippningen/redigeringen: Helt ok, men inget mästerverk. Det märks dock att personerna bakom har redigerat filmklipp förr.
Videokvalitet: Den sög. När man numera lägger upp saker på Vimeo så skall det sedan gå att maximera uppspelningen och fortfarande ha bra kvalitet på materialet. Nu brister det ganska rejält på denna punkt. Måhända att man numera är bortskämd med 1080p filmer.
Det är så skön Lunarstormnivå på SH nuförtiden...
Oj, ännu en som föddes med en mognad av en 25åring! Där ser man, för du har väl aldrig varit liten? Eller?!
Blir allmänt jävla less på er som ser ner på oss mindre.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |